Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Suggesties » Wat er nog moet gebeuren.

Wat er nog moet gebeuren.

1 2 3 4 5
Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 17 jan 2009 - 10:39:
Hallo Rutger en beste users.
Om even overzichtelijk te maken wat er allemaal nog geprogrammeerd moet worden op deze site, zal ik even voor jullie een lijstje maken.
Als je nog iets weet dat er niet bij staat, gelieve mij dan een PB te sturen.

Lijst;
- Aantal keren dat je FanFic gelezen is. Done
- Een soort spotlight.
- Naamverandering. Gaat er niet komen
- Aantal delen vermeld bij de link naar je verhaal. Done
- Pageviews. Done
- Mededelingen bij je verhaal; zie foto's onderaan van SpamTijger. Done
- Lijst met de verhalen die je gelezen hebt.
- Datum en tijd bij de geplaatste (forum)berichten. Done
- Niveau's / Statistieken.
- Previewfunctie van je (forum)berichten. Done
- Functie dat je je verhalen nog niet online moet zetten wanneer je ze invoert.
- Bij de lijst van je FanFics de link naar de volgende pagina. Done
- Werkende lijst van emoticons. Done
- Een mail krijgen als je vriend een nieuwe FanFic heeft gemaakt.
- Foto's uploaden bij ieder geschreven hoofdstuk van een fanfic.
- Een nummer telling bij de verhalen om te kunnen zien hoeveel mensen ze gelezen hebben en wie ze gelezen/aangeklikt heeft.
- Hoofdstukken aan favorieten kunnen toevoegen, zodat je makkelijker terug kunt kijken waar je gebleven bent.
- Off-Topic gedeelte. Done
- Aanklikbare tekst als link. Done
- Zelfde forumindeling als op Quizlet! Zodat alles wat overzichtelijker word.
- Fanfics sorteren [meest bekeken etc.]
- Banfunctie voor mods Done
- Lettertypes Done
- Favicon
- Meldingkadertjes bovenaan pagina bij bv aanpassingen werken niet naar behoren.


Foto's;
http://i35.tinypic.com/zlaxiu.jpg
http://i34.tinypic.com/dferzs.jpg



(bericht aangepast door een moderator)
(reden: update)



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 feb 2011 - 21:43:
- Als er bovenaan komt te staan 'melding', er dan ook de reden bij staat.
Ja maar.. daar ben ik gehecht aan geraakt *gaat sentimenteel doen*

Maar over de subcategorieën heb je wel gelijk. Even een keer een grote schoonmaak daar, is misschien wel nodig.
& 'mijn topics' werkt bij mij wel? Je moet alleen op de topic-naam klikken, niet op een bladzijde.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 feb 2011 - 22:22:
- Als er bovenaan komt te staan 'melding', er dan ook de reden bij staat.
Komt op de lijst.
- Via 'mijn topics' doet de link naar het desbetreffende topic 't niet en staat er niet bij dat er nieuwe berichten zijn geplaatst. Die doet het wel, je moet gewoon op de titel klikken en niet op de laatste pagina.
- Sommige subcategorieën kunnen, wat mij betreft, weg. Daar staan sinds 't begin al geen verhalen bij, dus 't is wat overbodig. Da's nogal doelloos. Misschien komen er ooit wel mensen die wel verhalen hebben over categorieën die nu leegstaan. Die onderwerpen staan daar niet in de weg.
- De lay-out mag wel wat beter worden. De lay-out zal niet in de nabije toekomst worden aangepast. Hij is leesbaar en niet te druk, en dat is het belangrijkste.
- De niveaus werken ook niet optimaal. De niveau's werken in het geheel nog niet, dat staat al op de lijst.

Zo heb ik nog wel veel meer punten, maar ik hou 't voorlopig hierbij.

