Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Klachten » Ik kan mijn gastenboek niet in een keer legen

Ik kan mijn gastenboek niet in een keer legen

Jopie2
Jopie2

Jopie2 is offline

[16]
Jopie2 zei op 10 juli 2012 - 9:41:
Hoi,
Ik kan mijn gastenboek niet in een keer legen met die link in bij "profiel aanpassen". Wat kan ik doen?
Mijn berichtjes stuk voor stuk verwijderen is namelijk heel veel werk.



BlackForest
BlackForest

BlackForest is offline

[2]
BlackForest zei op 1 aug 2012 - 15:06:
Ik heb daar ook last van...en ik heb meer dan 700 pagina's in mijn gastenboek dus dat gaat niet echt makkelijk...

Jopie2
Jopie2

Jopie2 is offline

[16]
Jopie2 zei op 1 aug 2012 - 15:27:
wow serieus probleem voor jou dus
Ik had dit probleem ook in de rubriek "vragen" van dit forum toegevoegd en een moderator zei daar dat er helaas nog niets aan te doen is want de hoofdbeheerder is weg ofzo. naja, jammer. Maar ik was wel blij dat ik snel antwoord kreeg.
Ik denk dat ik mijn gastenboek nog maar even vol laat lopen. Ik heb geen zin om te gaan verwijderen.

EnteredDanny
EnteredDanny

EnteredDanny is offline

[76]
EnteredDanny zei op 23 okt 2012 - 16:43:
Ja het schijnt dat de admin andere zaken aan z'n hoofd heeft. Al mí í nden lang...

Mensen van de site, misschien is het tijd voor een nieuwe admin?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 okt 2012 - 17:25:
Een andere admin zit er niet meteen in :'
Verder weten de mods maar al te goed dat er nog heel wat kleine mankementjes zijn aan de site, maar wij kunnen daar nu eenmaal niks aan verhelpen. Onze admin heeft nog een paar sites die een stuk groter zijn en waar hij veel meer werk aan heeft. Dat hij FF daarom links laat liggen is natuurlijk frustrerend (ook voor ons!) maar niet helemaal onbegrijpelijk. Het is ook zo dat wanneer wij hem eindelijk weer eens hierheen kunnen slepen, we die kans moeten aangrijpen om de meest dringende problemen éérst op te lossen.