Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Prompts #1

Prompts #1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 22:18:
Een prompt is een kleine opdracht voor een one-shot. Meestal met opgegeven personages, plus een kleine uitleg. (For example: Johnlock - Sherlock krijgt hoofdpijn en John zorgt voor hem.)
De lengte maakt niets uit, tenzij iemand een specifiek aantal geeft (niet aan te raden, though, want anders gaat iemand geforceerd schrijven, terwijl je je soms in een kleine honderd woorden kan uitdrukken).

Ik stel voor om elkaar dus gewoon opdrachten te geven. Iemand post een berichtje, misschien met een fandom erbij, om het makkelijker te maken, en degene onder je post een plot bunny (of een prompt, hoe je het wil noemen) met personages erbij. Schrijf je one-shot, post hem op je profiel en plaats een link in dit topic.
Simpel, toch?



(bericht aangepast door een moderator)



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 19 aug 2014 - 15:54:
@Nadezh bijna! ik gok vanavond en anders morgen ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 aug 2014 - 16:01:
Okay, cool! Dump in elk geval de link in mijn gastenboek, cause I wants it. ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 19 aug 2014 - 16:25:
i will!

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 aug 2014 - 16:36:
@Cynthia: Ik wil hem ook lezen.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 aug 2014 - 13:41:
Prompt

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 aug 2014 - 23:11:
@ Cyn: ik ga 'm zo lezen!

Iemand een prompt voor mij? Tokio Hotel of Supernatural would be nice. (: (waar ik vermoedelijk bij moet vermelden dat ik met Supernatural nog maar halverwege seizoen 7 ben)

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 aug 2014 - 23:56:
TH:
Tom betrapt Bill erop dat hij slaapt met een knuffel en zodra Bill het uitlegt blijkt dat het niet zomaar een knuffel is (fill it in)

Georg en Gustav zijn op roadtrip als onderweg naar Utah de motor van de camper het begeeft. Ze hebben helaas geen bereik en er is niemand in de buurt - de enige oplossing is de motor zelf aan de praat krijgen.

In een serieus gesprek met Tom probeert Bill hem te vertellen dat 'ie homo is, maar Tom probeert er op alle mogelijke manieren omheen te draaien. (fill in the blanks)

Eh. Maybe something? I'm not as good as you in this haha.
Supernatural ken ik niet sorrry.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 aug 2014 - 0:32:
En ik weet niet of ik alweer mag vragen, but if so: iemand iets leuks voor mij over The Hungergames? I would really like to write about that again for once.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 aug 2014 - 9:45:
Hey, no worries, ik vind het leuke prompts en bij de eerste had ik meteen al een idee. ^^

Ik ben niet zo'n Hunger Games expert, het enige wat ik kon verzinnen was: schrijf tenminste één deel van de games (trainingssessies, interviews, een dag in de games, wat dan ook) vanuit het perspectief van een sponsor.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 23 aug 2014 - 17:19:
Kan iemand me een Harry Potter promt geven?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 aug 2014 - 18:21:
Tuurlijk.
Schrijf een alternatief einde. Geef er een verrassende draai aan. Bijvoorbeeld: Harry blijkt homo te zijn en valt op Draco.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 aug 2014 - 15:29:
Tom betrapt Bill erop dat hij slaapt met een knuffel en zodra Bill het uitlegt, blijkt dat het niet zomaar een knuffel is.

I present to you: Ellie.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 24 aug 2014 - 18:35:
Mwiiiiii ik ga nu lezen!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 aug 2014 - 23:12:
Tuurlijk.
Schrijf een alternatief einde. Geef er een verrassende draai aan. Bijvoorbeeld: Harry blijkt homo te zijn en valt op Draco.
How is that surprising?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 aug 2014 - 23:27:
Bo, no offense, maar 't kan wel iets minder bot, denk je niet? Yara verzint iets voor Kirsten, daar hoef je niet per se commentaar op te hebben. Als je het niet origineel genoeg vindt, moet je de volgende keer zelf maar iets verzinnen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16