Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Post Your Face #17

Post Your Face #17

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 18:37:
Post your pretty face :]



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 18:40:
Omg Emma. *emotional breakdown*

Hahah _o_
Bedankt (:

Oh god. o.o <3

Ik beeldde me jou trouwens totí¡í¡l anders in! ^^"

Bedankt!
(En stiekem is het best geinig dat ons brein er een plaatje bij verzint als je iemand alleen kent wat betreft karakter.)
(En ook stiekem is mijn huid wel iets getinter (hoewel het alsnog niet veel voorstelt), maar valt dat niet op door de overbelichting (net zoals mijn wallen niet echt opvallen, yay!). Past dat wat beter in je plaatje? :])

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 26 mei 2012 - 18:52:
@Emma: Je bent gewoon te aardig om zo knap te zijn, als je snapt wat ik bedoel (;

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 18:56:
@Emma: Je bent gewoon te aardig om zo knap te zijn, als je snapt wat ik bedoel (;

^vrij goede weergave van het kleurtje nu op mijn wangen - en nee, ik ben niet verbrand in mijn gezicht.

@ Heartbeat: Leuke foto's ^-^

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 26 mei 2012 - 18:57:
@Emma:
Dankje ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 19:57:
@ Heartbeat: You're welcome
Ik zie trouwens je bril als rood, en niet als roze. Ben ik scheel of heb je een typefout gemaakt? ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 26 mei 2012 - 20:11:
Emma, dat past nog altijd niet in mijn plaatje nee :'D Ik denk dat ik ergens ooit een groepsfoto van een meeting zag en om de een of andere reden had ik iets in mijn hoofd van: "Die daar, dat moet Emma wel zijn." ...geen idee wie ik dan voor me had hoor. Of welke foto dat was. _o_ En I second Rianne: jij bent te aardig om zo mooi te zijn!

Heartbeat: ik begrijp niet waarom er mensen jou niet zouden mogen. Jij ziet er keileuk uit! Heerlijk maf en ontzettend lief, zoiets!

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 26 mei 2012 - 20:26:
@Emma: Door het manipuleren is het rood uitgeslagen. Normaal is hij bubblegum pink
@Vespertine: Ik snap het ook niet Volgens mij vinden mensen mij gewoon té maf :3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 20:31:
@Natascha: Hihi, you too made me blush _o_
@Heartbeat: Ah, oké. Gaaf dat je die kleur bril hebt! Ik zou het nooit durven te dragen, maar ik probeer me voor te stellen hoe die kleur jou zou staan (afgaande op huids- en haarkleur en zo van de eerste foto), en volgens mij ziet dat er echt leuk uit :'D
Edit: Ik vind trouwens ook dat je mooie nagels hebt. Dat moest ik nog even zeggen.

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 26 mei 2012 - 20:37:
@Emma: Dankje Nu zou ik eigenlijk ook geen roze bril meer kiezen maat ik zat nog in mijn roze periode godzijdank dat ik hem alleen thuis moet dragen.
En ik ben.blij dat je vind dat ik mooe nagels heb. Ik beet ze altijd af en.ik heb het eindelijk afgeleerd

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 20:42:
@ Heartbeat: Ik draag mijn bril ook altijd alleen thuis, maar ik heb gewoon een saaie bril zonder echt montuur. Ik wist van tevoren al dat ik hem nooit naar buiten zou dragen, dus ik heb gewoon de goedkoopste gekocht. :'
Ik heb mezelf eindelijk afgeleerd mijn nagels niet meer af te scheuren als ik stresserig ben. Dat deed ik vroeger altijd x)
Nog best lastig om vanaf te komen. Voor afbijten zal wel hetzelfde gelden.

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 26 mei 2012 - 20:48:
@Emma.: Afscheuren klinkt pijnlijk >_< En ik betrap mezelf er nog vaak op dat ik.mijn nagels in mijn mong heb dus lak ik mijn nagels zo vaak mogenlijk. Dan bijt ik niet
ik schilder ook vaak figuurtjes op mijn nagels
Zo had ik eergisteren mijn nagels zoals Bill Kaulitz gelakt

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 26 mei 2012 - 20:53:
Zomerse foto! ^-^

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 26 mei 2012 - 20:54:
@EnteredDanny: Leuke foto ^.^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10