Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #183

Offtopic #183

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 juli 2012 - 0:45:
Brokeback Mountain gezien. Het blijft een gevoelige snaar raken.

-In memory of Heath Ledger



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 20 juli 2012 - 15:42:
Ik vind 'enthousiast' een mooi woord, 'kristal' ook; 'vork' niet (maar als ik drie keer achter elkaar 'vork' zeg, schiet ik in de lach). En 'muis' vind ik ook een mooi woord.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2012 - 15:46:
Ik vind memorabel ook een mooi woord.
Grinniken niet, net als graag en populair.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 20 juli 2012 - 16:52:
Bijnamen horen niet vertaald te worden, want geef nu toe, prop(je) klinkt niet.
Ik heb niet echt woorden in het Nederlands die ik mooi vind klinken.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2012 - 16:56:
Ik krijg opeens weer FF-mail!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 juli 2012 - 22:51:
Waaah, ik zit voor een pub in Engeland op het terras te internetten. En er staren twee Engelse jongens naar mij. En eentje lijkt op Zayn en de andere op een jongere versie van Niall, ik meen het. En vandaag zag ik een audi A4 cabrio rijden, en die gast achterin leek op Louis XD

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 23 juli 2012 - 23:47:
Oke, ik heb het meest bizarre verhaal ooit gehoord..

Ik liep met een collega/vriendin door de stad en we waren over van alles aan het praten. Zegt ze opeens al lachend dat ze iets moet vertellen.
Ik ga het niet te lang maken, dus om het verhaal kort te houden:
Haar vriend is afgelopen zaterdag erachter gekomen dat ze wel open staat voor beide seksen. Hij is er helemaal weg van.
Een tijdje terug had hij het ook over mij [tegen haar en waar ik niet bij was] of ik een vriendje had -of vriendinnetje. En zo kwam hij daar achter.
Nu was ik die zaterdag met haar aan het sms'en dat ik het jammer vond dat ze niet meeging met uitgaan.
Bij haar thuis vroeg haar vriend wie er zo laat smste en toen hij het wist waar we het dab over hadden [puur uit interesse]
Ze zei dat het over het uitgaan ging.


Toen was het een tijdje stil en zei hij: als je het met haar wil 'doen' dan mag dat van mij, maar dan moet je het mij wel laten weten.

Ik moest zo hard lachen toen ik dat hoorde. Ik weet niet of ik hem nu normaal kan aankijken zonder in de lach te schieten.
Of heel mss ga ik hem rode oortjes bezorgen ;]

Haha!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 26 juli 2012 - 13:15:
Meeeeeeep! Ik ben nog in leven, mensen! -doet dansje-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 juli 2012 - 13:21:
Meeeeeeep! Ik ben nog in leven, mensen! -doet dansje-
Hello there! Long time, no see. How are you doing these days?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 26 juli 2012 - 13:27:
Hetzelfde als vroeger. Ik ben nog steeds mentally insane, en ik ben nog steeds random. Beep!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 juli 2012 - 13:28:
Mooi om te horen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2012 - 14:28:
Marijeeeeeeee!
Hoe gaat het met je cactus?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 juli 2012 - 20:31:
Ik ben zojuist nasr de GGD geweest om mijn vaccinaties voor Ghana te halen en heb daar een fortuin van €104,50 aan uitgegeven. Ik heb een vaccinatie gekregen voor hepatitius A en B en voor gele koorts (helaas was het blijkbaar levend en ga ik er waarschijnlijk dus ook koortsig van worden). Ook heb ik een recept voor medicijnen tegen malaria gekregen (waar ik als ik pech heb psychoses van kan krijgen - lovely).
In ieder geval. Ik kreeg uitleg over alles en dus ook hepatitus B. Ze vertelde dat het onder andere op te lopen is bij onveilig seks. "Maar dat gaat daar natuurlijk niet gebeuren," voegde ze er aan toen.
Ik had vast beledigd moeten zijn omdat ze denkt dat ik geen leuke Ghanees aan de haak kan slaan, maar ik moest vooral heel erg mijn best doen om niet keihard in lachen uit te barsten. Mijn vaders grootste angst is namelijk dat ik daar met een HIV-geïnfecteerde neger in de bosjes duik.
Een typsiche 'je had er bij moeten zijn' of misschien zelfs een 'je moet mij zijn' om het leuk te vinden, maar ik vond de tegenstelling oprecht hilarisch.

En dat was mijn poging om interessant te doen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2012 - 20:39:
Serieus? Ik wist alleen dat je het via bloedcontact kon krijgen. Ik liep eerst stage in zo'n tehuis voor verstandelijk beperkten en toen moest ik ook tekenen dat ik dat risico liep en dat zij niet aansprakelijk waren.
Really though - were you planning on something? (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 juli 2012 - 20:41:
Haha, ik heb Mars al als vrouw, ik doe niet aan vreemdgaan. (;
Hoewel ik dat daar niet moet gaan zeggen, dat ik met een vrouw getrouwd ben. Homoseksualiteit is daar nog verboden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2012 - 20:42:
HEEFT MARS HEPaTITuS B? AAAAAAAAAAH.
Okay. Nee, nee, mag niet. Mars mag niet ziek zijn. Dus is ze niet ziek want het mag niet. Mwooeeeeh. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11