Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #202

Offtopic #202

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 nov 2013 - 22:11:
Boe!



realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 27 nov 2013 - 18:10:
Wij doen thuis ook cadeaus, bij mijn vriend doe ik wel surprise. Weet alleen niet wat ik voor zijn broer kan halen. Kijken voor leuke nuttige dingen voor zijn kamer, want hij heeft zijn lijstje nog niet ingevuld. Kan alleen nog wel gebeuren. Dus even geduldig zijn

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 nov 2013 - 18:11:
Wij doen eigenlijk gewoon een combi, hehe.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 nov 2013 - 18:26:
Wij doen ook een combi, omdat mijn oma vindt dat ze haar kleinkinderen moet verwennen. Dus we doen eerst surprises, daarbij krijgt iedereen dus één ding, en dan komt de juten zak met oma's cadeautjes voor de kleinkinderen. Scheißegal dat mijn broer & ik respectievelijk 20 en 18 zijn, wij tellen als kindjes.

En mijn surprise bestaat uit een lege fles rum met mijn gedicht erin als flessenpost. Ik kon alleen nergens een lege fles kopen, dus ik heb een volle gekocht en ga de rum overgieten in een lege sapfles. De kassière (het was een dude, maar daar is volgens mij geen mannelijke vorm van) geloofde mijn ID-bewijs niet. Ik kreeg die fles bijna niet mee. :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 nov 2013 - 18:29:
Wij doen gedichten en een cadeautje, maar hebben nog geen lootjes getrokken hahaha.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 nov 2013 - 18:32:
Hahaha, dat is echt heel lief Dezh. Wij doen het sinds kort niet meer met de hele familie, omdat er hier en daar wat gedoe is. Dus gewoon mijn mama's, mijn zus en de vriend van mijn zus. En dan voor één iemand een kleine cadeautje kopen en een gedicht erbij maken, en voor de ander iets groot met een gedicht en surprise.
(Maar stiekem kan mijn moeder het ook nooit laten om voor ons nog wat extra's te kopen).

Haha, dat klinkt heel leuk! Fotooo. Wel erg that he didn't believe you.
Ik zeg trouwens altijd kassière tegen de dude achter de kassa, maar dan zonder de 'e', dus kassier? Of hoe je dat ook schrijft. Bestaat dat echt of heb ik dat gewoon zelf verzonnen?
Want hetzelfde heb ik met 'stagiaire'.

Edit: Wow, lekker op tijd Emma hahaha

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 nov 2013 - 18:36:
Ik doe thuis surprises en ik heb al een paar vage ideeën maar verder weet ik niet precies wat ik het leukst vind. Bij mijn vriend vier ik ook kerst, maar dan doen we alleen cadeautjes voor degene die je hebt en verder kopen we dan iets kleins voor een dobbelspel.
En ik vier Sinterklaas met mijn maatschappijwetenschappen klas, waarbij we een limerick moeten schrijven en een kleinigheidje moeten kopen. (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 nov 2013 - 18:36:
Ik stem voor het gebruik van 'kassaman'. Stagiair bestaat echt, kassier bestaat ook maar is een ouderwets woord voor bankmedewerker, volgens mijn snelle google-hulplijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 nov 2013 - 18:39:
Kassaman klinkt leuk.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 nov 2013 - 18:40:
Hahaha applaus voor google. Iedereen lacht me altijd uit als ik 'stagiair' zeg, maar moehaha.
En ik stem ook voor kassaman, dat is een leuk woord.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 nov 2013 - 18:43:
Stagiair is toch een doodgewoon woord?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 nov 2013 - 18:48:
Ik heb heel lang de tic gehad om overal -man achter te plakken. Latijnman, natuurkundeman, wiskundeman, labman, etc. Dus ik ben ook voor 8D

@Emms; yes.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 nov 2013 - 18:51:
Oh, Latijnman, die in de reclame!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 nov 2013 - 19:21:
Ik heb Bo's -man achtervoegsel overgenomen. En ik noem de docenten naar hun vak en de vakken naar de leraar (dus meneer scheikunde en ik ga naar Faber)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 nov 2013 - 19:25:
Oh jongens, ik heb een foutje gemaakt bij koken en per ongeluk voor twee/drie personen gekookt terwijl ik in mijn eentje ben. Ik zit zoooo voooolll.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 nov 2013 - 19:25:
Je weet dat je op zo'n moment niet alles hoeft te eten, right? Ik probeer altijd teveel te koken, dan kan ik er twee dagen van eten. :'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14