Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Olympische Spelen

Olympische Spelen

1 2
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 2 aug 2012 - 20:35:
Kijkt niemand hier naar de Olympische Spelen? Ik heb er de afgelopen dagen zowat voortdurend naar gekeken, and I love it.

Alhoewel ik moet toegeven dat ik niet zoveel nationalistische gevoelens heb, dus I could care less over hoeveel medailles wij ( België ) winnen. Voor mij zijn dat individuen, die sporters, geen landen. Zo heeft Clijsters net verloren in de tennis, maar ben ik daar stiekem heel blij om. Sharapova wint, dus tennis wint (in my opinion).

Verder kijk ik ook graag turnen, atletiek en zwemmen op de OS. Vooral die laatste sport. Zeker bij de mannen. Yum!



Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 12 aug 2012 - 20:35:
^ Ja! Ja! Ja! Ik ben het eens met alles wat je zei hierboven!
Ik vond het ook wat stom hoe alle journalisten zo 'pushten' voor een medaille. Of bijvoorbeeld, Hans Van Alphen, die tienkamper, niemand besteedt er aandacht aan, hij doet het ineens goed, en dan moet hij ineens een medaille halen. _o_ People, the dude is vierde in een van de zwaarste sporten ooit. En een ongelooflijk lekker ding. Meer moet dat niet zijn he.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 aug 2012 - 20:40:
Ik ergerde me ongelooflijk aan de commentator en interviewers bij de finale van vier keer honderd meter (geloof ik) bij zwemmen voor de mannen. Nederland werd daar zevende en ze zaten vreselijk moeilijk te doen en te zeggen dat ze niet goed geneg waren en ik zat daar zo van: ze zijn fucking zevende van de wereld, laat ze met rust.

Dit klinkt trouwens vast heel lame, maar mag ik even zeggen dat ik stiekem trots ben op Epke? Die jongen heeft die gouden plak echt verdiend.
En hij is schattig.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 12 aug 2012 - 20:42:
Dit klinkt trouwens vast heel lame, maar mag ik even zeggen dat ik stiekem trots ben op Epke? Die jongen heeft die gouden plak echt verdiend.
En hij is schattig.


Die oefening was zooooooo epic. <3
Zo, zo, zo hard verdiend.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 aug 2012 - 0:05:
EPKE, EPKE , THE FLYING DUTCHMAN *fangirlt*

En ik ben stiekem supertrots op Nederland met zijn 20 medailles. Hihi.

En die sluitingsceremonie is gaaf, ik ga het morgen afkijken, want ik ben moe. Maar ik begon stiekem heel hard te gillen toen 1D kwam. Ja, lach me maar uit

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 aug 2012 - 8:50:
Ik heb de ceremonie niet gekeken, maar ik hoorde dat Ed Sgeeran er ook was? Dat ga ik dan misschien nog wel terugkijken.
Hoorde ook dat One Direction hun belangrijkste optreden ooit hebben geplaybackt. Faaal.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 13 aug 2012 - 10:41:
Ik heb de sluitingsceremonie gezien, nu ja, niet dat die Britten erg stipt. Het beloofde niet al te veel goeds voor rio, overigens. De optredens waren wel goed, voor zover ik ze gezien heb, maar ik heb dan ook eerst naar Grimm gekeken. Al vond ik dat er sommigen al beter konden playbacken, naar wat ze live zongen. Niet dat Russel Brand dat niet deed.
Ed Sheeran was er inderdaad ook. Die heeft Wish You Were here van Pink Floyd gecoverd.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 13 aug 2012 - 11:45:
One Direction was wel degelijk live hoor. Of dat denk ik toch. Ik vond ze alvast toch niet loepzuiver zingen, of ze klonken toch anders dan de single. :'D

En wat gifs om de OS mee af te sluiten:
Lolol, check de papa die zijn 'victory dance' doet op de achtergrond
Haha en Haha! Onafhankelijke deelnemers tijdens de openingsceremonie (als zo alle landen werden voorgesteld), gettin' it!
Holy...
Phelps legt aan anderen uit hoe ze hun medaille moeten vasthouden :'
Serena nadat ze goud gewonnen had _o_
You tried it.
...
(En ik heb er nog zoveel meer maar dan spam ik echt.)


