Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Prompts #1

Prompts #1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 22:18:
Een prompt is een kleine opdracht voor een one-shot. Meestal met opgegeven personages, plus een kleine uitleg. (For example: Johnlock - Sherlock krijgt hoofdpijn en John zorgt voor hem.)
De lengte maakt niets uit, tenzij iemand een specifiek aantal geeft (niet aan te raden, though, want anders gaat iemand geforceerd schrijven, terwijl je je soms in een kleine honderd woorden kan uitdrukken).

Ik stel voor om elkaar dus gewoon opdrachten te geven. Iemand post een berichtje, misschien met een fandom erbij, om het makkelijker te maken, en degene onder je post een plot bunny (of een prompt, hoe je het wil noemen) met personages erbij. Schrijf je one-shot, post hem op je profiel en plaats een link in dit topic.
Simpel, toch?



(bericht aangepast door een moderator)



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 14 dec 2014 - 17:03:
-ze komen in hetzelfde studentenhuis terecht en sparks fly

-ze lopen tegen elkaar aan bij een pride parade, maar één van beiden is eigenlijk nog niet uit de kast

-de één werkt in een asiel en de ander komt een hondje kopen omdat hij eenzaam is

-de één advocaat, moet de ander verdedigen

Eh. Dit zijn vooral situaties waarin ze elkaar tegen kunnen komen en lenen zich het beste voor non-related, als je meer een scenario en/of related TC wil, geef een gil.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 dec 2014 - 19:42:
Ik ben Hussies prompt aan het intypen en daarna ga ik verder met die van Emms. 'k Heb vandaag een nieuwe vulpen gekregen (dus nu heb ik drie blauwe en een zwarte 8D) dus mwiii.

@Cyn; related is moeilijker. Eh. Eh. Mag ik je nog een related geven? Dan - eh. AU. Ze zijn niet bekend, maar gewoon twee puberende jongens en op een dag hebben ze gezellig zitten zuipen met Andreas. Dan gaat Andreas naar huis en blijven ze stomdronken achter en dan komt van 't één het ander - je mag zelf kiezen of het ook daadwerkelijk romance is, of dat het gewoon een dronken actie is waar ze de volgende ochtend om kunnen lachen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 dec 2014 - 20:11:
Sorry, dubbel, en zo, maar hier is Hussies prompt.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 dec 2014 - 20:17:
OH MY! Ik was die helemaal vergeten! Ga hem nu lezen!!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2015 - 18:19:
Ik heb Emms eerste prompt eindelijk ingetypt. Het motief is een beetje anders geworden, maar ik hoop dat je 'm accepteert. :3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2015 - 18:35:
Ik accepteer 'm hoor, geen zorgen haha.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 jan 2015 - 13:30:
De TC is onderweg, moet het alleen nog uittypen ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 jan 2015 - 17:12:
Ik wil graag een stand alone schrijven vanuit de ik-vorm, omdat ik dat al heel lang niet meer heb gedaan, maar dan iets met een beetje actie en spanning en naarheid - fandom maakt me niet uit, iemand iets?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 jan 2015 - 17:14:
Ehm. Gooi Zayn in de arena van de 74e Hunger Games en beschrijf de laatste vijf minuten van zijn strijd (maakt niet uit of 'ie wint of verliest). Is dat iets?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 jan 2015 - 17:14:
Die. Is. Zo. Gaaf.
I'll take it! <3

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 jan 2015 - 22:55:
Here it is. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 jan 2015 - 22:57:
Ik ga 'm morgen/vanavond lezen, ik ben nu zeer fanatiek aan het samenvatten.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 jan 2015 - 23:17:
En je TC? ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 7 jan 2015 - 7:26:
Ja, die moet ik even uit gaan typen! Eh. Dit was meer even iets dat ik even van me af moest schrijven. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2015 - 16:19:
Hier zijn nog een hele hoop prompts, een aantal verzameld van Tumblr, een aantal verzonnen door yours truly. Deze zijn high school/college themed.

- Het vriendje/vriendinnetje van mijn kamergenoot is terug van op uitwisseling dus kan ik alsjeblieft op je vloer slapen?

- De regen giet met bakken naar beneden en het eindwerk voor dit of dat vak zit in mijn rugzak, dus zullen we samen onder dit kleine afdakje moeten schuilen. Denk je dat ze hier pizza zouden leveren?

- Het is drie uur 's nachts en we zijn nog steeds aan het studeren voor examens en ik denk dat ik mijn grip op de realiteit aan het verliezen ben want volgens mij zag ik net een spook.

- Alle twee staan we voor het verkeerde lokaal en geen van beide weten we waar we eigenlijk moeten zijn, dus laten we samen spijbelen.

- Je bent koekjes aan het bakken in de gemeenschappelijke keuken van ons studentenhuis en mijn date heeft me net laten stikken dus heb ik nood aan comfort food.

- Ik zie je Monster bij in je koffie kappen tijdens het lesuur dat om zeven uur 's ochtends begint en ik weet niet of ik onder de indruk ben of niet.

- Je muziek staat veel te luid en dat wou ik komen zeggen en - oh my god dIT IS MIJN FAVORIETE LIEDJE OOIT.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16