Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Klachten » Hoofdstuk inactief

Hoofdstuk inactief

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 jan 2014 - 20:48:
Lieve mods,
Ik snap dat jullie vast helemaal in de wolken zijn met de nieuwe functie die Rutger heeft aangemaakt, maar er staat nu ook een van mijn hoofdstukken op inactief en ik weet niet waarom. Het is een hele brave inzending voor Bodine's schrijfwedstrijd, een fanfictie zelfs. Ik weet niet of jullie het daadwerkelijk hebben gedaan of dat Rutger een foutje heeft gemaakt en per ongeluk een deel van de verhalen op inactief heeft gezet toen hij het programmeerde, maarrrr als jullie dingen inactief kunnen maken, kunnen jullie het vast ook omdraaien. Lieve, lieve modjes, willen jullie mijn inzending redden?



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 jan 2014 - 20:51:
Heb je je brief nog ergens anders?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 jan 2014 - 20:53:
Ik heb hem in een Wordbestand, maar ik weet niet 100% zeker of die hetzelfde is. Het kan best dat ik net na het uploaden hem toch nog een beetje veranderd heb, doe ik vrij vaak.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 jan 2014 - 20:54:
Oh shit. Kun je die versie die je nu hebt even nalopen en naar Daan PB'en? Dan kan ik beginnen met nakijken en dan wil ik eventueel daarna nog wel naar je eigenlijke inzending kijken. Maar dan kan ik iig beginnen. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 jan 2014 - 21:56:
Dat zal een foutje van mij zijn... Ik heb gisteren alle inzendingen gelezen en waarschijnlijk heb ik met mijn halfslapende kop iets verkeerds gedaan. Ik wist niet eens dat er een nieuwe functie was tot ik vanochtend die knop zag staan. Ik neem aan dat ik er in verstrooidheid op heb geklikt bij jouw brief, Emma. Het spijt me heel erg, maar blijkbaar kunnen mods nu wel verhalen inactief zetten maar is de actie niet omkeerbaar. (wat de logica daar achter is weet ik ook niet goed...) Dus die brief is foetsie. Shit. Sorry.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 jan 2014 - 22:15:
Geeft niet, kan gebeuren. Het is jammer van de reacties, want die waren lief, maar ik had nog een versie in een bestandje op mijn computer staan. Hij is nu blijkbaar net wat langer, maar ik weet echt niet meer wat ik veranderd zou kunnen hebben. Maar het komt allemaal vast wel goed.
(En ja, ik had Rutger ge-pb't en echt iets van twee/drie dagen later was de functie er!)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 jan 2014 - 22:31:
Ja nou, die functie was ons beloofd in september 2012, dus het werd ook wel eens tijd :p

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 jan 2014 - 22:35:
Ach, ik ben allang blij dat hij nog bereikbaar is en zo snel op me gereageerd heeft. En dat dat verhaal onder Hoe overleef ik..? eindelijk inactief is.