Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #36

Gooi-het-eruit-topic #36

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 nov 2012 - 16:58:
Gooi het eruit. <3



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 feb 2013 - 20:48:
GOedzo Mars!~<3

Ohgott. Oude topics *kruipt onder een steen*
Ik schaam me altijd zo als ik zie wat ik een paar jaar geleden gepost heb.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 12 feb 2013 - 21:05:
Komt heel snel even op het forum
IK STA NOG MAAR 3 TEKORTEN. JONGENS. ALS IK DIT VOLHOUD DAN GA IK OVER. EN. BEN IK ZELFS BESPREEKBAAR VOOR HET VWO. Al ga ik dan toch nog naar HAVO omdat. Stress en volgend jaar nog moeilijker gaat worden. MAAR YAY.

WoooooooooOoOOooooo! -pet pet pet pet-
Tekortpunten zijn bleh man. Ik heb er vier ;___;

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 feb 2013 - 22:20:
Er zit een mega beest in mn huis. Ik denk een spin.. of een muis O.O'

Edit: en Beer is op jacht en ik zit hoog op de barkruk. Gatver, het is iets zwarts!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 13 feb 2013 - 18:30:
Voor dat soort dingen heb ik dus een kat. Hij eet alles. Echt alles. Zelfs Fishermans Friends.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2013 - 19:52:
Ik wil vakantie. Gewoon, écht vakantie. Waarin ik kan schrijven & lezen & slapen & internetten & series kijken & alles doen waar ik zin in heb, wanneer ik er zin in heb.
Maar nee.
School.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 14 feb 2013 - 23:11:
Vandaag mocht ik drie kwartier eerder weg bij nablijven, omdat ik het hele hoofdstuk al af had voor Frans (En dus loop ik twee maanden voor)

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 feb 2013 - 11:27:
O mijn god, o mijn god, o mijn god!
Vanavond, of eerder vanacht, op Veronica komt Itunes concert en het is Jack White! Ik ga het opnemen, natuurlijk meteen kijken, en huilen TT.TT

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 15 feb 2013 - 13:03:
Everything's Klaine and NOTHING HURTS! <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 15 feb 2013 - 16:51:
K. Ik moet echt niet meer schrijven want dit rolde er uit m'n toetsenbord tijdens het daltonuur.

Als de winterpenen eenmaal zijn aangekomen dansen de kleine deksels de hele dag in het bos. Frambozen zijn groen, rozen zijn blauw, pindakaas. Desalniettemin heeft de wintergraftak ook zo zijn voordelen. Want als de elfjes dan een salade maken, moet er wel tomaat in. Wat nou als die op is? Dan sterven er duizenden mensen onschuldig, pijnlijk, en pluizig als altijd ook de pinda’s. Witte bluffende labradors kijken niet alleen met een angstige blik toe, ook is het angstzweet te proeven vanaf ver, heel ver. Ondertussen hebben de kleine pinda’s ook een grote uitgezocht die perfect gemaakt lijkt voor dit werk. Voor het eten van olifanten? Nee. Voor het plukken van jonge veldsla, zo nat en vochtig in de morgen. Wat heeft de gekko hier mee te maken, vraagt u zich af? Dat is simpel. Groene gekko’s zijn geneigd sneller te kleuren dan bidsprinkhanen. Die hebben dan ook vaker kwasten bij de hand dat het springen een stuk gemakkelijker maakt. Vooral op zondagen. Wat ik me ondertussen wel aan het afvragen ben is hoe lanen lange linden kunnen hebben. Of is het gewoon een lange laan met linden? Niemand weet hoe het zit, behalve Liesje, die Lotje er leerde lopen, langs de lange lindelaan. Wat nou, als ze dat van tevoren hebben afgesproken? Ik ril bij de gedachte aan een samenzwering tussen schoenen en drumstokjes. Drommels, wat heb ik toch een geluk dat mijn huis van suiker is gemaakt! Ik zou anders toch nooit het slechte augustusweer overleven. Hitsig kijkt de kleine salamander om zich heen, als hij ziet dat de gekko een kleurplaat inkleurt. Sneller dan ooit tevoren! Dit is een wonder! Een mirakel! Een kippenbout van mijn tante die is gelukt! Onmogelijk, zeg ik u. Onmogelijk. En toch is het waar. Toch deed de gekko het weer. De gekko is trots op zichzelf en paart met de salamander, terwijl de wereld langzaam vergaat door de hevige zonnevlammen die alle planten deden branden, alle huizen verwoestten, en alle gekko’s, behalve de groene, heeft weten te vernietigen. Papier en behangerslijm zouden de revolutie laten beginnen. Ben ik toch blij met mijn glucosehuis. Glucosehuizen stammen nog af uit de vorige revolutie, waarin pindas niet al te lekker zijn.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 feb 2013 - 17:44:
K. Ik moet echt niet meer schrijven want dit rolde er uit m'n toetsenbord tijdens het daltonuur.

