Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #195

Offtopic #195

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juni 2013 - 22:34:
: )



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 juli 2013 - 11:26:
Dat snap ik, maar dat is niet zo. Je bent niet op zoek naar 'beter dan hij', je bent op zoek naar 'anders dan hij'. Blijkbaar vind je hem niet zo interessant als hij jou. Dat kan. En dat is niet iemands schuld of wat dan ook. Zo werkt aantrekkingskracht nou eenmaal.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 juli 2013 - 11:54:
IK HEB HEM AFGEWEZEN WHOOHOOOOOW.
Ik zeg het wel als hij reageert.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 juli 2013 - 11:55:
Ik wilde net reageren met: "Gooi mij in de strijd!" Maar helaas. Alsnog Go Emma met het afwijzen, het is moeilijk. Maar uiteindelijk gaat het een stuk makkelijker. C:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 juli 2013 - 12:01:
Hahaha, "maar ik.heb al een scharrel!"
Zouden mijn vrienden interessant nieuws vinden.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 juli 2013 - 12:13:
Hahahaa, als je het zo zegt wel ja!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 9 juli 2013 - 13:18:
Ik ben een bedelarmbandje aan het samenstellen. Met bedeltjes. Allemaal dingetjes die ik nog had liggen en die ik krijg, mwhiii. Das wel gaaf.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 juli 2013 - 16:12:
Fooootooooo?

En hij vindt 't jammer, zegt 'ie. En nu voel ik me schuldig. Altijd he. Ik ben zo slecht in afwijzen. ):

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 juli 2013 - 20:41:
Waarom voel je je schuldig? Dat moet je echt niet doen.
En als hij daar niet tegen kan moet hij maar een paar ballen kweken. Be a men!

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 9 juli 2013 - 21:54:
man*

Als hij je echt zo leuk zou vinden als dat er wordt gezegd, dan zou hij je misschien wel proberen beter te leren kennen tijdens die verjaardagen waar je hem zou zien... als hij dat niet wil doen, of als hij dat niet doet dan:
1. snapt hij het punt;
2. vond hij het misschien te veel moeite...
3. of hij durft gewoon niet meer in de buurt te komen.

Maar je moet je zeker niet schuldig gaan voelen... hij had 50% kans dat je 'nee' zou zeggen, dus had hij het ook wel kunnen zien aan komen...
En ja, jammer is het altijd, maar hij kan niet voor jou beslissen wat je wel en niet moet doen...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 juli 2013 - 22:50:
Ugh, jullie hebben gelijk. Ik zou zelf waarschijnlijk iemand die mijn teksten uit zou kramen voor gek verklaren. Maar het is gewoon zo debiel. Ik heb nu iets van vijf jongens af gewezen, dat vind ik echt belachelijk veel. En dan ga ik me toch afvragen of ik niet onmogelijk ben en rare 'eisen' stel, zeg maar, en of ik er noet wat meer open.voor zou moeten staan. Hmmmmmm.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 juli 2013 - 22:53:
Nee, nee, nee, Emma. Neeeee. Dat is de verkeerde instelling. Je moet niet denken dat dit de eerste en laatste vijf jongens zijn die jouw pad kruisen en jou leuk gaan vinden. Sowieso: nu geen valse hoop creëren en duidelijk zijn over wat jij wilt is veel beter dan iets proberen dat je eigenlijk toch niet wilt.
Als je iemand interessant genoeg vindt om die persoon beter te leren kennen, dan merk je dat vanzelf en dan sta je daar open voor. Daar geloof ik heilig in.

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 10 juli 2013 - 0:01:
Niemand is onmogelijk en niemand stelt rare eisen (behalve Perez Hilton). Als het voor jou de tijd is, dan komt die tijd!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 12:45:
Ik heb echt zo raar gedroomd. Ik woonde vlak bij een grote watersluis ofso? En die stond op barsten en als ik dan niet met een jongen uit me oude klas naar bed ging. Zou de hele wereld vergaan.
Echt fucked up droom.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 juli 2013 - 12:48:
Ik zit met een fiets in de trein. Want mijn fiets in Nijmegen was gejat en toen heb ik thuisthuis een nieuwe gekocht.

Enen Emma ik vind dat je je daar niet schuldig over moet voelen. Ik heb verschillende relaties gehad maar ben nu pas echt hopeloos verliefd. Op zon manier dat mijn maag raar doet en ik me zowel emotioneel als fysiek zo sterk tot hem aangetrokken voel.
En daarbij lijken die relaties die ik hiervoor had zo oppervlakkig. Dan vind ik het nobeler om te wachten tot je echt verliefd bent.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2013 - 14:02:
@Hussie; eeeeks. *hugs*


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20