Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #178

Offtopic #178

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 maart 2012 - 21:06:
offtopic.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 15:46:
Oke gewoon mij negeren kan ook .___.
Je geeft men vier minuten om te reageren. No offence, maar als je wilt bewijzen dat je bent veranderd, helpt dat niet.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 15:47:
(...)Je geeft men vier minuten om te reageren. No offence, maar als je wilt bewijzen dat je bent veranderd, helpt dat niet.

Hm je kan in vier min. wel degelijk reageren ach ik houd wel mijn mond....

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 15:50:
(...)
Hm je kan in vier min. wel degelijk reageren ach ik houd wel mijn mond....
Ja, het is technisch gezien mogelijk. Maar niet iedereen kijkt elke minuut of er een nieuw bericht is. En ook als mensen het hebben gelezen, reageren ze misschien niet zo snel. Misschien hebben ze even tijd nodig om er over na te denken of zo.

Als je van mensen gaat verwachten dat ze zo snel reageren, maak je alleen jezelf er ongelukkig mee als het niet gebeurt - wat een erg grote kans is.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 15:52:
(...)Ja, het is technisch gezien mogelijk. Maar niet iedereen kijkt elke minuut of er een nieuw bericht is. En ook als mensen het hebben gelezen, reageren ze misschien niet zo snel. Misschien hebben ze even tijd nodig om er over na te denken of zo.

Als je van mensen gaat verwachten dat ze zo snel reageren, maak je alleen jezelf er ongelukkig mee als het niet gebeurt - wat een erg grote kans is.

Oke sorry dan voor het te zeggen! [a]

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 28 maart 2012 - 16:14:
Wacht nu maar gewoon af en post intussen vrolijk verder op het forum. ^-^ En denk niet aan en heb het niet over je gedrag en je excuses, want als ik heel eerlijk mag zijn, was ik dat alweer bijna vergeten. Totdat ik net de berichtjes erover las in dit topic. *knuffelt* Gewoon niet pushen, pushen brengt je in de meeste gevallen nergens, waar het ook over gaat. Komt goed!

Also, ik wil het liefst ergens in een parkje in het gras in de zon gaan liggen - maar that's not gonna happen. En ik heb eten nodig, maar ik heb geen zin om naar de winkel te gaan. Het leven van een student.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 maart 2012 - 16:56:
Emma heeft gelijk, sure, het is mogelijk om dan te reageren, ja. Misschien waren mensen iets aan het typen tegen diegene waar ze eerder mee aan het praten waren, of voelen ze zich gepushed.
En again, Emma heeft gelijk - niet iedereen zit hier de hele tijd in dit topic, en als mensen niet in het topic zijn kunnen ze niet reageren, oder?

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 16:59:
Sorry hoor nu reageert ineens iedereen? omg ¬¬

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 maart 2012 - 17:01:
Sorry? Ik mag toch reageren, oder?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 17:06:
Sorry hoor nu reageert ineens iedereen? omg ¬¬
Ten eerste; er hebben slechts drie personen gereageerd. Ten tweede zit er een uur tussen het moment dat jij zei dat je je genegeerd voelde en nu. We proberen alleen maar te helpen, Natascha heeft hartstikke goed en bruikbaar advies gegeven.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 18:05:
(...)Ten eerste; er hebben slechts drie personen gereageerd. Ten tweede zit er een uur tussen het moment dat jij zei dat je je genegeerd voelde en nu. We proberen alleen maar te helpen, Natascha heeft hartstikke goed en bruikbaar advies gegeven.

Okee sorry!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 28 maart 2012 - 18:11:
Hey leute, even een heel random vraagje. Maar. en lach me nu niet uit, kan je op facebook in zo'n bericht ook meerdere foto's tegelijk plaatsen? want ik krijg het niet voor elkaar :'D

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 18:12:
Geen idee @Marit ik doe dat nooit...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 18:14:
Hey leute, even een heel random vraagje. Maar. en lach me nu niet uit, kan je op facebook in zo'n bericht ook meerdere foto's tegelijk plaatsen? want ik krijg het niet voor elkaar :'D
Ik wilde eerst zeggen dat ik geen FB heb, maar stiekem heb ik dat wel XD
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar je kan denk ik wel meerdere linkjes plaatsen?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 28 maart 2012 - 18:16:
@ Jill
Ghehe, oké, ik dus ook niet. :'

@ Emma

Weetje, datis best wel een goed idee, thanks.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 18:19:
@Marit hahaa ik plaats ze altijd in het fotoalbum ;D



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15