Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Prompts #1

Prompts #1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 22:18:
Een prompt is een kleine opdracht voor een one-shot. Meestal met opgegeven personages, plus een kleine uitleg. (For example: Johnlock - Sherlock krijgt hoofdpijn en John zorgt voor hem.)
De lengte maakt niets uit, tenzij iemand een specifiek aantal geeft (niet aan te raden, though, want anders gaat iemand geforceerd schrijven, terwijl je je soms in een kleine honderd woorden kan uitdrukken).

Ik stel voor om elkaar dus gewoon opdrachten te geven. Iemand post een berichtje, misschien met een fandom erbij, om het makkelijker te maken, en degene onder je post een plot bunny (of een prompt, hoe je het wil noemen) met personages erbij. Schrijf je one-shot, post hem op je profiel en plaats een link in dit topic.
Simpel, toch?



(bericht aangepast door een moderator)



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 9 nov 2014 - 12:28:
Ik schaam me diep dat ik dit nu pas post, maar om eerlijk te zijn
was ik vergeten dat ik hem klaar had liggen!
Maaaar: hier is de prompt over Harry Potter Genderswaps die ik van Kay had gekregen!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 nov 2014 - 13:24:
* Probeer te bedenken hoe onze generatie er tussenuit zou springen op Zweinstein: praten over bands en televisieprogramma's, bepaalde boeken en series, en dergelijke. Hoe we bepaalde dingen van thuis proberen na te maken omdat onze telefoons en iPods en dergelijke allemaal niet werken daar. En bedenk dan hoe je daar een verhaal rond kan maken: iets grappigs gebeurt, of een telefoon proberen maken loopt helemaal verkeerd, of een pure blood beste vriend wilt wel eens een tijdje bij dreuzels gaan wonen om te kijken of het nu echt zo leuk is als het klinkt, etc. Zoveel mogelijkheden!


het is een hele tijd geleden maar ik ga dit doen want ik wil Harry Potter schrijven en nja. Dus.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 25 nov 2014 - 17:32:
Yay! Go for it ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 nov 2014 - 14:45:
Als er nog interesse voor is, wil ik nog wel lijstjes maken met heel veel plots die open zijn voor iedereen. I'm feeling quite inspired lately (maar echt géén tijd).

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 29 nov 2014 - 0:13:
Fine by me!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 dec 2014 - 0:01:
Ik heb de mijne geschreven, trouwens, moet 'm alleen nog intypen. Nieuwe zijn welkom.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 dec 2014 - 9:03:
- Harry en Zayn willen samen de band uit omdat ze beter zingen dan de rest, maar Louis wordt jaloers.
- Harry en Louis worden zoenend gespot en krijgen Modest (?) op hun dak.
- TH meets 1D. Ze moeten allemaal optreden in een programma en ze blijken dezelfde ruimte toegewezen te hebben gekregen om te oefenen.
- Een fangirl bespringt Georg, waar hij sneeën en schaafwonden aan overhoudt. Gustav verzorgt hem.
- Coin doet Buttercup tóch weg.
- Haymitch was met Katniss de arena in gegaan.

Ik wist niet goed welk fandom je wilde, dus maar een paar.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 dec 2014 - 9:34:
Ze zijn allemaal leuk._.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 dec 2014 - 9:58:
Je mag ze ook allemaal doen. ;D
Geef maar een gil als er eentje verschijnt, ik ben benieuwd!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 dec 2014 - 10:07:
Is het niet egoïstisch om ze allemaal op te eisen? XD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 dec 2014 - 10:34:
Ach, als er meer nodig zijn, schud ik er nog wel een paar uit mijn mouw. Je kan er anders ook een opeisen, en als die klaar is, kijken of de rest nog over is (ik neem aan van wel, zo verschrikkelijk hard lopen prompts nou ook weer niet).

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 8 dec 2014 - 18:07:
Bo ik zie je echt heel goed TH meets 1D doen. ^^ (en de rest, maar shhh)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 dec 2014 - 18:09:
Dat heb 'k al twee keer gedaan hihi, but I will do it again. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 dec 2014 - 18:11:
Als iemand anders overigens prompts over andere fandoms wil, geef vooral een gil, ik vind het leuk om te verzinnen.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 14 dec 2014 - 16:55:
Ik wil graag een Tokio Hotel TC proberen.
anyone?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16