Als de winterpenen eenmaal zijn aangekomen dansen de kleine deksels de hele dag in het bos. Frambozen zijn groen, rozen zijn blauw, pindakaas. Desalniettemin heeft de wintergraftak ook zo zijn voordelen. Want als de elfjes dan een salade maken, moet er wel tomaat in. Wat nou als die op is? Dan sterven er duizenden mensen onschuldig, pijnlijk, en pluizig als altijd ook de pinda’s. Witte bluffende labradors kijken niet alleen met een angstige blik toe, ook is het angstzweet te proeven vanaf ver, heel ver. Ondertussen hebben de kleine pinda’s ook een grote uitgezocht die perfect gemaakt lijkt voor dit werk. Voor het eten van olifanten? Nee. Voor het plukken van jonge veldsla, zo nat en vochtig in de morgen. Wat heeft de gekko hier mee te maken, vraagt u zich af? Dat is simpel. Groene gekko’s zijn geneigd sneller te kleuren dan bidsprinkhanen. Die hebben dan ook vaker kwasten bij de hand dat het springen een stuk gemakkelijker maakt. Vooral op zondagen. Wat ik me ondertussen wel aan het afvragen ben is hoe lanen lange linden kunnen hebben. Of is het gewoon een lange laan met linden? Niemand weet hoe het zit, behalve Liesje, die Lotje er leerde lopen, langs de lange lindelaan. Wat nou, als ze dat van tevoren hebben afgesproken? Ik ril bij de gedachte aan een samenzwering tussen schoenen en drumstokjes. Drommels, wat heb ik toch een geluk dat mijn huis van suiker is gemaakt! Ik zou anders toch nooit het slechte augustusweer overleven. Hitsig kijkt de kleine salamander om zich heen, als hij ziet dat de gekko een kleurplaat inkleurt. Sneller dan ooit tevoren! Dit is een wonder! Een mirakel! Een kippenbout van mijn tante die is gelukt! Onmogelijk, zeg ik u. Onmogelijk. En toch is het waar. Toch deed de gekko het weer. De gekko is trots op zichzelf en paart met de salamander, terwijl de wereld langzaam vergaat door de hevige zonnevlammen die alle planten deden branden, alle huizen verwoestten, en alle gekko’s, behalve de groene, heeft weten te vernietigen. Papier en behangerslijm zouden de revolutie laten beginnen. Ben ik toch blij met mijn glucosehuis. Glucosehuizen stammen nog af uit de vorige revolutie, waarin pindas niet al te lekker zijn.

Made my day. <3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 feb 2013 - 17:47:
Everything is Cabin Pressure and everything hurts. Positive production for the BBC en zo.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 feb 2013 - 22:12:
Beer snurkt en is heerlijk tegen mij aangedrukt met z'n 28 kilo op de bank :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 feb 2013 - 22:19:
Your posts almost make me love dogs.
Almost.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 feb 2013 - 22:46:
You would love him! Ik heb nog nooit zo'n aandachts hoer in mijn leven gezien. Hij spooned met je in bed :']

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 feb 2013 - 0:11:
Jack Whiiiiite. <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20