Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » #Offtopic 203

#Offtopic 203

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 dec 2013 - 18:26:
TOODLES



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 dec 2013 - 16:41:
Hoeft ook niet Ems. Hoe was college?

@Marit; JAAAAAA, wanna have it?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 5 dec 2013 - 16:58:
Jaaaaaaaa that'd be awesome :3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 dec 2013 - 17:14:
College was niet heel interessant en niet compleet. ("Jullie krijgen nog een ander college over de nieren, dus hier stop ik." "Da's niet waar, dit is onze laatste college." "Helemaaaaaaal niet." Wel dus.)
Maaaaaaarrrrrrrr. Groot nieuws. Ik was bang dat ik een verslag niet goed genoeg gemaakt had, maar mijn beoordelaar heeft mij als enige een voldoende gegeven, terwijl hij zo'n twintig mensen nakijkt. Yaaaaaaaaaaay.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 dec 2013 - 17:23:
YAAAAY!

@Marit; check je PB. C:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 dec 2013 - 17:55:
Well thank you, kind lady.

Ik heb mijn slaapritme zo veranderd dat ik nu het idee heb dat ik binnen een uur naar bed hoor te gaan. Gisteren ook om kwart voor negen gaan slapen haha.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 dec 2013 - 17:59:
Mijn slaap patroon is ook echt messed up. Ik ga naar bed rond half 11. Maar slaap niet voor 1 uur. En de volgende ochtend gaat mijn wekker weer om half 7 en moet vrolijk en wakker in de bus zitten een uur later. Maar for some strange reason ben ik alleen moe 's ochtends. En echt totaal niet als ik naar mijn bed moet.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 dec 2013 - 18:24:
Oh da's naar. Ik kan bijna altijd wel slapen. De hele dag door haha

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 5 dec 2013 - 18:36:
Woehooeeee goed zo Ems! :'D

En mijn slaappatroon is ook ver te zoeken. Van nature ga ik laat slapen en sta ik laat op, dat deed ik als klein kind al.

Ik kan net als Yaar niet slapen tot half 1/1 uur, hoe vroeg ik ook mijn bed inga. Zucht.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 dec 2013 - 18:40:
Dat is zo vreemd. Dat heb ik wel eens in periodes gehad, maar dan gewoon de wekker altijd vroeg zetten en dan word ik vanzelf 's avonds moe genoeg om mijn bedje in te willen.

And thank you :'D
Het is echt hilarisch. Mensen begonnen namelijk tegen mij te zeggen dat ik me aan een van de eisen (het mocht maar drie pagina's lang zijn) niet had moeten houden omdat "ik zelf door had moeten hebben dat de andere eisen belangrijker waren" (ze spraken elkaar tegen). Fantastische is dat ik een voldoende heb omdat ik maar drie pagina's heb en de rest allemaal onvoldoende gna gna gna. Verder probeer ik aardig te zijn, maar dit was echt leuk.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 5 dec 2013 - 18:44:
Hahaha, dat voelt vast echt heel erg goed C:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 dec 2013 - 19:20:
Best wel

Oh jongens, ik ben echt al moe genoeg om naar bed te gaan. _o_
Maar eerst mijn werkgroep afmaken! *zet vikingshelm op*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 dec 2013 - 19:24:
@Emma; heb je al gegeten? Want eerder dan dat mag je niet gaan slapen!

@Marit; high five to the fucked up sleeping pattern!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 dec 2013 - 19:45:
Ik heb om vijf uur al avondgegeten hahaha.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 dec 2013 - 20:00:
MOMENTS LIVE? Gimmie gimmie gimmie! (en sowieso live. Als het kan. Want live is leuk.)
Ik mocht van mevrouw bio eerder weg, want er reden geen treinen. Ik ben om half vier weggegaan en ik was om twintig over zes thuis. Feest. (ik wilde überhaupt niet gaan vanmorgen, want bij de vorige storm was het ook zo'n drama, maar mama wilde me niet ziekmelden)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 dec 2013 - 20:04:
Misschien is het nog te vroeg om te juichen, maar jongens, volgens mij heb ik nederlandstalige muziek gevonden die ik niet verschrikkelijk vind haha. Kent iemand Jurk? Ik luister nu Zou zo graag en het is best wel komisch en zo hihihi. Het wordt steeds leuker naar het einde toe. En dat terwijl ik zo'n vooroordeel heb over nederlabdstalige muziek haha.

@ Daan; oh wauw. Dan kan je je geld terug krijgen, wist je dat? Ik heb een keer zeven uur in de trein gezeten, daar krijg ik nog 25€ voor terug.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16