Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Prompts #1

Prompts #1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 22:18:
Een prompt is een kleine opdracht voor een one-shot. Meestal met opgegeven personages, plus een kleine uitleg. (For example: Johnlock - Sherlock krijgt hoofdpijn en John zorgt voor hem.)
De lengte maakt niets uit, tenzij iemand een specifiek aantal geeft (niet aan te raden, though, want anders gaat iemand geforceerd schrijven, terwijl je je soms in een kleine honderd woorden kan uitdrukken).

Ik stel voor om elkaar dus gewoon opdrachten te geven. Iemand post een berichtje, misschien met een fandom erbij, om het makkelijker te maken, en degene onder je post een plot bunny (of een prompt, hoe je het wil noemen) met personages erbij. Schrijf je one-shot, post hem op je profiel en plaats een link in dit topic.
Simpel, toch?



(bericht aangepast door een moderator)



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2012 - 22:19:
Dus het is niet zo dat je ook de pairing mag aanwijzen? Want. Ik vind het ook best als iemand me gewoon een pairing oplegt. Al krijg je dan misschien het probleem dat mensen die pairing niet kennen. Doch. Idunno. I love this concept. <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 maart 2012 - 22:20:
Ikke! Gimme something, anything. Als ik het fandom maar ken

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 22:21:
@Bo; ja, je mag de pairing ook aanwijzen als je wil. Je mag zoveel eisen stellen als je wilt.

Edit:
@Do; lemme think... x)
Mkay. Ik ga even voor Tokio Hotel omdat ik niet al te veel inspiratie heb. Eh.
Gustav/Georg - Gustav is z'n drumstokjes kwijt, de bassist wordt gedwongen om mee te zoeken. (Is dit lame? Ik kan ook iets anders verzinnen...)

OH. Een pairing hoeft niet meteen te betekenen dat het romance moet zijn. Het mag ook vriendschap, ruzie, fuck knows zijn. (: Het wordt overigens wel vaak gewoon romance, maar, nja. Het hoeft niet per se.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2012 - 22:24:
Ik bedenk me serieus nu pas dat pairings ook straight kunnen zijn. Ik ben wel slim. Anyhow, als iemand iets leuks weet, I'm in the game. (:
Ik ga zelf ook maar 'ns nadenken dan.

EDIT; kun je zegmaar like aan anyone die zich "open heeft gesteld" een opdracht geven, of alleen degene boven je oder was?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 22:31:
Eh. Idk. Het lijkt me verstandiger als alleen degene onder je je een opdracht kan geven, want anders krijg je allerlei opdrachten jouw kant toegeworpen. Tenzij degene onder je je geen opdracht geeft. Ik zou zeggen dat de eerste die je een opdracht geeft telt, dus.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 maart 2012 - 22:33:
SKINS SPOILERS. PAS OP.

Bo, Cook/Freddie. En hier moet ik iets bij gaan verzinnen, dus euhm, god mag Freddie en hij leeft toch nog, en Cook heeft de psych uitgeschakeld?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 22:34:
Guys tho. Gimme a prompt. (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 maart 2012 - 22:51:
Elise: Harry Potter, Dramione. Tenzij je daar om morele redenen tegen protesteert. Christmas. Cadeautjes. Vijfde jaar. En verwerk Foppe erin, want ik vind het nog steeds rot dat hij in de films gewoon vergeten wordt.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 maart 2012 - 15:39:
Oké, dus ik kan niet zeggen dat ik een prompt wil met een bepaalde pairing? Of wel :'

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 maart 2012 - 15:45:
Jawel, dat mag. (:

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 maart 2012 - 15:46:
O ghehe. Oke. Want ik wil zo graag een keer proberen om Klaine te schrijven. Dus. Iemand iets leuks? (:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 maart 2012 - 15:50:
OH. OH. Awesome. Lemme think. :'D

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 maart 2012 - 15:52:
Klaine - Future. Blaine staat Kurt bij zijn kleedkamer op te wachten nadat hij een Broadway voorstelling heeft gezien waar Kurt de hoofdrol in heeft.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 maart 2012 - 16:04:
Ohgott, dat is awesome moeilijk, maar 'totally' awesome. Oeh, als ik Engels af heb ga ik beginnen, thank you! (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 maart 2012 - 17:29:
I guess this is my first one. Dat is vast te lang? Maar. Ja. Ik dacht, de eerste keer en Daan geeft me meteen het makkelijkste scenario en. Ja. Eh. Idunno. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10