Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » wedstrijd met one direction serieus

wedstrijd met one direction serieus

vita
vita

vita is offline

[3]
vita zei op 25 okt 2013 - 15:29:
hoe kan je winnen?

Wil jij jouw fanfiction aan One Direction laten zien professioneel in het engels vertaald? Stuur dan nu bij de comments een fanfiction verhaal in het mag gaan over een van de volgende jongens gaan:
-Harry -Liam
-Zayn -Niall
- Louis

wat moet je doen?
Schrijf een FanFiction over een van bovenstaande jongens en stuur de link via een privebericht of in de reactie`s.

Wat word er met mijn verhaal gedaan?
Ik zal samen met een verhaal alle verhalen nauwkeurig lezen en dan de vier leukste uitkiezen natuurlijk mogen zijn vrienden er ook in voorkomen jij mag het verhaal helemaal zelf verzinnen maar 1 van de bovenstaande boyz moet in het zonlicht staan. Iedere boy krijgt zijn eigen fanfiction professioneel vertaald in het Engels.

Wat als ik win?
Dan zal ik jouw een privé bericht sturen en vragen om dingen zoals je adres mail en 06 nummer en een leuke foto en een verhaaltje over jezelf. Dat zet ik dan in je boek en dat boek geef ik aan de boy voor wie hij bedoeld is. Want ik ga naar het concert mocht ik daar niet de kans krijgen om het te geven dan zal ik opsturen naar Engeland en ik betaal de verzendkosten. Als je geluk hebt krijg je een reactie op jouw verhaal.

en doe jij al mee???

xoxo Vita

meedoen kan tot 1 januari 2014 en mag vanaf alle leeftijden