Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » stel je eens voor...

stel je eens voor...

1 2 3 4
TOMSHIITx
TOMSHIITx is offline

[64]
TOMSHIITx zei op 4 jan 2009 - 22:08:
als fanfic in 2012 nog sou bestaan ofso.en dan sijn wij de users die heel vroeg zijn begonnen en dat sou cool zijn.kijk naar die missgrint op Q of so.^^

xoxo'



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 okt 2012 - 16:27:
Weten jullie ouders dat jullie schrijven? :' Want. Volgens mij weten heel veel ouders dat niet. Mijne wel. Al schrijf ik niet meer zoveel. Maartoch.
Ik zou inderdaad ook niet willen dat ze het lazen. :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2012 - 16:31:
Mama weet dat ik het gedaan heb. En dat ik vroeger schrijfster wilde worden en zo. Laatst vroeg ze nog waarom ik dat niet meer doe (Oké twee jaar geleden of zo), dus lijkt me niet dat ze het weet. Papa denk' wel, want het valt wel op dat ik op vakantie altijd met een schrift en een potlood zit, lijkt me.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 10 okt 2012 - 17:10:
Mijn moeder weet dat ik schrijf. Ik ben dat dan ook bijna altijd aan het doen. Al leest ze niet wat ik schrijf.

Ik zit hier wel ondertussen langer dan een jaar, maar zo lang ook weer niet.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 okt 2012 - 0:09:
Wel, mijn vader weet dat ik op FF zit. Maar hij weet niet dat ik in mijn vrije tijd fanfiction lees en zelf schrijf. En eigenlijk zou ik dat ook zo willen houden. En als hij het wel wist zou ik niet willen dat hij het las.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 okt 2012 - 15:11:
Mijn ouders weten dat ik hier zit (en weten zelfs een aantal van jullie namen) en weten ook dat ik FFs lees en soms schrijf (:
Maar ik wil ook echt niet dat ze mijn schrijfsels lezen.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 okt 2012 - 15:50:
Mijn ouders weten dat ik hier zit (en weten zelfs een aantal van jullie namen) en weten ook dat ik FFs lees en soms schrijf (:
Maar ik wil ook echt niet dat ze mijn schrijfsels lezen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 11 okt 2012 - 16:06:
Mijn ouders weten dat ik hier zit (en weten zelfs een aantal van jullie namen) en weten ook dat ik FFs lees en soms schrijf (:
Maar ik wil ook echt niet dat ze mijn schrijfsels lezen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 okt 2012 - 17:05:
Oh mijn moeder kent half FanFic persoonlijk volgens mij, maar dat wil niet zeggen dat ze van FanFic zelf afweet.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 okt 2012 - 18:51:
Ik zit hier ook al drie jaar.
Mijn ouders weten zowel van FF als van mijn schrijven en mijn mama heeft wel eens wat gelezen, maar dat doe ik toch liever niet nog meer. Mijn papa spot met het hele idee van fanfictie en ze vragen allebei wel eens wanneer ik iets "echts" ga schrijven. :/

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 okt 2012 - 19:06:
Nou Nadezh jij bent één van de besten hier op FanFic, dus trek je d'r maar niets van aan.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 okt 2012 - 19:08:
Doe ik meestal ook niet. :' Ze hebben me in augustus wel aangemoedigd toen ik Camp NaNo deed, zelfs al was dat fanfictie, en sowieso ga ik er niet mee stoppen omdat mijn ouders het niet goedkeuren. Die können mich mal kreuzweise.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 okt 2012 - 19:14:
Nee, maar dat je er niet door stopt, wil niet zeggen dat je het niet rot vindt. Maar. Dat zou zo zonde zijn, want je bent zo goed, dus je moet gewoon trots zijn op jezelf en je werk.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 28 nov 2012 - 10:47:
Ik denk dat niemand weet dat ik schrijf. Buiten dan op internet. :'D

Ik weet niet, ik vind het écht heeel moeilijk om mensen dingen te laten lezen die ik geschreven heb. Ik had het al moeilijk als we in het middelbaar een opstel moesten schrijven.
Bijvoorbeeld, we hadden ooit een opdracht voor Nederlands waarbij we een fragment uit het dagboek van een bekende persoon moesten schrijven. Ik had toen de laatste dag van Marie-Antionette, voor ze onthoofd werd, beschreven.
De leerkracht stelde voor dat we buiten in het zonnetje zouden gaan zitten (was toen lente), op het gras en dat iedereen zijn opstel zou voorlezen. Heel de klas was van 'YAAAAAAY' en ik was 'Nooo wth? O_o' en had natuurlijk een kop als een tomaat toen ik het voorlas. _o_
/unnecessary story

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 31 dec 2012 - 13:03:
Dat vind ik zo naar he, als je zo'n dingen dan moet delen met de rest van de klas.

Mijn vriendje weet dat ik schrijf. En een goede vriend van me, die zelf ook schrijft (maar die er ook echt talent voor heeft). En eh, verder... Jullie. ^^ En de mensen die ik via een Harry-Potter-later-Tokio-Hotel-forum ken.

Mijn ouders weten het denk ik ook wel, maar die gaan er volgens mij van uit dat ik aan een boek bezig ben, want soms antwoordt mijn broertje tegen iemand: "Maar ze schrijft een boek hoor!" ...best schattig, ook al is er niks van waar. ^^"

Also: FANFIC! <3

EnteredDanny
EnteredDanny

EnteredDanny is offline

[76]
EnteredDanny zei op 3 jan 2013 - 13:05:
Mijn ouders wisten al lang dat ik van schrijver hou. Hebben vroeger zelfs veel van mijn stukjes gelezen. Kreeg er best goeie kritieken op! Maarja ik was ook 8, ofzo.



1 2 3 4