Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Suggesties » Wat er nog moet gebeuren.

Wat er nog moet gebeuren.

1 2 3 4 5
Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 17 jan 2009 - 10:39:
Hallo Rutger en beste users.
Om even overzichtelijk te maken wat er allemaal nog geprogrammeerd moet worden op deze site, zal ik even voor jullie een lijstje maken.
Als je nog iets weet dat er niet bij staat, gelieve mij dan een PB te sturen.

Lijst;
- Aantal keren dat je FanFic gelezen is. Done
- Een soort spotlight.
- Naamverandering. Gaat er niet komen
- Aantal delen vermeld bij de link naar je verhaal. Done
- Pageviews. Done
- Mededelingen bij je verhaal; zie foto's onderaan van SpamTijger. Done
- Lijst met de verhalen die je gelezen hebt.
- Datum en tijd bij de geplaatste (forum)berichten. Done
- Niveau's / Statistieken.
- Previewfunctie van je (forum)berichten. Done
- Functie dat je je verhalen nog niet online moet zetten wanneer je ze invoert.
- Bij de lijst van je FanFics de link naar de volgende pagina. Done
- Werkende lijst van emoticons. Done
- Een mail krijgen als je vriend een nieuwe FanFic heeft gemaakt.
- Foto's uploaden bij ieder geschreven hoofdstuk van een fanfic.
- Een nummer telling bij de verhalen om te kunnen zien hoeveel mensen ze gelezen hebben en wie ze gelezen/aangeklikt heeft.
- Hoofdstukken aan favorieten kunnen toevoegen, zodat je makkelijker terug kunt kijken waar je gebleven bent.
- Off-Topic gedeelte. Done
- Aanklikbare tekst als link. Done
- Zelfde forumindeling als op Quizlet! Zodat alles wat overzichtelijker word.
- Fanfics sorteren [meest bekeken etc.]
- Banfunctie voor mods Done
- Lettertypes Done
- Favicon
- Meldingkadertjes bovenaan pagina bij bv aanpassingen werken niet naar behoren.


Foto's;
http://i35.tinypic.com/zlaxiu.jpg
http://i34.tinypic.com/dferzs.jpg



(bericht aangepast door een moderator)
(reden: update)



SweetGirl
SweetGirl

SweetGirl is offline

[19]
SweetGirl zei op 29 jan 2012 - 23:37:
Je account kunnen afschermen voor mensen die niet lid zijn?

Teysz
Teysz

Teysz is offline

[29]
Teysz zei op 4 juni 2012 - 19:28:
@Sweetgirl Dat is een goed idee, want nu kan iedereen je profiel bekijken zonder überhaupt een ff-account te hebben. Maar er zijn misschien ook mensen die dat niet stoort. En kan er misschien beter een optie komen of je het kan afschermen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 okt 2012 - 17:55:
Het zou wel tof zijn als je plaatjes in je FanFics kan plaatsen

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 okt 2012 - 18:27:
Elise zei: "Ik geloof dat je aan de hand van html al een foto in een hoofdstuk kan plaatsen, of in de inleiding. Ik weet het niet meer zeker, though." Hoewel ik zelf ook toe moet geven dat ik geen idee heb, wat ze er precies mee bedoelt. Maar goed. Ja. ^^

Alice
Alice

Alice is offline

[1]
Alice zei op 6 dec 2012 - 17:53:
Ik ben ook voor plaatjes + afscherming van je profiel (als je dat zo wenst)

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 dec 2012 - 0:50:
Je kan via html geen plaatjes posten, al geprobeerd

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 dec 2012 - 13:24:
Elise zei: "Ik geloof dat je aan de hand van html al een foto in een hoofdstuk kan plaatsen, of in de inleiding. Ik weet het niet meer zeker, though." Hoewel ik zelf ook toe moet geven dat ik geen idee heb, wat ze er precies mee bedoelt. Maar goed. Ja. ^^


Je kan ook met zo'n HTML-code een foto plaatsen, maar dat is niet wat ik wil
Ik wil met zo'n code een postsheet maken waar je je storie dan in kan typen en ik vind het gewoon jammer dat dat niet kan

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 feb 2013 - 20:26:
De meldingknopjes bij de gastenboekberichten zijn kapoet.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 feb 2013 - 20:32:
De meldingknopjes bij de gastenboekberichten zijn kapoet.

Dat is Rutgershit, ik zal het hem doorgeven. Tot wanneer ze hersteld zijn geven jullie mij of mijn lieve collega's maar een por als je problemen hebt met gb's
Die spambot is alvast geband (:

pingi
pingi is offline

[1]
pingi zei op 22 maart 2013 - 16:36:
Hoi!

toevallig ben ik op de nederlandse fanfiktion site gekomen, ten eerste omdat ik mijn nederlands wil opknappen en ten tweede omdat ik ook bij de duitse site geregistreerd ben. Ik vind deze site leuk, maar ik moet toch zeggen, dat ik de duitse fanfiction site wat overzichtelijker vind en dat het voor mij makkelijker is een fanfiction te vinden die ik graag lees omdat de opbouw van de duiste site mij gewoon meer toespreekt. misschien hebben jullie zin om eens te kijken hoe de duiste website is opgebouwt? misschien vinden jullie de opbouw ook leuker..de site is: fanfiktion.de
het is in principe net zo als hier, maar als je dan op een categorie klikkt, b.v. eerst boeken en dan twilight, dan zie je meteen verschillende fanfictions met de titel, met de naam van de auteur, met een korte samenvatting, met een leeftijdskeuring, met het aantal woorden, met het aantal hoofdstukken en met het aantal reviews van een verhaal.
verder vind ik het hier ook een beetje onprettig dat je als je een hoofdstuk verder wilt altijd terug moet klikken op de inleiding van het verhaal. ik zou het makkelijker vinden als je gewoon daar waar je bent kunt zeggen naar welk hoofdstuk je wilt en niet dat je altijd terug naar het begin moet.

misschien kunnen jullie hier wat mee!


hartelijke groetjes
pingi

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 maart 2013 - 16:58:
Je hoeft niet helemaal terug. Als je in een hoofdstuk zit, staat er rechtsboven een balkje (naast de titel van het verhaal). Als je op het pijltje klikt, krijg je het hoofdstukoverzicht te zien en dan kun je van daaruit een ander hoofdstuk kiezen. (:

Pilots
Pilots

Pilots is offline

[3]
Pilots zei op 11 aug 2013 - 17:33:
@ Pingi. Om eerlijk te zijn, vind ik die Duitse site juist niet zo fijn, maar that's my opinion of course.

Ik ben ook voor plaatjes in je fanfic en afscherming van je profiel. En een lijst met fanfics die het meest gelezen zijn, het populairst en zo. O, en dat je kan abonneren op een fanfic, net als bij Quizlet, dat is namelijk fijner dan reageren met 'melding' en dan diegene een berichtje sturen in hun gb. Wat me ook leuk lijkt - niet echt nodig maar oké - is dat je de lay-out kan aanpassen, wat ook bij Quizlet kan.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 dec 2013 - 14:47:
@Pilots Dat idee met het abboneren lijkt me juist niet goed. Fanfic en Quizlet zijn allebei van dezelfde website maker en dat je niet kun "abboneren" op een verhaal maakt fanfic juist fanfic en niet quizlet.

EsjuhXxXLove
EsjuhXxXLove is offline

[1]
EsjuhXxXLove zei op 14 feb 2014 - 18:35:
Hey, Misschien een gek idee hoor, maar ik dacht dat het leuk zou zijn als we covers bij ons verhaal kunnen voegen?

XxX



1 2 3 4 5