Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Prompts #1

Prompts #1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 22:18:
Een prompt is een kleine opdracht voor een one-shot. Meestal met opgegeven personages, plus een kleine uitleg. (For example: Johnlock - Sherlock krijgt hoofdpijn en John zorgt voor hem.)
De lengte maakt niets uit, tenzij iemand een specifiek aantal geeft (niet aan te raden, though, want anders gaat iemand geforceerd schrijven, terwijl je je soms in een kleine honderd woorden kan uitdrukken).

Ik stel voor om elkaar dus gewoon opdrachten te geven. Iemand post een berichtje, misschien met een fandom erbij, om het makkelijker te maken, en degene onder je post een plot bunny (of een prompt, hoe je het wil noemen) met personages erbij. Schrijf je one-shot, post hem op je profiel en plaats een link in dit topic.
Simpel, toch?



(bericht aangepast door een moderator)



Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 9 jan 2015 - 18:30:
Ik wil graag een stand alone schrijven, maakt niet uit welke vorm. Maakt niet uit welk fandom :-)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 jan 2015 - 20:41:
Kies maar

1D:

- Vijf jaar na het releasen van hun eerste album blijkt dat Nialls stem niet daadwerkelijk de zijne is, maar dat iemand anders voor hem heeft ingezongen.
- 1D doet mee in een aflevering van BTR.

THG:

- Finnick en Annies afscheid
- Gale weet een deel van District 12 niet te redden en komt zelf ook om.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 jan 2015 - 21:11:
Wat is BTR? O.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 jan 2015 - 21:55:
Big Time Rush!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 jan 2015 - 22:04:
OOOOH DIE! Ja die ken ik wel. Bestaan die nog?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 jan 2015 - 22:11:
Vast wel. :3

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 jan 2015 - 17:49:
Jaaa ze bestaan nog! Haha.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 10 jan 2015 - 17:57:
Ze zijn uit elkaar toch? Ik dacht dat ze uit elkaar waren, omdat een van de vier getrouwd is. Ik keek hun programma echt altijd

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 jan 2015 - 18:42:
Oh, serieus? Maarmaar nog niet zo heel lang geleden was er nog een optreden bij SiriusXM, dacht is. Kan het fout hebben, hoor.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 juli 2015 - 12:23:
Ik bedenk zelf heel vaak AU ideeën, maar ik zou graag nog eens canon schrijven, so canon prompts would be lovely. Harry Potter of Supernatural liefst.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 juli 2015 - 13:13:
Eh, schrijf iets over Perkamentus en Grindelwald? Hun eerste ontmoeting / laatste ontmoeting? Hun hereniging na de dood, maybe, if you believe in that sort of thing?

Tweety
Tweety

Tweety is offline

[23]
Tweety zei op 1 aug 2015 - 15:39:
Ik had deze opdrachten ergens gezien en ik weet niet of het 100% hier past, aangezien het niet echt een strakke opdracht is met onderwerp ed. maar misschien wel leuk!

- Het alfabet onder elkaar schrijven en elke zin beginnen met de volgende letter! Een echte uitdaging, maar leuke resultaten!
- Een scène schetsen en gewoon starten.
. Bijvoorbeeld twee mensen die een geschiedenis hebben, elkaar totaal niet mogen en elkaar niet uitstaan, maar komen vast te zitten in een lift, wat gebeurt er in de verstrijkende tijd??

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 juli 2016 - 15:33:
Ik ga degene die Dezh me vorig jaar (wow) gegeven heeft nog schrijven, maaaaaar... ik wil nog prompts. Ik ben echt megaroestig met schrijven en wil me als het ware een beetje opwarmen met drabbles en one shots voor ik aan mijn exchange fic begin.

Dus: ik wil graag schrijven over HP, Shadowhunters, The Raven Cycle, Sense8, Riordan's universe, The Lunar Chronicles, Supernatutal, Marvel, DC, Tokio Hotel, etc.

Als iemand prompts m'n richting uit wil sturen, I'd be very grateful.
En als iemand er ook wil, dan zal ik voor jou ook gaan denken, natuurlijk!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2016 - 18:59:
Lunar Chronicles is de enige serie waar ik een beetje in zit. Als je heel erg tegen bent, say the word. Maar ik zou in zijn voor Thorne/Kai of Wolf/Kai (en dan allebei met onderdanige Kai, ofwel verbaal ofwel fysiek, afhankelijk van wie van de twee je kiest). Bonuspunten als Iko ze betrapt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 juli 2016 - 19:28:
Oh dang. Thorne/Kai, yesh.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16