Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hotties 4

Hotties 4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 mei 2012 - 12:40:
Voortgaand op Liam/Gale:

Ik vind Liam ook niet zo knap. Maar in de film als Gale vind ik hem wel woest aantrekkelijk. 8D Maakt dat sense?
Er is voor mij ook wel een verschil tussen knappe gasten en kerels die op een oer-manier heel appetijtelijk zijn. Feromonen die dan wild worden en dergelijke. ^^"

Ik vind het ook wel tof dat Gale niet prettypretty is, want dat maakt de film realistischer. Net zoals Katniss, die is supermooi maar niet op een duh-manier en daarom lijkt het voor mij echter. Ze lijkt meer op ons dan op de Olsen twins, bij wijze van spreken. ...of kraam ik nu onzin uit?



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 9 juni 2012 - 19:08:
En Angel Courlbu a.k.a. Gwen. Ook al is ze vanuit historisch oogpunt vreselijk gecast en hou haar alsjeblieft bij Arthur uit de buurt. (Merthur is duizend maal meer awesome dan Gwethur)
Ik moet echt HEEL hard wennen aan het "Merthur"-idee. _o_ Maar tegelijk vind ik het wel... stiekem... iets hebben? Als het leuk is uitgewerkt, that is. En in de serie: Arthur zijn oogjes als er zo'n Gwenmoment is - haaaa. *smelt* Although ik over de afleveringen heen wel meer een thing voor Merlin heb, maar misschien is dat omdat Merlin gewoon het allerliefste allerklunzigste personage is dat er ooit gemaakt is in een serie. Hihi. <3
Maar als het dan toch over de meisjes gaat, ik ben verliefd op Katie McGrath (Morgana): klik & klik & klik <3 & klik & she's so pretty. <3

En dus, wat ik eigenlijk moest zeggen: Gwen is super mooi, omdat ze echt ook dat "gewone" uitstraalt: lief en zorgzaam en een gewone "servant" en toch ook mooi. Morgana straalt dat niet uit (want da's ook haar rol niet, obviously), maar ik vind ze op twee verschillende manieren mooi. ^-^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 juni 2012 - 19:44:
Echt? Toen ik voor de tweede keer in m'n leven Merlin zag had ik zodra ze het beeld in liepen meteen iets van: oh god, ik ship ze. Maar goed, dat zou best eens de meest gehoorde gedachte in mijn hoofd kunnen zijn.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 9 juni 2012 - 20:47:
Haha, dat laatste. :'D ...ik heb wat ik nog wou zeggen even naar je gastenboek gekopieerd, dan spam ik het topic niet zo vol over Merlin. ^^"

Ontopic: Emma Watson, oudere foto maar gah. <3

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 9 juni 2012 - 22:36:
Ontopic: Emma Watson, oudere foto maar gah. <3


Ohneen. Ik haat haar. Echt. Zij heeft Hermelien pas helemaal verpest. Emma kan echt geen zak acteren (oké, in DH was ze aanvaardbaar) en is echt zo fake fake fake in interviews. Ik durf ook wedden dat ze met half de mannelijke cast van HP heeft aangepapt en ze is zo'n meisje dat van de ene relatie in de andere springt terwijl ze zo het imago wilt hebben van braaf schoolmeisje. Oooh neen, ik kan haar echt niet uitstaan. En nog minder omdat ze mooi is. Ugh. Trut. Ik kan echt niet één ding aan haar noemen dat ik leuk vind. _o_ Ik heb echt zo'n onverklaarbare haat voor haar, geen idee waar die ooit vandaan is gekomen maar dat kind werkt op mijn zenuwen zonder dat ik haar ooit ontmoet heb. XD

En ohja, mijn kleine geheimpje: Guy Berryman.

Hij is de bassist van Coldplay en bijna niemand lijkt hem te kennen omdat Chris Martin de overduidelijke frontman is bij Coldplay, maar hij is zo knap. Gah. <3

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 9 juni 2012 - 22:45:
Oehla. Hottie. <3

En aaw, Carlina. *aait* Rustig. Ik had dat vroeger ook wel over haar, hoor. o.o Toen dacht ik echt ALLES wat jij hier opsomde. ^^" En toen is dat plots helemaal omgeslagen. Van dat acteren kan ik het niet zeggen (ik erger me vooral aan Daniel Radcliffes acteerprestaties, ik vind die echt niet geloofwaardig overkomen) en van dat aanpappen al helemaal niet (maar daar hou ik me ook niet zo mee bezig). Wat betreft het personage verpesten, is het bij mij wel zo dat ik eerst de eerste film gezien heb en daarna pas de boeken gelezen had, dus mijn beeld van de basispersonages was al gevormd door de film.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 9 juni 2012 - 22:51:
^ Hihi, sorry. Ik vind haar wel heel wat minder mooi met haar kort haar. Ik zag trouwens laatst wel afbeeldingen van haar nieuwe film waarin ze extensions heeft en haar lichaam is echt wel perfect he. Damn.
En Daniel kan inderdaad niet acteren, maar hij is gewoon Harry voor mij. Dus hem kan ik niet haten. Hij zou zelfs mijn BFF mogen zijn. <3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 9 juni 2012 - 23:39:
@Carlina:
Ik vind eigenlijk Hermelien wel de minst verpestende personage. XD In deel 1 heeft ze wel ongeveer het hoofd dat ik in mijn hoofd had van te voren.. Maar ja dat is echt iets persoonlijks denk ik.
En je moet een beetje oppassen met zoveel dingen denken over iemand die je absoluut niet kent Hoewel ze ik niet denk dat Emma Watson fanfic leest, dus care, maar ja
Ik weet namelijk nogal hoe het voelt om een imago te hebben wat totaal niet bij je past, dat is echt vreemd.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 juni 2012 - 21:21:
Ik vind het persoonlijk een beetje enge ogen, het ooglid enzo. Maar goed ^^

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 10 juni 2012 - 21:36:
Die man heeft wel charmes, met een heerlijke stem.

Maar ik val nou eenmaal op ouder.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 juni 2012 - 22:37:
Die man heeft wel charmes, met een heerlijke stem.

Maar ik val nou eenmaal op ouder.


En ik val nou eenmaal op jongensachtig en lief XD

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 10 juni 2012 - 23:01:
Wil je zeggen dat hij eruit ziet als een wijf? _0-

Of bedoel je jongensachtig als in 'jongetje'.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 juni 2012 - 23:07:
Wil je zeggen dat hij eruit ziet als een wijf? _0-

Of bedoel je jongensachtig als in 'jongetje'.


Nee, dat bedoelde ik niet
Idd, meer een beetje 'boyband'- achtig XD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 19:31:
Mila Kunis.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 juni 2012 - 19:46:
Mila Kunis.

kenjedieenescèneindieenefilmmeteh. dieeneandereactrice. opdievloerindebibliotheek? ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13