Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: Inschrijftopic

Dark Age: Inschrijftopic

1 2 3
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 1 nov 2013 - 16:41:
Aangezien er weer interesse werd getoond in Dark Age, hier een topic om je op te geven.
Ik heb minimaal acht spelers nodig. Hoe meer, hoe beter.

Hier is het regeltopic. Ben je nieuw (of weet je het niet allemaal meer zo best) dan raad ik je aan om 't topic goed door te lezen.

Onderwerp van het potje is nog niet besloten, aangezien het nog niet zeker is of er genoeg interesse is om te starten. Het thema wordt later pas bekend gemaakt dus.

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella
3. xEmma
4. xDevilBitch
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16
8. Pline
9. MyReflection
10. Lasaraline
(...)



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 nov 2013 - 14:13:
YAY :'D

Edit: Is twee tovenaars niet heel weinig?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 nov 2013 - 14:15:
Ik heb het net veranderd. Drie tovenaars en dan drie specials~ Idk. Ik kan het later nog aanpassen, dus ik denk er nog even over na.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 3 nov 2013 - 14:16:
Yeshyeshyesh een DW potje!

Wacht, wat zijn de goodsiders dan? Madame Vastra als waarzegger bijvoorbeeld?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 nov 2013 - 14:28:
Idk bro, zo ver ben ik niet gekomen. Ga maar gewoon weer verder met studeren~ c;

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 3 nov 2013 - 14:32:
Will do chief. Maar ik ben bijna klaar. Hoewel ik ook nog een heel boek moet lezen omdat procrastination en ik moet nog 1667 woorden schrijven vandaag heh

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 nov 2013 - 14:35:
Wat doe je dan nog online, you butt. Shoo!

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 3 nov 2013 - 14:42:
I'm in!!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 nov 2013 - 14:44:
!!!! We hebben genoeg mensen! askjdghasjdgh

Om te kijken of er nog meer mensen zijn die willen meedoen laat ik het topic vandaag nog even open, goed?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 nov 2013 - 14:49:
Ik heb dus Angela, Kayley, Julia, Kirsten, Pauline en Mars gecontacteerd. (Dacht nog aan Sarita, die deed ook wel eens mee?)
En Angela en Pauline doen nu mee, Mars heeft al geantwoord dat ze niet mee gaat doen, van Kayley en Julia verwacht ik eigenlijk niets terug (wordt de eerste DA hier zonder Kay - bizar) en Josette wilde Kirsten nog wel aan de mouw trekken. Denk eerlijk gezegd dat zij nog de enige is op wie we hoeven te wachten, behalve als anderen ook mensen hebben lastig gevallen. ^-^

@ Pauline: SUPER dat je meedoet :'D

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 3 nov 2013 - 14:54:
Ik heb wat ontspanning nodig tussen het studeren door en ik heb fanfic veeeeel te lang laten liggen (gewoon doordat ik niet echt tijd had enzo) en dit is de perfecte manier om terug op dreef te komen

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 3 nov 2013 - 15:09:
Ik heb het haar gevraagd, moet nog op antwoord wachten. Kreeg ik niet zo vlug. Heb wel gezegd dat we zo snel mogelijk willen beginnen.
Me so happy. We hebben genoeg mensen

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 nov 2013 - 15:11:
Yay zo fijn (:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 nov 2013 - 15:17:
Oh, well. Ik laat het topic vandaag iig nog open en dan verdeel ik de rollen wel. Het lijkt me verstandig om de eerste lynch pas dinsdag te doen. Maar. Ja. Dat zien we dan nog wel.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 nov 2013 - 16:18:
Als er iemand is die voor de lynch en lunch (lynch en lunch zijn om de dag, 20.00) niet online kan zijn om haar rol als heks te spelen (zeggen of je wel of niet de persoon in kwestie wil redden), stuur me dan even een PB om me dat te laten weten, want dan sla ik je over bij het uitdelen van de rol van de heks.
Als ik geen PB van je ontvang, ga ik er vanuit dat je er geen probleem mee heb. Alleen PB sturen als dat dus wel zo is.

Thank you. :3

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 3 nov 2013 - 17:50:
Ik wil wel meedoen. Dus ik ga het gewoon proberen tussen mijn tentamens door.



1 2 3