Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Prompts #1

Prompts #1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 22:18:
Een prompt is een kleine opdracht voor een one-shot. Meestal met opgegeven personages, plus een kleine uitleg. (For example: Johnlock - Sherlock krijgt hoofdpijn en John zorgt voor hem.)
De lengte maakt niets uit, tenzij iemand een specifiek aantal geeft (niet aan te raden, though, want anders gaat iemand geforceerd schrijven, terwijl je je soms in een kleine honderd woorden kan uitdrukken).

Ik stel voor om elkaar dus gewoon opdrachten te geven. Iemand post een berichtje, misschien met een fandom erbij, om het makkelijker te maken, en degene onder je post een plot bunny (of een prompt, hoe je het wil noemen) met personages erbij. Schrijf je one-shot, post hem op je profiel en plaats een link in dit topic.
Simpel, toch?



(bericht aangepast door een moderator)



JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 23 maart 2012 - 15:54:
Hmm, ik wil ook wel een proberen. HP, TH, Twi, LOTR, doesn't matter.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 maart 2012 - 16:07:
@Natascha: Ik ken de Vampire Diaries amper, maar een paar vriendinnen zijn fan dus ik ga proberen iets zinnigs uit te kramen.
Stefan en Matt (heten ze zo? ik bedoel de broers, ehm, Salvatore?) - ze ontdekken van elkaar dat ze gevoelens voor Elena hebben.
Ik weet niet of dit al heel uitgebreid is beschreven in de serie/het helemaal juist is, dus als het onzinnig is moet je het vooral zeggen^^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 maart 2012 - 16:25:
Stefan en Damon ;p/
Sorry, ik ging brainstormen maar ik weet niks met TVD ):

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 maart 2012 - 16:27:
Eh. Ik had het bijna goed? xd

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 maart 2012 - 16:29:
Hahahaha ja;D

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 23 maart 2012 - 22:09:
Hihi <3 Matt en Stefan had ook gekund hoor, don't worry. (Matt is haar ex-vriendje, the ideal boyfriend, de "normale" die niet in dat supernatural wereldje thuishoort en degene die ze gedumpt heeft voordat ze Stefan leert kennen na een lange relatie [/korte samenvatting] [/notthatyoucare])
En geeft niet dat je het niet zo goed kent, een opdracht is een opdracht! Ik ben al blij dat ik er eentje krijg. ^-^ Alhoewel het in de serie heel duidelijk is, maar ik geef er wel mijn draai aan. Jeuuuhj!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 maart 2012 - 22:13:
@Laura; is Twi Twilight? Doe Edward/Jacob? ^^ Ehm. Iets dat eh. Jacob erachterkomt dat 'ie ingeprent is op Edward? Okay this is awkward, don't mind me.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 maart 2012 - 7:24:
@ Natascha: Wat zijn er veel personen verliefd op haar _o_
@ Bodine: HAHAHAHA. xd

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 maart 2012 - 17:55:
Ik was dit topic vergeten en had geen zin om het te zoeken dus had ik hem in Bodines gastenboek gezet, maar aangezien hij hier moet
Drarry - Nadat Harry Draco redde [Deathly hallows] gaf Draco toe aan zijn gevoelens voor Harry, op de een of andere manier begon hij hierdoor alleen meer van Harry te houden.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 3 april 2012 - 14:24:
Ik stel me op als prompt schrijver. Liefst TH, maar HP en Twilight mogen ook (a)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 april 2012 - 21:22:
@Angela: Okay, Tokio Hotel: ze staan op het podium en Biel maakt één gekke beweging (as always) en gaat op z'n bek en komt niet meer overeind en Gusti komt 'm overeind helpen.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 6 april 2012 - 13:03:
Uhu, Twi is Twilight. Enneh, Jacob/Edward. I don't know. Could be interesting

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 april 2012 - 13:32:
Okay, ik ga het proberen, maar als het niet lukt dan... dan is dat jammer D:

Also. Boys Like Girls of Hot Chelle Rae.
of crossover, mag ook, as they're pretty damn close

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 6 april 2012 - 14:12:
Oké, Guys be prepared, It's going to be a sad story

Enneh, ik ken alleen Boys Like Girls en dan ook maar alleen sommige liedjes, but I'll try en ik vertrouw wiki voor de namen.
Bryan/Martin: Martin is zijn stem kwijt en mag drie weken niet praten + hij moet in het ziekenhuis blijven. Bryan gaat elke dag langs. vriendschappelijk of romantisch kan je zelf kiezen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 april 2012 - 14:27:
Might get hard want Bryan is de band uit - ik ga het proberen



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13