Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Namentopic

Namentopic

1 2 3
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 14 juni 2012 - 17:46:
Ik las net op een ander forum een topic over welke namen jij aan je kinderen wou geven, dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een topic over namen ofzo te openen.

Welke namen vind jij mooi of -euhm- niet zo mooi?

Mijn tante heeft echt de ergste namensmaak ooit. Mijn neven heten John, James, Robrecht, Coenraad en mijn nichtje Désirée. Die namen vind ik wel vrij verschrikkelijk, sorry.



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 14 juni 2012 - 19:09:
Mijn broer heeft een vriend die Joshua heet, hij is nu ook hier. ^^ En ik vind het ook wel een awesome naam.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 14 juni 2012 - 19:30:
Elijah is persoonlijk mijn favorite naam voor jongens op het moment, en dat komt puur en alleen omdat een personage van mij zo heet en ik gek op hem ben.
En ik begin mijn eigen naam zo langzamerhand ook te tolereren, al heb ik nog steeds niks met m'n tweede naam. Elise Monica past gewoon niet echt bij elkaar. Maar omdat m'n oma zo heette... nja. Hetzelfde met m'n zusje. Rosalie Jasmijn zijn geloof ik ook niet echt twee namen die ik gauw bij elkaar zou zetten, maar ik denk dat je dat al gauw hebt bij tweede namen, they feel kind of jammed in.

Jared, Joshua en Sam vind ik zelf ook nog leuk voor jongens... en... eh... Alice. Voor een meisje, of course. Omdat ik in een Alice In Wonderland bui zit.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 14 juni 2012 - 19:58:
Jasmijn. <3 Ohja. Yasmine vind ik een super mooie naam. Maar omdat ik over de jaren heen wel Yasmines ben tegengekomen (sommige heel leuk, sommige wat minder), zal dat hem ook niet worden.

Ik vind Sam een leuke naam. Voor een jongen en voor een meisje.
En Finn, tot bleek dat een personage in Glee zo heet.
Ohja, Sam. Dat vind ik ook leuk. ^^ Vooral voor een meisje, omdat veel jongens wel Sam heten. En mijn beste vriend ook. 8D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 juni 2012 - 20:03:
En ik zou eigenlijk Roxanne heten. Dat vind ik ook wel een oké naam, maar ik het past niet bij mij want ik ben Bodine. I don't know. Maar ja. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 juni 2012 - 20:03:
Als ik een jongen was geweest, had ik Gijs Ferdinand geheten, volgens mij.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 juni 2012 - 20:05:
Als ik een jongen was geweest had ik Jeffrey geheten.
Also, ik vind Hayar een mooie naam. Zo heet een klasgenoot. (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 14 juni 2012 - 20:54:
Als ik een jongen was geweest, had ik Kjell geheten.
& ik vind Katinka mooi. & David. Maar bij David moet ik aan David Jost denken en dat werkt dan weer niet. :' Voor jongens weet ik het ook nooit zo goed. Andreas vind ik best leuk maar half Duitsland heet zo. & Elijah doet me denken aan Elijah Wood en dan aan Frodo. Oh, en Levi! Maar dat doet me dan weer denken aan Levi's jeans en skinheads. :/ Zucht. Beter hopen dat ik later alleen maar dochters krijg.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 14 juni 2012 - 21:05:
Voor een meisje Lisanne
En een jongen Roy, gewoon omdat ik die mooi vind...

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 juni 2012 - 21:34:
Als ik een jongen was geweest had ik Robin geheten. En dat is nu mijn tweede naam.
En later voor mijn kinderen vind ik voor meisjes: Aimee (spreek uit als aai-mee) & Bailey mooi.
En voor jongens wilde ik eerst altijd Chris/Christian. Maar omdat me neefje zo heet heb ik een beetje een afschuw voor die naam gekregen dus dan liever Aiden of Jonathan.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 juni 2012 - 21:49:
Robin vind ik ook wel leuk. Ik ken trouwens iemand die Tuur heet, en iemand die Wasse heet. En een Doedo. Als ik later kinderen zou krijgen, zou ik ze toch wel wat bekendere namen geven.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 juni 2012 - 12:34:
Zucht. Beter hopen dat ik later alleen maar dochters krijg.
Haha Nadezhda <3

@Emma: Bij Tuur moet ik denken aan Arthur en dat is hoe mijn vader mijn broertje vroeger wilde noemen (hij heet zo niet, fyi) - maar ik ben meer en meer echt fan van Arthur. ...niet omdat ik Merlin kijk, maar omdat ik Arthur echt wel een mooie naam vind. ^-^

En Orion. <3 Maar dat is misschien weer een stap te ver.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 15 juni 2012 - 12:39:
Mijn vriend had bijna Pjotter geheten. Pjotter. I kid you not. Ik wil me niet inbeelden hoe hard hij dan gepest was geweest. Of dat ik zou moeten zeggen: 'Hallo, dit is mijn vriend, Pjotter!' *huiver*

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 juni 2012 - 13:04:
HAHA. _o_ Ocharme! Ik had Wout of Wouter geheten als ik een jongen was trouwens. I could live with that name.

Ik denk trouwens dat mijn vriend Laura zou hebben geheten als hij een meisje was. Dan waren we Laura en Wout. 8D

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 15 juni 2012 - 13:24:
Als ik een jongen was dan had ik Auke geheten. Das fries.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 juni 2012 - 13:44:
Wouter is ook een leuke naam (:

Ik had bijna Christine geheten. Ik vind het geen vreselijke naam, maar ben wel heel blij dat ze voor Juliette hebben gekozen. Anders had ik me nooit aangesproken kunnen voelen bij Romeo And Juliet-liedjes en dat is zoooooooo leuk! Over het algemeen wordt er heel positief over Juliet gezongen en dat is goed voor mijn ego. ^^



1 2 3