Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #190

Offtopic #190

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 maart 2013 - 17:36:
Nothing lasts forever.
Forever is a lie.
All we have is what's in between hello and goodbye.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 maart 2013 - 17:37:
Er zijn ook nog vet veel goede kandidaten. Maar zoals je het al zelf zei zijn er nog veel slechte kandidaten die er nog in zitten en die dus eigenlijk de goede kandidaten blokkeren.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2013 - 17:38:
Dit vind ik de gezelligste opening die een offtopic in jaren heeft gehad. (:

&jup. Hopen dat die er snel uitvliegen... sigh.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 maart 2013 - 17:40:
Hahahaa, wel hea.
Ik wilde even snel reageren op je berichtje dus dan maar een - neer zetten.
Heb hem nu al veranderd C:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 maart 2013 - 17:46:
@ Bodine: hihi, thanks.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 3 maart 2013 - 18:15:
Ja, er zitten ook nog echt wel een aantal tussen die ook heel goed zijn, maar ik vind ze allemaal niet zo opvallend, you know? Ik weet ook echt al die namen niet, bijvoorbeeld. En dat is gewoon zo jammer.
Maar natuurlijk komt dat idd ook door al die verschrikkelijke kandidaten die sort of de aandacht opeisen. Dus ja.

En fijn dat je het leuk hebt gehad Emma <3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 maart 2013 - 18:48:
Dat Diyana eruit snap ik écht niet, want zij kon supergoed zingen. En ik vond Dieters opmerkingen over haar gewicht zo irritant, ey. :/ Daniel werkte op m'n zenuwen & zo goed vond ik 'm ook niet zingen, maar ja. Dat Laura eruit is snap ik eigenlijk wel, de druk werd privé te hoog voor haar vanwege Bills favoritism & zo. Ik snap niet waarom Oksana, Lisa en Sarah er nog inzitten. En Bojan.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 maart 2013 - 18:52:
Hoeveel mensen doen daaraan mee? ._.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2013 - 18:53:
Ik vind Sarah op zich niet zo heel erg slecht? Minder slecht dan Oksana, Lisa en Talina. En de rest die ik waarschijnlijk vergeet. Maar ja.
Diyana blijft inderdaad een raadsel. Maar kijk - met Laura is het precies hetzelfde verhaal. Ze zong niet bijzonder goed, maar ze was wel degelijk beter dan die andere stomme kienders die er nog steeds inzitten. Als Oksana of Lisa de liveshows haalt dan ga ik echt ikweetnietwat, maar dandandan. Ik verzin nog wel iets leuks.

@Emma; er zijn er nu nog twintig over, of zo. Maar 't is gewoon een soort van x-factor dus dat zijn altijd veeeel mensen. En in NL is het van nog geen 20 miljoen inwoners, Duitsland heeft er 80 mil of zo. Dus probably many.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 maart 2013 - 18:53:
Aan DSDS? Het waren er veel. Het zijn er nu nog maar 24. (als ik het goed heb)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 maart 2013 - 18:57:
Sarah werkt op m'n zenuwen wat persoonlijkheid betreft, een beetje wat Tom ook zegt. Haar zingen wordt wel steeds beter, though, wat Dieter ook te mekkeren heeft.
Talina wordt ook beter, vind ik, maar ze komt gewoon niet óver. Nul performance.
Lisa kan niet geweldig zingen & zeker nu ze haar goedlachsheid kwijt is, zie ik haar gewoon niet op een groot podium staan.
Oksana wordt niet beter & perfomance is 't ook niet.
Jennifer, Ricardo, Susan & Tim kunnen écht zingen. Maurice & Björn ook, I suppose, maar die zijn niet zulke voorgrondtypes, vind ik. Aka ik vergeet hen steeds.
Nora vind ik meh? Die wordt steeds slechter, in my humble opinion.
En dan zijn er nog een paar, maar dat is een beetje hetzelfde probleem als met Maurice & Björn, dat ik hen gewoon vergeet. En dat is natuurlijk niet zo praktisch als je superster wil worden.

... okay en dat was allemaal verschrikkelijk nuttige info die jullie graag wilden weten, 'fcourse.
Ik ga koffiedrinken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2013 - 19:02:
Nora vond ik eerst best wel goed, maar wat je zegt - 't lukt 'r niet meer.
En Dieter is gewoon een awoefjaoweifj. Hij was Jennifer ook helemaal aan het afzeiken, maar sorry hoor. Ja, ze wist 'r tekst niet en zong bijna niet, maar wát ze zong was toch zeker gewoon goed? Ik kan die gozer écht niet uitstaan.
En ik ben het geheel met Tom eens wat Sarah betreft, maar wat hij ook zei: zangtechnisch gaat 't 'r redelijk af. Dus dan heb ik liever Sarah met 'r storende persoonlijkheid erin dan Oksana met d'r lange benen en absoluut nergens ook maar íéts wat met zang te maken heeft.
En Lisa vond ik altijd al irritant & ze mag van mij gewoon oprotten.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 maart 2013 - 19:04:
Ik vind Dieter soms sympathiek en soms een ongelooflijke afkorting-van-LassUnsLaufen.
& I agree with you on Sarah.

We vergeten trouwens de Schlagertypjes de hele tijd! Beatrice komt zoooo sympathiek over, ik wou alleen dat ze een betere muzieksmaak had. Piero irriteert me een beetje though.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 maart 2013 - 19:04:
Precies wat jullie zeggen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2013 - 19:15:
Ik heb zo gelachen gisteren. Beatrice helemaal "jaaa we hebben het zo leuk gehad" en breed lachend en weet ik veel, en Piero met z'n chagrijnige hoofd ernaast. Nou ok.
En ik vind Beatrice in het Duits gewoon goed zingen, eigenlijk. Engels hebben we het maar even niet over. &ze lijkt mij ook echt super aardig en zo. 'k Vind 'r echt een leuk mens.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 maart 2013 - 19:18:
Couldn't agree more. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10