Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » 2013!

2013!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 dec 2013 - 14:51:
Hoezee ende hoera, 2013 is bijna afgelopen!
Wat waren jouw persoonlijke hoogtepunten dit jaar?

I'll go first: Ik heb ontdekt dat het leven zoveel meer te bieden heeft als je niet meer stilstaat bij hoe mensen over je denken en geen reet meer geeft over eerste indrukken- want ik maak het wel goed met tweedederdevierdehonderdste indrukken.
En ik heb een klein twintigtal aan shows gekeken, dat mag ook genoemd worden. :'D

Een gelukkig 2014 aan iedereen! <3



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 dec 2013 - 15:12:
Ik denk... dat ik geslaagd ben en (tot nu toe) met zo veel plezier naar uni ga. 8D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 dec 2013 - 15:25:
Oh oh oh en ik heb ook een ge-wel-dig concertjaar gehad. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 dec 2013 - 17:42:
Het Lief is zeker een hoogtepunt van dit jaar. Verder heb ik niet bijzonder veel uitgevoerd. Ik ben wel begonnen met mijn studie, which is fun.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 31 dec 2013 - 17:52:
Hmm, ik weet het niet zo goed, eigenlijk. Ik ben eerlijk gezegd vooral heel erg blij dat het jaar bijna voorbij is :'
Maar, ik denk dat het leukste van het jaar voor mij alle mensen zijn die ik, vooral door RP'en, heb ontmoet. ^^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 jan 2014 - 13:58:
Same als Emms; mijn vriend is zeker een hoogtepunt van dit jaar. En eh. Ik ben best close geworden met mensen van school. En Berlijn. En Londen. Ja. Dat, denk ik.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 jan 2014 - 17:08:
Oh ik ben in Portugal geweest, dat was ook leuk. Het voelt als veel langer geleden dan een jaar though.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 4 jan 2014 - 11:27:
I'll go first: Ik heb ontdekt dat het leven zoveel meer te bieden heeft als je niet meer stilstaat bij hoe mensen over je denken en geen reet meer geeft over eerste indrukken- want ik maak het wel goed met tweedederdevierdehonderdste indrukken.


^ Dat. Ik heb in 2012 én 2013 veel vriendendrama gekend. En ik ben er een ander mens door geworden, maar wel een veel sterker mens. Ik heb nieuwe mensen leren kennen die me op een andere manier hebben doen denken en ik ben gestopt met wachten op vriendinnen die hun beslissing over mij toch al lang geleden hebben gemaakt en sowieso nooit meer naar mij zouden teruggekomen zijn.

En het voelt zooo goed om gewoon van mijn leven te genieten zonder me zorgen te maken om mensen die me hoe dan ook niet moeten. Dus in 2014 ga ik gewoon proberen die denkwijze vol te houden. <3

Ik ben er misschien ook een beetje bitterder door geworden, maar ik ben zo positief ingesteld dat dat eerder deel van mijn nieuwe ik is. ^^