JoJudicious
JoJudicious

JoJudicious is offline

[8]
JoJudicious zei op 28 feb 2011 - 19:42:
@CosmicPurple: - 'Mijn topics' werkt dus niet goed genoeg, want je moet ook gewoon via de pagina's bij het topic moeten komen.
- Dat is niet doelloos. ;-) Ik was er bij 't begin van deze site al bij, dan wel op een ander account, en sindsdien is daar nog steeds niets in gepost. Dus het is doelloos dat die subcategorieën er überhaupt nog staan.
- Leesbaar en niet te druk, maar niet functioneel.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 5 maart 2011 - 16:54:
ik weet niet of het er al bijstaat maar de zoekfunctie werkt nog niet

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 april 2011 - 16:14:
- Meldingkadertjes bovenaan pagina bij bv aanpassingen werken niet naar behoren.
Oké, ik weet niet veel over computers en programmeren, maar volgens mij is er hierbij niet zoveel mis naast dat de codes per ongeluk door elkaar zijn gegooid.

Als je dit: message=8 achter de url plaatst, krijg je als het goed is een melding dat het hoofdstuk succesvol is aangepast. Als je je hoofdstuk aanpast, word je echter naar message=42 gestuurd.
Voorbeeld: Dit krijg ik na het toevoegen van ?message=8 aan de url van de homepage
Dit krijg ik normaal na het aanpassen van een hoofdstuk
En dit krijg ik als ik van message=42 message=8 maakt
Oké, nu weet ik niet genoeg hiervan om te weten of dit ooit iets of iemand gaat helpen, maar ik dacht, ik meld het even (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 april 2011 - 16:15:
Dubbel, sorry

Lovalicious
Lovalicious

Lovalicious is offline

[2]
Lovalicious zei op 24 juni 2011 - 20:01:
Jaa,
Ik wil ook wel weten wie mijn verhalen leest en niet alleen een getal..

xx

Teysz
Teysz

Teysz is offline

[29]
Teysz zei op 28 sep 2011 - 2:04:
Zou het ook mogelijk kunnen worden gemaakt om in tekstvak van een hoofdstuk vreemde tekens te gebruiken? Zoals bijvoorbeeld: Japanse en Chinese tekens, Poolse en andere slavische letters. Want in het medelingenvak van een hoofdstuk kan ik bijvoorbeeld wel Poolse letters gebruiken en in het verhaalvak zelf niet. En overigens hier en op mijn profiel ook niet...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 sep 2011 - 15:20:
^Als je die tekens kopieert, en dan in het tekstvak zet, laat 'ie ze dan niet zien?

Teysz
Teysz

Teysz is offline

[29]
Teysz zei op 29 sep 2011 - 0:53:
Op welke manier je ze er ook in zet, vertaalt hij ze naar hun html waarde, zoiets als dit: Ł. Wanneer je ze typt zie je ze wel, zelfs als je daarna het nog eens bewerkt, maar het uiteindelijke resultaat, die de rest leest, bevat dan niet de tekens maar de code...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 sep 2011 - 16:01:
Nou ja... een beetje harsh, maar de site is voor Nederlandse fanfiction. Niet voor Poolse, Chinese en wat allemaal nog meer. Is het echt nodig?

Teysz
Teysz

Teysz is offline

[29]
Teysz zei op 29 sep 2011 - 18:05:
Ik zou alleen graag een buitenlandse naam goed kunnen schrijven hier. Ik ben nou eenmaal iemand die alles goed wil hebben geschreven. Bijvoorbeeld: "hè" en niet "hea" of hoe sommige mensen dat ook schrijven (mensen die accenten niet of verkeerd gebruiken). En misschien dat iemand anders ook wel een vreemd teken wil gebruiken.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 sep 2011 - 18:45:
Maar je kan 'hè' toch gewoon gebruiken? Wat heeft dat nou met buitenlandse tekens te maken?
Sorry, maar, tenzij er echt grote vraag naar zulke tekens zijn, ga ik het niet voorstellen aan Rutger. Misschien denkt een andere moderator er wel anders over, maar van mij moet je het dus niet hebben.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2012 - 14:36:
Misschien dat je de banner van je verhaal in de inleiding kan posten in plaats van slechts een link ervan?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 jan 2012 - 15:45:
Ik geloof dat je aan de hand van html al een foto in een hoofdstuk kan plaatsen, of in de inleiding. Ik weet het niet meer zeker, though.



1 2 3 4 5