Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Maak het liefdesverhaal af

Maak het liefdesverhaal af

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
DegrassiFan
DegrassiFan

DegrassiFan is offline

[72]
DegrassiFan zei op 10 maart 2013 - 13:17:
De titel spreekt voor zich ik begin:

Ik,Zara Cazares,woon in een dorpje gelegen in het midden van Canada.Waar geen enkel mens komt,dan zie ik opeens



Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 16 jan 2014 - 21:46:
Wel last

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 jan 2014 - 21:46:
van die teen en

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 16 jan 2014 - 21:51:
Dat komt

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 jan 2014 - 21:53:
door de

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 jan 2014 - 21:55:
paarse konijnen in de

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 16 jan 2014 - 22:14:
Koelkast.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 jan 2014 - 22:35:
Komt daar een punt achter of?

Want die zitten daar

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 17 jan 2014 - 7:52:
Ja, sorry. Ik ga hem nu verbeteren.

Zodat

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 19 jan 2014 - 20:58:
het eten

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 21:06:
goed beschermd blijft.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 20 jan 2014 - 21:07:
Maar soms durven ze

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 21:33:
Ik, Zara Cazares, woon in een dorpje gelegen in het midden van Canada. Waar geen enkel mens komt, dan zie ik opeens een beer en ren weg naar de zon en toen verbrandde ik bijna maar gelukkig kwam er een engel, die helemaal naakt was en warme cola dronk, want hij heette Harry en hij was homoseksueel. De naakte cola-engel tilde me op, maar toen liet hij een scheet en toen kwamen er vlindertjes, want het rook lekker. Ik probeerde hem te kussen omdat ik dan ook vleugels zou krijgen, maar mijn kus belandde op zijn linkeroog en daardoor werd hij blind, dus toen vlogen we tegen Jupiter aan. Au. Hij huilde heel hard en door al het huilen verloor hij te veel vocht en ging hij dood. Waardoor hij in elkaar schrompelde tot hij geheel in het niets was opgegaan. Alles wat over was, was een hoopje stof en al huilend zette ik mijn tentje op. Ik miste Harry verschrikkelijk. Er kwam een alien aangelopen die van Mars kwam. "Wat doe jij hier?" vroeg hij.
"Ik ben gestrand, help me!" zei ik en de alien schokschouderde en liep weg. Toen sloeg er weer een meteoor in dus moest ik weer janken, maar er schoot een stofdeeltje in mijn oog, dus had ik jeuk en krabde mijn oog eruit, maar toen kwam Louis me helpen, want hij heeft een oog-reparatie-diploma en toen was mijn oog weer heel. Louis was mijn nieuwe held en ik wilde hem beter leren kennen. *wbw*
Maar toen gebeurde er iets onverwachts, Harrys reïncarnatie kwam uit de lucht vallen en begon met Louis te zoenen. Dus ik begon te gillen, maar dat stopte ze niet, dus rende ik weg naar de Marsman in de hoop dat hij me kon troosten. In plaats daarvan maakte hij een radslag want hij had daar zin in omdat hij dat kon. Toen zakte hij echter door zijn rechterpols wegens een blessure die altijd op de vervelendste momenten opspeelde. Nadat hij met zijn hoofd op de grond belandde, stopten Harry en Louis eindelijk met zoenen om vervolgens de t-shirts van elkaars lijf te scheuren. Ik liep naar het marsmannetje toe en sloeg hem omdat zijn gezicht me niet aanstond, want hij had maar één oog en zijn neus was paars met rode stippen. Mijn oppervlakkige karakter zorgde ervoor dat ik alleen om uiterlijk gaf en ik besefte dat Harry eigenlijk vreselijk lelijk was, dus dat Louis hem mocht hebben. Toen kwam Castiel uit de lucht vallen om op zoek te gaan naar Dean, maar Dean was in purgatory op Pluto dus Castiel vertrok weer naar de zon om een lekker ijsje te eten. Maar ik spuugde het ijsje uit want hij was niet lekker, hij smaakte naar Harry wat hem herinnerde aan die geweldige zomernacht met Adam Lambert een krappe drie jaar terug, toen hij per ongeluk een fietsbel inslikte en daar bijna in stikte, maar net op tijd hulp kreeg van Engel Louis die ineens was verschenen met een kokosnoot op zijn hoofd omdat hij een diva is. Het gevolg was dat alle bosviooltjes moesten huilen en door alle tranen van de bosviooltjes moesten ze samen op de kokosnoot zitten om niet te verdrinken. Want het water uit de mond van de engel werden getoverd in tranen door Harreeeeeh die plotseling een toverstafje, vleugeltjes en een kroontje had.
Dean vond dit zo aantrekkelijk dat hij een vreugdedansje maakten en in zijn handen klapte tot hij Cas voorbij zag vliegen en zich verbaasd afvroeg hoe dat kon omdat alle engelen door Metatron de hemel uit waren geflikkerd. Harry vertrok weer naar de aarde en bedacht zich net iets te laat dat hij in zijn broek had geplast, maar gelukkig was zijn moeder er die zijn onderbroek kon wassen. Maar toen moest hij wel een natte onderbroek aan en daardoor gleed hij uit toen hij probeerde Noa te zoenen, en viel hij tegen een school die Larry heette, en zijn tweelingbroer zat op het dak. Waar hij zong: Nooit nee nimmer, nooit nee nimmer niet meer. Eet ik 7 taco's want dat doet toch zo zeer. Toen huilde hij omdat de taco's vreemd gesmaakt hadden en hij geen mogelijkheid had tot het uitpoepen van de zure yoghurt die hij eerder gesnoven had omdat de cocaïne op was. Toen moest hij huilen omdat het pijn deed in zijn kleine teen. Vaker had hij wel last van die teen en dat komt door de paarse konijnen in de koelkast. Want die zitten daar zodat het eten goed beschermd blijft. Maar soms durven ze het eten niet goed te beschermen.

Sounds like a Nobel prize for literature for us.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 20 jan 2014 - 21:36:
Omygosh, ik kan niet meer stoppen met lachen

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2014 - 21:37:
Oh my gay.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 jan 2014 - 10:07:
Oh my mother of booobs!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11