Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #192

Offtopic #192

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 april 2013 - 21:16:
Monsterbrownies gaan de wereld overnemen!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 juni 2013 - 18:56:
Langere versie: In het begin was het allemaal best wel leuk. Ik kende er niemand en was een beetje zenuwachtig, maar raakte na een tijdje aan de praat met een meisje en niet veel later voegden twee andere meisjes zich er nog bij. De hoorcolleges waren niet lastig, waren praktisch hetzelfde als de zelfstudiestof maar dan minder en simpeler. Soms werd er iets genoemd wat ik nog niet kende, maar niets fantastisch lastigs. Het practicum was te snel na de hoorcolleges, waardoor ik aan het einde een beetje inzakte aangezien het nou niet zo'n heel spannend practicum was (en het super verwarrend was aangezien we opeens allemaal dingen onder de microscoop zagen die ik nog nooit had gezien en waarvan ik niet snapte wat het was). Daarna hadden we een werkcollege, wat wel oké was, we zaten alleen met veel te veel in een lokaal waardoor het veel te warm was en benauwend. Daarna kwam de toets, toen ging het bergafwaarts. Een deel van de test was echt super, super simpel. Bij andere dingen had ik echter iets van "waar the heck gaat dit over? Dit herken ik niet". E toen gingen ze het nakijken en moesten we super lang wachten en toen gingen we het bespreken maar kreeg niemand zijn toets terug en gingen ze allemaal voorbeelden noemen van antwoorden die vreselijk verkeerd waren geweest en dat haat ik altijd want het is super kut als je antwoord ertussen zit dus dat vind ik echt geen leuke manier van lesgeven. In ieder geval, toen gingen ze overal VEEL te lang bij stilstaan waardoor het maken van de toets drie keer korter duurde dan het bespreken en het ongelooflijk saai was. Toen gingen ze ongelooflijk zeiken dat niemand goed genoeg had geleerd thuis en toen schoot ik bijna uit mijn slof. Ik zat daar echt van: ik heb verdomme twee keer langer eraan gezeten dan jullie hadden gezegd aangezien het gewoon niet mogelijk was in die korte tijd. Als anderen er daadwerkelijk acht uur aan gezeten hebben, kunnen jullie hun antwoorden wel klassikaal belachelijk gaan maken, maar ik begrijp het compleet dat ze het in die tijd niet onder de knie hebben gekregen. Ik begreep ook lang niet alles, en dat terwijl ik er zoveel langer aan heb gewerkt. Wat loop je nou te beweren dat mensen niet genoeg hun best doen, als ze precies hebben gedaan wat je van ze vroeg?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 juni 2013 - 1:07:
Heeft het invloed op je toelating?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 juni 2013 - 9:02:
Nee, dat niet, het is allemaal vrij nutteloos, maar ik had gisteren gewoon evenzin om mensen te slaan. ^^"

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 juni 2013 - 13:05:
ARGH!
-rolberoerte-
Neil Young staat zaterdag in Vorst Nationaal in Brussel! En dat weet ik nu pas! Ö

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 juni 2013 - 15:40:
@Emma; ik snap.
@Do; en nu kan je niet? ):

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 juni 2013 - 17:11:
Uitverkocht, lijkt me?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 juni 2013 - 17:54:
Er zijn nog kaartjes, maar duuuuuurr. En examens enzo.
Maar. Had ik het eerder geweten had ik misschien iets proberen regelen...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 juni 2013 - 19:44:
Ik zit al een uur met mijn pa in dezelfde kamer en hij heeft simpelweg niet door at ik mijn haar heb gekleurd. True, het is niet echt een groot verschil, yet I am amazed.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 juni 2013 - 18:16:
I said what what.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 juni 2013 - 19:23:
In tha butt?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 juni 2013 - 21:09:
You gave me hope and then you destroyed it.
Guys, heeft iemand van jullie de Nachtswacht ooit gezien en vonden jullie hem ook wat... tegenvallen? Qua grootte dan (ik bedoel, het was heel gaaf en zo, maar ik had echt het idee dat het een huge schilderij is)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 juni 2013 - 21:21:
Ik heb 'm gezien. En niet echt, maar misschien ben ik snel onder de indruk

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 juni 2013 - 21:36:
Het lag er misschien ook wel aan dat ik verder alleen naar een tentoonstelling over Russisch Realisme ben geweest en het grootste deel van de werken daar was echt huge (twee Nachtwachten of zo).

Trouwens, There's No Going Back, thoughts? ^^

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 juni 2013 - 21:43:
*Komt stilletjes binnenlopen* Yup, ik leef nog.
There's No Going Back is zo awesome en fdjgljdf. <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 juni 2013 - 22:30:
First time I watched it I cried.
Second time I squealed.
Third time I sang along.
Fourth time: "Shim's face looks puffy..."



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20