Wat was jullie favo moment van de OS?
Ik heb er zoveel. Andy Murray die goud wint (gewoon omdat ik een hele grote tennis fan bent, en het lukte hem nooit om iets 'groot' te winnen, en nu wint hij goud voor eigen land <3), de Amerikaanse zwemjongens die overheersen (Phelps, Lochte, etc.), de Amerikaanse meisjes in het turnen, onze tienkamper die vierde wordt, Epke's epic oefening,....

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 13 aug 2012 - 11:51:
Ik heb net het optreden van One Direction op Youtube bekeken, dat is overduidelijk live. Misschien kunnen ze het maar beter op playbacken houden, als ze zo live zingen, om eerlijk te zijn.
Die Holy gif, o.O, dat ze niet duizelig is na die prestatie

Ik heb eigenlijk niet erg gevolgd, af en toe een sport, dus ik heb niet echt een favoriet moment, al zijn er natuurlijk momenten waar ik trots was op onze Belgische deelnemers, zoals Van Alphen, Hellebaut, de Borlees, en natuurlijk ook diegenen die een medaille hebben gewonnen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 aug 2012 - 20:57:
Ik ben best trots op alle Belgische deelnemers, want er zitten er wél een aantal binnen de top 8, hoorde ik vandaag op de radio. En die krijgen dan ook een fikse vergoeding omdat ze het tot in de top 8 hebben geschopt, yaay!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 aug 2012 - 22:50:
En wij hadden een dingetje op tv voor de grap met wie er gewonnen had als het ging om het aantal medailles per vierkante meter landoppervlakte (Nederland trouwens ) en volgens mij stond België daar ook ergens in de top 10

En mijn favo moment? Dat O'Connor die balk eraf mikte in de barrage voor zilver bij de indivudiele springruiters. Want ik ben stiekem heel gemeen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 14 aug 2012 - 19:02:
Haha per vierkante meter landoppervlakte _o_ Ja, als je rekening houdt met hoe klein België is en hoe groot China en Amerika zijn, dan valt het reuze mee met het medailleaantal, vind ik. ...als is Nederland maar lichtjes groter dan België, en jullie hebben toch een pak meer. :'D

Ik hoorde daarstraks dat België trouwens het 18de atletiekland ter wereld is, gebaseerd op de resultaten van de OS. En dat vind ik dan ook weer heel mooi op zich. ^-^
Hoe dat zat met Nederland weet ik trouwens niet o.o Ze zeiden enkel de ranking van België en de top 3 (Amerika, nog iets en Kenia, geloof ik).

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 aug 2012 - 19:06:
Toch vind ik het belachelijk. Eigenlijk zou Amerika per staat moeten meedoen. Ik bedoel - het is net zo groot als heel Europa bij elkaar en daardoor hebben ze zoveel meer kans op goede atleten, en dat is gewoon oneerlijk. Maar ja het gaat natuurlijk per land en natuurlijk moet Amerika [nou ja USA] gewoon meedoen als één land, maar - oké.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 aug 2012 - 19:15:
Ik vind het ook niet eerlijk dat een heel hockeytoernooi in het klassement even zwaar telt als een afstand zwemmen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 14 aug 2012 - 19:36:
Of dat een tienkamper zo veel meer werk heeft dan een "gewone" atleet. Oke, het is maar waar je voor kiest, maar dat bedacht ik me toch wel, dat ik het een klein beetje oneerlijk vind. ^^"

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 14 aug 2012 - 22:20:
Haha, naja, we kunnen er toch niks aan veranderen, dus tja. Maar toch ben ik heel blij dat ik gewoon hier in Nederland leef en niet in Amerika. Man, daar zou ik echt niet willen wonen. En ik ben echt heel erg trots op ons olympisch team. Al die mensen zijn zo aardige en vriendelijke mensen. En zo saamhorig deze keer. Dat vind ik sowieso iets om trots op te zijn, dat meen ik echt.



1 2