Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Gevaar van Binnenaf (Inschrijftopic)

DA: Gevaar van Binnenaf (Inschrijftopic)

1 2
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 dec 2013 - 20:09:
Chaos, overal was er chaos. Er werden kogels afgevuurd op collega’s die tot enkele minuten daarvoor nog vertrouwd werden. Niemand wist meer wie vriend of vijand was, behalve degenen die het vuur geopend hadden. Het gevaar kwam van binnenuit de omgeving die iedereen als veilig had beschouwd.
Niemand was te vertrouwen, niemand was veilig.

Ook de Behavioral Analysis Unit had zich in het vuurgevecht gemengd. Hotchner, Rossi, Prentiss, Morgan, Reid en Jareau streden aan elkaars zijde, maar konden ze voorkomen dat er slachtoffers onder hun zouden vallen? Konden ze überhaupt voorkomen dat de paranoia niet ook op hen oversloeg en ze hun pistolen op elkaar zouden richten?


Welkom bij het dertiende potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Wil je meedoen, zeg dat dan even in een post.
Er zijn minimaal acht spelers nodig voor dit spel. Ook als dit aantal snel bereikt wordt, zal dit spel niet starten voor zondag acht december.

Deelnemers
1. Bodine
2. Pauline
3. Daan
4. Elise
5. Angela
6. Josette
7. Kirsten
8. Dezh
9. Williewortel

De eerste lynch zal zondag vijftien december zijn. De inschrijvingen sluiten de dag ervoor, dan zullen de rollen ook verdeeld worden.



williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 10 dec 2013 - 19:53:
Hee, kan ik in het volgende potje meedoen? Ik las het net en lijkt me leuk om mee te willen doen. Hoop dat het mag

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 dec 2013 - 19:54:
Natuurlijk mag dat! Hoe meer mensen, hoe leuker!

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 10 dec 2013 - 21:21:
Dank je wel! x

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 15 dec 2013 - 1:35:
Wanneer krijgen we onze rollen?



1 2