Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #8

Yay-topic #8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 24 juni 2012 - 17:37:
Yay ik heb echt een fantastisch weekend gehad.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 juli 2012 - 14:23:
(...)

Hihi, dat was ik inderdaad! ^^ Leuk dat je je het herinnert!
Het deed geen pijn - gewoon een prik en de momenten daarna wat een ambetant/drukkend gevoel aan mijn oor, maar voor de rest niets. Nu wil ik gewoon heel veel oorbellen gaan kopen en uitproberen, maar moeten die zilveren stekertjes nog een aantal weken blijven zitten. _o_
Oh, dat aantal weken valt best mee. Ik moest beide keren de oorbellen zes weken laten zitten voordat ik er andere in mocht doen. De eerste keer heb ik het vijf weken volgehouden, de tweede keer had ik na anderhalve week al andere oorbellen in. Het is wel zo dat als je ze eerder uitdoet, je de andere oorbellen niet al te lang in moet houden, aangezien de oorbellen die je nu in hebt waarschijnlijk een stuk dikker zijn dan normale, en dat is niet voor niets. ^^"
Ik had alleen een feestje of zo waar ik stoer wilde doen met mooie oorbellen. Zolang je het niet dagen achter elkaar doet, kan het best.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 juli 2012 - 21:01:
Toen ik gaatjes heb kreeg ik er aan één klant überhaupt geen andere oorbel in dan die eerste dingen, want die gingen er (na ruim zes weken wachten) niet doorheen. ):

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 juli 2012 - 23:26:
Serieus? Wat vreemd. Misschien waren je eerste knopjes te dun waardoor het gaatje niet groot genoeg was?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 juli 2012 - 1:44:
Yay, ik heb vandaag twee columns geschreven en vier tekeningen afgemaakt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juli 2012 - 17:44:
Ik heb vandaag een half uur alleen in de Starbucks gezeten en nu ben ik heel trots op mezelf. Altijd als ik op iemand moet wachten ergens voel ik me heel ongemakkelijk en ben ik heel bang wat alle onbekenden die ik nooit meer in mijn leven ga zien wel niet over mij denken aangezien ik ergens alleen ben. Over het algemeen pak ik mijn mobiel en ga ik dan doen alsof ik een interessant sociaal leven heb via dat schermpje.
Maar nu ben ik er gewoon in mijn eentje gaan zitten, heb ik me niets van de rest aangetrokken en ben ik aan Droomwereld gaan schrijven onder het genot van een Caramel Hot Chocolat. Dan denkt men maar lekker dat ik vriendloos ben, me no care.

En ja, ik besef hoe volledig sullig dit allemaal klinkt, maar het is voor mij echt een grote overwinning. _o_

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juli 2012 - 17:45:
Oeps, dubbel.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 21 juli 2012 - 18:29:
@Emma; You're not the only one. Ik weet ook nooit wat ik moet doen als ik ergens moet wachten. Dus. Gefeliciteeerd<3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juli 2012 - 19:16:
Hihi, thanks.
Ik vind het zelf nooit raar als iemand anders alleen zit, maar ben dan wel weer bang dat anderen het raar vinden als ik alleen zit. Hersenspinsels zijn af en toe een beetje raar. _o_

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 juli 2012 - 12:10:
YAY, DOMINATOR!

TomEnDoos
TomEnDoos

TomEnDoos is offline

[134]
TomEnDoos zei op 23 juli 2012 - 0:36:
ik ben eindelijk weer aant schrijven :'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 juli 2012 - 22:38:
Yay Daughtry op de radio.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 juli 2012 - 22:49:
Yay. Ik heb een geweldige Harry Potter vakantie hier.
Ik ben in Bracknell op de ligusterlaan geweest (en het was vrij akward om gewoon voor iemands huis te staan). Ik ben in Lacock Abbey geweest, waar lokalen en gangen enzo van Zweinstein zijn, en in lacock zelf staat Slakhoorns huis. Ik ben in Gloucester naar de kathedraal geweest waar de deur van de leerlingenkamer van griffoendor en nog wat gangen en dingen zijn. En ik ben naar de Warner Bros HP-studios geweest. Zo gaaf! Bijna alle orginele filmsets staan daar. Echt, zo verschrikkelijk gaaf. Ik ben exited.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 juli 2012 - 0:23:
Yay. Ik heb een geweldige Harry Potter vakantie hier.
Ik ben in Bracknell op de ligusterlaan geweest (en het was vrij akward om gewoon voor iemands huis te staan). Ik ben in Lacock Abbey geweest, waar lokalen en gangen enzo van Zweinstein zijn, en in lacock zelf staat Slakhoorns huis. Ik ben in Gloucester naar de kathedraal geweest waar de deur van de leerlingenkamer van griffoendor en nog wat gangen en dingen zijn. En ik ben naar de Warner Bros HP-studios geweest. Zo gaaf! Bijna alle orginele filmsets staan daar. Echt, zo verschrikkelijk gaaf. Ik ben exited.
Ik ben zo jaloers. _o_

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 24 juli 2012 - 9:18:
@Rianne; Wauw, o.o

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 juli 2012 - 13:30:
Rianne, dat is zo awesome. <3

En yay, het is lekker weer dus kan ik eindelijk mijn nieuwe jumpsuit aan (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14