Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #207

Offtopic #207

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2014 - 18:41:
Het was al sinds Offtopic #126 geleden dat ik er nog één had geopend.
(Ja, dat heb ik echt opgezocht. (': )



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 jan 2014 - 15:31:
Volgens mij ben ik de enige die nog regelmatig TH schrijft. Ik kom niet van Bill los, I'm afraid. Hoewel ik inmiddels wel niet-ff-dingen heb, plus een Loki-dinges, en een idee voor een Merlin-dinges.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 jan 2014 - 15:32:
Ik merk dat ik deze week veel meer schrijf dan eerst trouwens.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 jan 2014 - 15:33:
Volgens mij ben ik de enige die nog regelmatig TH schrijft. Ik kom niet van Bill los, I'm afraid. Hoewel ik inmiddels wel niet-ff-dingen heb, plus een Loki-dinges, en een idee voor een Merlin-dinges.
Loki! Loki! LOKI! *grijphandjes*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 jan 2014 - 15:35:
@Kay; ja, een fic die een beetje uit de hand is gelopen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 jan 2014 - 15:35:
@Kayley; JAAA, ik was echt on a roll laatst. Kon maar niet stoppen. Hehe. Me vader ging helemaal aan mij vragen of ik niet lijn aan mijn vingers kreeg van het vele tikken.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 jan 2014 - 15:36:
Het laatste waar ik aan geschreven heb is geen fanfic. Maar daar heb ik al een tijd niet verder aangeschreven. En een hele tijd terug heb ik geprobeerd wat over Adrian en Vincent van Een Groene Bloem te schrijven, maar ik kreeg mijn gedachten niet goed uitgewerkt. Ik heb ook een hele tijd geen fics meer gelezen, maar lees de laatste tijd soms wat Johnlock fics.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 jan 2014 - 15:36:
@Bo: Do tell.
@Yara: Fingers crossed dat het zo blijft dan! :3
@Dezh: Loki :o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 jan 2014 - 15:38:
@Kayley; JAAA, ik was echt on a roll laatst. Kon maar niet stoppen. Hehe. Me vader ging helemaal aan mij vragen of ik niet lijn aan mijn vingers kreeg van het vele tikken.
Zo leuk! Ik zou echt heel blij zijn als ik dat gevoel weer een keer terug heb.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 jan 2014 - 15:39:
@Kayley; zekers. Btw mijn telefoon veranderd Kayley iedere keer in Pauley. Dus ik, neeeeee! Kayley! Goddamn.

@Ems; komt vast vanzelf weer terug. Ik weet het zeker.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 jan 2014 - 15:39:
@Kay; ik schreef ooit een random iets (which is what I usually do) en toen werd het ineens een bijna 60k fic. En toen zei Daan iets over een vervolg en toen dachten m'n hersenen: hey dat kan wel. En toen kwam er dus nog 'ns 80k vervolg bovenop. En dat vervolg is Ogen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 jan 2014 - 15:43:
@ Yaar: Ik hoop het (:
@ Bodine: Wauw!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 jan 2014 - 15:44:
-komt zich bemoeien tussen studeren door-
Ik ben intussen al héééééél lang uit de fanfiction-trein gevallen. TH ben ik gewoon een beetje overheen, maar soms krijgt schuldgevoel de overhand en dan schrijf ik een hoofdstuk of 2 bij verhalen die inmiddels een paar jaar oud zijn. Meestal dingen als New York of Westermarck, waar het TH-gegeven niet zo centraal staat, want dat kan ik echt niet meer. Ben ook niet genoeg meer bij met de feiten.
Ik heb de fics soortvan opgegeven toen ik in mijn derde jaar academie zat en ik aan mijn eindwerk moest schrijven, en dat nam ontzettend veel tijd en energie in beslag, en uiteindelijk heb ik er een totale writer's block aan overgehouden. Als ik eerlijk ben schrijf ik tegenwoordig bijna niks meer en ik mis het heel erg... Daarom doe ik trouwens mee aan de wedstrijd van Bo, ik moet weer plezier vinden in schrijven en meer gaan oefenen. Ik ben roestig o.o
@Kay: ASOIAF fics zou ik noooooit durven, man! Dat is zo'n specifieke en uitgebreide wereld. &why mess with perfection?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 jan 2014 - 15:44:
@Yara: Nieuwe nickname misschien? :p
@Bo: o.o Dat zijn keiveel woorden. Waar gaat het over?
@Do: Als je een modern au maakt van de serie, dan word je gekruisigd/op de brandstapel gegooid, maar ik vind het leuk om te doen in mijn vrije tijd so... /:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 jan 2014 - 15:46:
@ Dorien: Wat zonde dat je bijna niet meer schrijft! Ik ging er eigwnlijk altijd vanuit dat je nog wel schreef, maar het niet meer op fanfic postte. Don't know why, actually.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 jan 2014 - 15:48:
@Captain; er zijn weinig feiten om mee bij te zijn, hoor. Ze zijn praktisch van de aardbodem verdwenen.
@Kay; het gaat over One Direction: flikker vijf homo's in een huis met dertien meiden en zorg dat er geen uitgang is, en dat er geen spelregels zijn. Begin dan langzaam met (van binnenuit) vermoorden van persoon na persoon en wacht tot iedereen z'n verstand verliest en het "spel" mee begint te spelen. Was rather fun to write, really.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20