Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Twee historische verhalen

Twee historische verhalen

BAM
BAM

BAM is offline

[49]
BAM zei op 2 juli 2013 - 20:21:
Ik wil graag mijn twee nieuwe fanfics promoten. Eentje ben ik al druk mee aan het posten en de andere ben ik nog over aan het bedenken voor een goed begin.

Dangerous love game

1855

Gabriela Dovahkiin is jong, mooi, intelligent, begin twintig en bijzonder nieuwsgierig als zij voor een huisfeest naar het huis van Graaf Jayy von Monroe wordt gestuurd. De bedoeling is dat zij zijn bruid wordt. Niemand weet wat Jayy en zijn compagnon Sir Dahvie Vanity werkelijk zijn, maar of zij ook Gabriela kunnen overtuigen van hun 'Menselijkheid'.

Piraat van zijn hart

1813

Ariana Starveil is luitenant van een van de beruchtste piratenschepen. Als tijdens een storm het schip echter vast komt te zitten en later door de marine wordt bevrijd heeft zij, en de bemanning een groot probleem.

Met behulp van officier Adam komen zij en haar bemanning vrij, maar ze moeten de piraterij opgeven. Ze doen dit met tegenzin, maar opgehangen worden willen ze ook niet. Echter is het niet zo makkelijk om respect te verwerven bij de ton.

Als Ariana het niet meer ziet zitten, komt Adam opeens met een wel heel vreemd voorstel. Zal Ariana het aannemen om het respect dat ze was gewend terug te krijgen of slaat ze het af?


Ik hoop dat jullie ze willen lezen en een kans willen geven.
Groetjes BAM / Dani



Jopie2
Jopie2

Jopie2 is offline

[16]
Jopie2 zei op 14 juli 2013 - 11:17:
Oewww ik lees historisch, dus ik lees mee!