Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Prompts #1

Prompts #1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 22:18:
Een prompt is een kleine opdracht voor een one-shot. Meestal met opgegeven personages, plus een kleine uitleg. (For example: Johnlock - Sherlock krijgt hoofdpijn en John zorgt voor hem.)
De lengte maakt niets uit, tenzij iemand een specifiek aantal geeft (niet aan te raden, though, want anders gaat iemand geforceerd schrijven, terwijl je je soms in een kleine honderd woorden kan uitdrukken).

Ik stel voor om elkaar dus gewoon opdrachten te geven. Iemand post een berichtje, misschien met een fandom erbij, om het makkelijker te maken, en degene onder je post een plot bunny (of een prompt, hoe je het wil noemen) met personages erbij. Schrijf je one-shot, post hem op je profiel en plaats een link in dit topic.
Simpel, toch?



(bericht aangepast door een moderator)



Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 1 aug 2014 - 21:16:
Mag ik een prompt? Lijkt me leuk.
1D
5SOS
The Hungergames
Austin Mahone
Little Mix
Justin Bieber
Ariana Grande
Miley Cyrus

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2014 - 21:24:
Eeeeehm. One Direction: Dusty overlijdt.

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 1 aug 2014 - 21:32:
@Bodine voor mij?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2014 - 21:36:
Ja, voor jou. ^^

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 1 aug 2014 - 22:24:
Oke thankx!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 aug 2014 - 22:10:
Guys, ik heb Wolfstar (Sirius/Remus) issues. Heeft iemand een prompt?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 aug 2014 - 22:50:
AU waarin Sirius boek 5 overleefd heeft, maar na bijna in St. Holisto's te zijn overleden moet toezien hoe Remus en Tonks een familie stichten. Na de oorlog krijgt hij de kans om Teddy op te voeden (wat hij voor Harry niet kon doen, toen die in dezelfde situatie zat). Hij ziet Remus in Teddy. Pain all around.

Marauder's Era waarin Sirius een irritante Zwadderaar wil pranken maar per ongeluk Remus in de problemen brengt en elaborate plannen verzint om Remus er weer uit te halen, niet beseffende dat Remus elaborate plannen heeft om Sirius in de problemen te brengen. Somehow they end up in the same place.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 aug 2014 - 22:56:
Alsof het an sich nog niet pijnlijk genoeg is. Maar ik ga ze beide proberen, denk ik. Die tweede is echt fantastisch!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 aug 2014 - 23:09:
Oh, I feel your pain. Hoop dat je er iets mee kan!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 15 aug 2014 - 23:25:
I've got TH feels. Anyone?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 aug 2014 - 23:43:
Miscommunicatie leidt ertoe dat allevier de jongens op een andere plek in LA zijn terwijl ze hadden afgesproken. Om de één of andere reden zijn ze allemaal te stom om telefoons mee te nemen (batterij leeg - die van de G's blijken het niet te doen in de US - weet ik veel). Ze proberen elkaar terug te vinden door te beredeneren waar de andere jongens als eerste heen zouden gaan in case of emergency. Hilarity ensues.

AU waarin Bill na zijn cyste-operatie geen stem meer blijkt te hebben en als songwriter nog wel bij de band blijft, maar het zanggedeelte moet overlaten aan Tom. Hij heeft er moeite mee dat ze een nieuw album willen uitbrengen en doet (bewust of onbewust) zijn best om dat zo lang mogelijk uit te stellen.

Bill komt per ongeluk met vijf honden thuis van het asiel en probeert dit op een logische manier aan Tom uit te leggen, maar raakt in de knoop als hij de eigenlijke reden voor zijn 'foutje' beseft. (Fill in the blanks.)

Eh.
Ik weet 't niet. Zit er iets bij?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 16 aug 2014 - 0:43:
Oh ze zijn allemaal extreem leuk!
I think I'll go for the last one

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 19 aug 2014 - 12:50:
is het de bedoeling dat als je prompt klaar is je de link
hier plaatst?

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 aug 2014 - 14:23:
@Cynthia: dan kunnen mensen hem lezen. Maar het is niet verplicht.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 aug 2014 - 15:44:
Heb je 'm af? Want ik wil 'm wel lezen natuurlijk



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16