Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi het eruit topic #39

Gooi het eruit topic #39

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 juli 2013 - 22:49:
Let it all out!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 okt 2013 - 14:44:
Alle hoofdstukken samengevat! Nu nog de samenvattingen en colleges en werkgroepen leren, maar ik ben op de goede weg :'D

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 okt 2013 - 16:33:
Nou, Grieks was echt een Griekse tragedie.

Edit: ik kom net tot de conclusie dat het fucking eindexamen over Medea makkelijker was.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 okt 2013 - 18:35:
@Daan: de eindexamens zijn meestal makkelijker dan de schoolexamens. Ligt aan het niveau dat door je school wordt vastgesteld.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 okt 2013 - 19:04:
Als je een goede school hebt, krijg je les boven het niveau van de eindexamens.

Wat gaat iedereen doen van 't weekend? (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 okt 2013 - 20:15:
True, maar als je eindexamen in Grieks doet heb je een jaar lang aan Medea gewerkt. Wij negen weken. Plus, het niveau van de vragen ging van 'Waarom deed persoon x dat?' naar 'Citeer twee tekstelementen uit r639-810 waaruit cryptisch lijkt dat Medea haar kinderen wilde vermoorden.' terwijl de leraar had gezegd dat we de tekst globaal moesten kennen. Ik bedoel, ik snap het wel, maar zeg dan gewoon dat we het hele toneelstuk pretty much woordelijk moeten kennen. Dan leer ik het ook op die manier.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 okt 2013 - 20:32:
Meer dan een half uur vertraging ):
Ik wil zo graag thuis zijn!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 okt 2013 - 19:53:
OH MY GOD!!!

EDIT; oke nvm. Dit is het neppe account van de moeder van Louis. Helaas. Hoopte dat Larry eindelijk uit zou komen. Fingers crossed dat Elounor snel over is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 okt 2013 - 9:39:
Het Lief is ZO LEUK! <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 okt 2013 - 12:38:
@Hussel; maar kijk. Larry gaat echt niet uit de kast komen zolang One Direction een contract heeft bij Modest! en laten we eerlijk zijn - als Simon slim is blijft 'ie daar want eerlijk is eerlijk, hoe hard het ook is, ze zijn goed.
Dus vanuit dat oogpunt kun je Eleanor op ongeveer drie manieren bekijken:
1) Ze is oprecht Lou's vriendin en Larry is oprecht gewoon fake. Dan is het zielig als het uit gaat want dan zijn ze dus gewoon écht samen.
2) Lou is met El om te verbergen dat 'ie gay is en zij weet dat het zo in elkaar steekt - in which case het belangrijk is dat ze blijft, want anders krijgt Lou gezeik met Modest! en dat willen we niet want als Larry echt is, dan hebben ze het al moeilijk genoeg met geheimhouding etc. en willen we zo min mogelijk extra drama voor ze.
3) Lou is met El om te verbergen dat 'ie gay is maar zij weet dat niet & denkt dat ze oprecht een relatie hebben - wat me persoonlijk bijzonder sterk lijkt want laten we eerlijk zijn; dan zou zij echt allang verschrikkelijk achterdochtig moeten zijn en dan zou het niet zo lang geduurd hebben. En als het dan uitgaat, en zij voelt zich bedrogen, heb je nog kans dat ze gaat praten ook en dan heb je helemaal issues. En zelfs als ze zich niet doet, gaat Lou zich er sowieso kut over voelen wegens ofwel schuldgevoel ofwel hoe ga ik nu m'n homoheid verbergen.

Dus eigenlijk hoop ik gewoon dat Lou en El bij elkaar blijven want either way gaat het in niemands voordeel zijn als ze uit elkaar gaan. Dan krijg je een beetje een scenario als toen met Hannah - het is uit en omg nu komt Larry uit de kast en poef... daar is de volgende oh oeps. Dus - ja. Okay. Maar dat's mijn mening.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 okt 2013 - 15:18:
Modest is ook wel goed. En ik snap ook wel dat het niet goed is voor 1D dat als Lou en El uit elkaar gaan en dat het blijkt dat Hazz en Lou toch gay en een stel zijn dat de hele wereld dan cray cray gaat worden. En dat de fans dan ook cray cray worden. Maar ik wil gewoon dat Lou happy eruit ziet op de foto's die worden gemaakt. En dat Hazz ook happy eruit ziet. En tegenwoordig vind ik dat ze er allebij niet happy uitzien op welke foto ook. Behalve als ze samen met de andere boys zijn of op het podium.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 okt 2013 - 19:28:
Ik haat gedichtanalyse zo ontzettend, aaaaaaargh.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 okt 2013 - 21:50:
Ik heb in een uurtje H1 samengevat. En ik hoef maar t/m 4. Dus misschien is er hoop voor mijn tentamen. Behalve dat ik H1 al snapte en de rest maar half. Maar - ik kan dit. I believe in me. I think.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 okt 2013 - 22:41:
I believe in you!!! You can do it!!!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 okt 2013 - 8:36:
Vandaag tentamen aaaaaaaaaaaah.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 okt 2013 - 13:26:
Heel veel succes Emma! Ik hoop dat het goed is gegaan.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20