Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Sterrenbeelden

Sterrenbeelden

1 2 3
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 19 mei 2012 - 13:12:
Oké, ik weet niet hoe hard dit mensen hier boeit maar ik dacht ik maak toch maar een topic aan. Als het niemand boeit, kan het wel rustig verdwijnen ofzo. _o_

Dus: Hoe hard geloven jullie in sterrenbeelden?

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb het heel lang bullshit gevonden. Horoscoopjes in tijdschriften las ik telkens voor de lol en veel aandacht besteedde ik niet aan het feit welk sterrenbeeld ik was.

De afgelopen drie jaar heb ik les gehad met twee meisjes die helemaal 'into' sterrenbeelden waren. En daarmee bedoel ik niet horoscoopjes lezen, maar ze hadden echt zo oude boeken over welke eigenschappen welk sterrenbeeld had en kenden er echt veel van. Toen ik bijvoorbeeld zei dat ik een kreeft was, konden zij allemaal eigenschappen opsommen die zo bij me pasten.

Natuurlijk vind ik ook dat er nog veel bullshit aan is. Zo is mijn vriend een tweeling en tweelingen houden van veranderingen en niet van standvastigheid. Mijn stoere vriend doet het in z'n broek als er grote veranderingen opkomen in zijn leven en heeft niets liever dan een stabiele relatie. _o_

Maar toch zijn er ook onverklaarbare dingen die kloppen. Zo ben ik een kreeft en elke eigenschap klopt bij mij. Het is soms scary hoe die boekjes precies in één bladzijde mijn hele karakter blootleggen.
Bovendien komen kreeften het beste overeen met steenbokken. Nu, 3/4 van mijn goede vriendinnen verjaart tussen de periode 21 en 27 december, allemaal steenbokken. Echt freaky.

Natuurlijk speelt je opvoeding ook een rol enzo, maar toch zijn er een aantal dingen die zo raar zijn!

Welk sterrenbeeld zijn jullie? En wat vinden jullie ervan?



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 mei 2012 - 18:31:
Ik lees altijd me horoscoop. Ze kloppen alleen nooit.
Val hier ook uit de boot. Ben namelijk een Schorpioen. [november rulez]

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 mei 2012 - 20:29:
Ik ben kreeft
Maar eigenlijk is het gewoon bullshit, weet je wel.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2012 - 20:37:
Ik snap de Chinese sterrenbeelden niet helemaal, want volgens mij bestaat ieder persoon uit drie dieren of zo, en ik weet niet hoe je alledrie kan bepalen, maar ik weet vrij zeker dat ik in ieder geval een varken ben

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 mei 2012 - 20:39:
Ik ben een rat, Chinees gezien. Alleen klopt die persoonsbeschrijving van geen kant.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 mei 2012 - 20:40:
Volgens mij gaat iig één per geboortejaar. Van die anderen heb ik nooit gehoord.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 21 mei 2012 - 20:43:
Ik snap de Chinese sterrenbeelden niet helemaal, want volgens mij bestaat ieder persoon uit drie dieren of zo, en ik weet niet hoe je alledrie kan bepalen, maar ik weet vrij zeker dat ik in ieder geval een varken ben


Hahahahahaha, zo flauw van mij maar hier had ik bijna mijn drinken uitgeproest van het lachen. :'D

Edit: Ik ben een paard.

Paarden zijn volgens de Chinese astrologie: elegant, loyaal, intuïtief, vrijdenkend, populair, extravert en leergierig, maar ook tactloos, egocentrisch, onvoorspelbaar, onbevreesd en doof en blind zodra zij op een doel gefocust zijn.

Dude; onbevreesd? You're talking to a girl dat niet eens een griezelfilm durft kijken. _o_

En ik schrijf mezelf steevast als elegant. Zoals een vrolijk zwaantje, dartelend op de waterplasjes. Niet dus.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2012 - 20:45:
Volgens wikipedia ben ik ook een paard. En Yang. En hout.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 21 mei 2012 - 20:48:
Aaah je moet er drie hebben. Ik snap er geen troelalala van. Ik blijf wel bij mijn kreeftje.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 mei 2012 - 20:48:
Ik ben een hond en hout XD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2012 - 20:50:
Hmmm. Waarschijnlijk zijn veel mensen hier hout. Het element verandert maar eens in de twaalf jaar en ik weet niet precies wanneer de grens zit, maar ik denk dat we heel veel houten mensen hier hebben.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 mei 2012 - 20:52:
Ram. Rat. Hout. Oké dan.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 mei 2012 - 21:00:
Hmmm. Waarschijnlijk zijn veel mensen hier hout. Het element verandert maar eens in de twaalf jaar en ik weet niet precies wanneer de grens zit, maar ik denk dat we heel veel houten mensen hier hebben.


Lol . Ja je hebt gelijk..

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2012 - 21:09:
"In de Chinese cultuur worden de volgende karaktereigenschappen toegekend aan mensen die in het jaar van het varken geboren zijn: tolerant en begrijpend (mwaaaah.), sensueel (het is raar om over jezelf na te denken of je sensueel bent. Laten we het op nee houden.), geestdriftig (Ik denk het wel..), aardig (altijd leuk om over jezelf te horen, maar eigenlijk ben ik niet echt aardig, nee.), sympathiek en waarheidsgetrouw (Hmm.. Tja. Ik geloof dat dit niet helemaal klopt), gesteld op gezelligheid en lekker eten (JAJAJAJA.), goedgelovig en naïef (Ik vrees dat ik ongelooflijk goedgelovig en naïef ben. Hoewel het wel al wat minder is dan eerst, geloof ik nog steeds vrijwel alles wat mij verteld wordt x))."

En en hout: gerelateerd aan: het oosten, de kleuren blauw en groen en de planeet Jupiter;

Blauw is mijn lievelingskleur! whoohooow, kan geen toeval zijn :'D

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 21 mei 2012 - 21:15:
Ik ben ook paard! Dat wist ik wel, maar HOE zit dat ding van die 3 dingen in elkaar? ^^"

Paarden zijn volgens de Chinese astrologie: elegant, loyaal, intuïtief, vrijdenkend, populair, extravert en leergierig, maar ook tactloos, egocentrisch, onvoorspelbaar, onbevreesd en doof en blind zodra zij op een doel gefocust zijn.
"Elegant", yeah right. _o_ Ik bezit evenveel elegantie als een zeekoe.
Loyaal, I guess that depends.
Intuïtief, als je bedoelt: elke keer intuïtief verkeerd zitten voordat je juist zit.
Vrijdenkend, I guess so?
Populair - oke, hier stop ik. _o_ Ik weet niet hoe ik me moet gedragen met mensen, dus populair gaat nevernooitniet op mij van toepassing zijn :'D

...ik denk dat ik dus allesbehalve deze uitleg ben :'D Hoewel egocentrisch misschien wel - bwoah. Nee. Als ik wat meer egocentrisch was, was mijn leven zo veel makkelijker!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2012 - 21:17:

...ik denk dat ik dus allesbehalve deze uitleg ben :'D Hoewel egocentrisch misschien wel - bwoah. Nee. Als ik wat meer egocentrisch was, was mijn leven zo veel makkelijker!
Egocentrisch is volgens mij echt de laatste eigenschap die ik zou gebruiken om jou te omschrijven _o_



1 2 3