Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Harry Potter One-shots

Harry Potter One-shots

1 2
HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 sep 2012 - 19:47:
Hallo!
Ik ben al een tijdje Harry Potter One-shots aan het schrijven, en het leek me leuk hier een topic over te beginnen, om het een beetje te promoten.
Bij elke shot geef ik een kleine samenvatting.
Verzoekjes kun je aangeven bij het verhaal zelf.
Laat me weten wat jullie er van vinden <3
Veel plezier

x



HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 sep 2012 - 19:48:
Always

Deze One-shot gaat over Severus Sneep, op het moment dat hij Lily Potter vindt, in haar huis in Goderics Eind.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 sep 2012 - 19:49:
My Blue Hair

Deze One-shot gaat over Tops als ze zwanger is. Remus is weg voor een klus voor de orde, en ze mist hem heel erg.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 sep 2012 - 19:50:
Fire Cloak

Dit gaat over Loena. Ze is tien jaar en haar moeder is nog geen jaar overleden. Op zolder vindt ze een Boeman in een oude kist.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 sep 2012 - 19:52:
My Little Sister

Deze One-shot heb ik geschreven op verzoek van Rebella. Het gaat over Teddy Lupos, als hij Lily Loena Potter op de Zweinstein Express afzet. Hij heeft haar altijd als een zusje beschouwd.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 sep 2012 - 19:53:
Across the Lake

Deze One-shot is op verzoek van Lotstuff en Rebella. Hij gaat over James Potter in zijn eerste jaar, als hij aan de overkant van het meer een meisje ziet zitten dat hem al eerder was opgevallen. Het meisje is Lily Evers.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 sep 2012 - 19:54:
Tom Riddles Diary

Deze heb ik op verzoek van Vamtwii geschreven. Het gaat over Ginny en het dagboek van Marten Vilijn. Ze merkt dat ze soms grote gaten in haar geheugen heeft en raakt in paniek.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 sep 2012 - 19:56:
Tears of the Sun

Op verzoek van Hermelien heb ik een One-shot geschreven over Marcel Lubbermans. Hij denkt aan Loena en merkt dat hij wat voor haar voelt. Het speelt zich af in de zomervakantie.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 sep 2012 - 19:57:
Twins For Life

Deze One-shot is op verzoek van Vamtwii verschenen. Hij gaat over Fred en George die straf krijgen van Vilder. Ze zien de gelegenheid om de Sluipwegwijzer uit zijn kantoor te stelen.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 sep 2012 - 19:58:
Unpleasant Surprise

Dit heb ik op verzoek van Rebella geschreven, en het gaat over Leo Jordaan. Hij is net klaar met een uitzending van "Met het Oog op Potter" als de Dooddoeners binnenvallen...

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 22 nov 2012 - 18:36:
Forward

Over Dirk Duffeling die Harry moet ophalen van het Station. Hij kijkt er al dagen tegen aan maar dan moet het toch echt gebeuren. Ook op verzoek van Rebella.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 6 dec 2012 - 15:27:
Happy Birthday, Harry

Sirius schrijft een brief naar Harry, James en Lily omdat het Harry's eerste verjaardag is. Hij kan er helaas niet bij zijn omdat hij een klus heeft voor de Orde.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 12 dec 2012 - 21:21:
Tonight It's Time

Op verzoek van Vamtwii (Azula). Het gaat over Fenrir Vaalhaar en een paar andere weerwolven. Het is bijna volle maan...

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 feb 2013 - 17:08:
Decided

Op verzoek van Pearly, over de schooltijd van Voldemort. Dit gaat over wanneer Marten Vilijn (of Voldemort, wat je wilt) naar de verboden afdeling van de bibliotheek gaat en bevestiging zoekt over wat hij gehoord heeft van Gruzielementen.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 5 maart 2013 - 18:23:
My Memory

Op verzoek van Rebella en Azula. Het gaat over Bellatrix die Draco Occlumentie leert, en dan iets ziet wat ze eigenlijk niet had mogen zien. Deze One-shot heeft een wisselend perspectief.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 24 juni 2013 - 15:27:
Breath of Fresh Air

Ook op verzoek van Rebella, een OS over Ginny.
Het gaat er over dat Ginny klein is, en ze de bezems van haar broers 'leent' om erop te vliegen.
Reacties zijn erg welkom



1 2