Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #196

Offtopic #196

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 15:24:
POTATO!



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2013 - 22:16:
Technische wiskunde. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 22:19:
Dat klinkt echt heel saai in mijn oren. Leg uit zodat het leuk klinkt. C;

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2013 - 22:42:
Gewoon, ik ben een wiskundenerd. 8D

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 22:53:
Ow. Maar uhm, dit klinkt vast heel dom, ga je dan cijfers bestuderen? Formules maken? [ik voel me echt heel dom nu]

EDIT; nvm, heb het al gegoogled.
Dat is best wel cuwl. Waar ga je sturen? Leiden? Delft?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2013 - 23:09:
Delft (gedeeltelijk Leiden), want ik wilde naar Leiden, maar daar geven ze fundamentele wiskunde en nou ja, dat is dus minder mijn ding, heb ik in overleg met mijn leraar besloten. En wat ik precies allemaal ga doen, weet ik niet, maar ik vind wiskunde oprecht leuk en ik hoop dat de algebravakken de eventuele minder prettige kansrekeningvakken etc. compenseren. Dus... ja. Ik - ja. Eh. Sounds weird I suppose.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 23:25:
Leuk! Delft is echt leuk. Of in ieder geval, heb ik van horen zeggen. Ben er wel is geweest maar dat was om te winkelen. Niet om de scholen te bekijken.
En het klinkt niet raar. Ik vind het juist knap dat je dat kan. Ik ben echt totaal niet goed in cijfers en wiskundige dingen enzo. Laat mij maar met het menselijk en dierlijk lichaam dingen doen. We zijn in ieder geval een goed koppel. Lekker twee uiterste van elkaar. Hahaa. C;

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2013 - 23:28:
Hé, je vergeet dat jij studeert voor secretaresse en dat ik op werk ook secretaresse ben. ^^
Nee, ik vind biologie heel interessant, maar niet als vak. Het is me veel te droog en te veel stampwerk en bah. Maar ik vind het wel interessant. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 23:36:
Hahahaa, dat hebben we dan met elkaar gemeen. [en nog 400 miljoen andere dingen, maar daar hebben we het nu niet over]
Dat heb ik dus met wiskunde. Al die fomules, cijfers en letters door elkaar heen. Ik zie dan echt door de bomen het bos niet meer. Nee, ugh. Maar op zich vind ik het wel interessant als het me goed en duidelijk word uitgelegd. En als ik het snap. Dan vind ik wiskunde wel leuk. Maar daar blijft het wel bij. Haha. C;

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2013 - 23:52:
Ik had het gewoon oprecht baar mijn zin tijdens mijn CE. Ik ging er heel erg gestrest in voor multiple reasons en ik kwam er heel vrolijk en rustig uit. En toen dacht ik: nou, ja, oké. Laten we er dan maar het beste van maken. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 juli 2013 - 0:13:
Hahahaa, ik kwam er volgens mij nog gestresster uit, dan dat ik er in ging.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 juli 2013 - 0:41:
En daarom studeer jij secretaresse en geen wiskunde. (:

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 12 juli 2013 - 1:34:
Ik... verspil een veel te groot deel van mijn leven met gamen. :']

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 juli 2013 - 9:58:
Inderdaad!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 juli 2013 - 13:06:
Ik kan ook echt niks met wiskunde, zelfs op wiskunde C lukt het me vaak niet om een voldoende te halen. Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat het heel leuk kan zijn als je het snapt. Want het is dan inderdaad niet stampen ofzo, als je het weet weet je het gewoon. Dus ja C:
Ik weet hoe blij ik me altijd voel als ik éindélíjk een onderdeel van wiskunde snap, dus shhh

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 juli 2013 - 13:40:
Het is meer puzzelen en zo, in vergelijking met alfa-vakken. Op zich vind ik namelijk zelfs sommige onderdelen van geschiedenis interessant, maar vraag me alsjeblieft niet om het te gaan stampen. Vreselijk.
Niet dat je bij exacte vakken nooit hoeft te stampen, maar ja.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12