Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Last Of Us (Inschrijftopic)

Dark Age Special: The Last Of Us (Inschrijftopic)

1 2 3 4
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 jan 2014 - 2:44:
De zon staat laag over het voormalige Boston. Klimop heeft zich in een wurggreep om de stad heen geslagen en blijft nu knijpen tot er geen zuchtje leven meer over is. De somberheid is bijna tastbaar geworden.
Een bus vliegt over de enige weg die nog min of meer berijdbaar is. Haast dramatisch slaakt de motor een laatste zucht voor het, na kilometers van sputteren en hoesten, het eindelijk begeeft. De vaart mindert en ze komen ten slotte tot een stop.
Eén voor één sijpelen ze uit de bus, de rugzakken hoog en het humeur nog nét boven het vriespunt. Er waren enkele verhitte discussies onderweg en die zijn nog niet verteerd. Voor de eerste keer sinds Mexico zitten ze echter op hetzelfde blaadje wanneer ze besluiten dat ze beschutting moeten zoeken voor de nacht zich onheilspellend om hen heen sluit.
Glas splintert en regent in kristallen op de stoffige vloer. Ze hijsen zich in het gebouw dat al betere tijden gezien heeft. De gangen fluisteren over hun voetstappen. Een vuurtje wordt aangemaakt, in een eenzaam kamertje zo ver mogelijk van de straten.
“Nog even,” denken ze, “en dan is het weer zo ver.”
Buiten wordt het donker.


---

Wanneer iemand gelunchd wordt, sterft die persoon niet meteen. Het virus heeft 24 uur nodig om volledig in te treden, dus wordt de persoon pas uit het spel gezet bij de eerstvolgende lynch.

Rollen
- Goodside
Joel—beschermer: kan elke dag mensen beschermen, maar zodra hij Ellie voor het eerst beschermt, krijgt hij te horen wie ze is en staan de twee in contact. Als hij Ellie niet in leven kan houden, gaat hij ook dood.
Tess—waarzegger: gewoon zoals altijd, kan één keer per twee dagen scannen.
Ellie—immuun: kan alleen doodgaan door de lynch, niet de lunch omdat ze immuun is voor het zombievirus. Wanneer Joel haar voor het eerst beschermt, treden de twee in contact. Zij twee zijn de enigen die, van de goodside, een soort contact hebben zoals de badside.
Marlene—burgemeester: beslist wie er gelynchd wordt wanneer er een gelijkstand is, en mag daar bovenop ook haar stem één keer in het spel voor twee stemmen laten gelden.
Tommy—survivor: een normale goodsider.
Maria—survivor
Henry—survivor
Sam—survivor

- Badside
Zombie #1
Zombie #2

---

Deelnemers
1. Josette
2. Pauline
3. Emma
4. Cynthia
5. Angela
6. Bodine
7. Bella
8. Daan
9. Elise
10. Wilma

Inschrijven kan tot 18/01. Rollen worden verdeeld en het spel start op 20/01.
Lynch en lunch zullen altijd plaatsvinden om 21:00, maar wel om en om.



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 12 jan 2014 - 11:53:
Ik ben echt heel benieuwd, want dit kan echt gaaf gaan worden.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 12 jan 2014 - 12:09:
Sorry Bodine, ik had alles random bepaald.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 jan 2014 - 12:16:
Ikke! Ikke! Ikke!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 jan 2014 - 12:22:
@Josette; I know. En dat is super goed, ik neem het je ook niet kwalijk. Maar ik vind wolf zijn gewoon minder leuk. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 jan 2014 - 12:35:
Ik ben een keer wolf geweest, een keer Heks en verder alleen maar tovenaar. Ik vond Heks het leukst denk ik, maar na de eerste lunch was ik praktisch weer een tovenaar (behalve dat ik een iemand kon vertrouwen, natuurlijk), dus erg veel verschil was er niet. Wolf was niet zo leuk though.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 12 jan 2014 - 12:42:
Ik heb het nu 2 keer gespeeld maar bij de 1e keer werd ik als eerste gelyncht dus dat was niet echt spelen. Dus so far ben ik eigenlijk alleen heks geweest. ^^

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 12 jan 2014 - 12:44:
2 jaar geleden heb ik weerwolven van wakkerdam voor het eerst gespeeld. Ik was een normale 'burger' (zo heten ze toch?) En werd meteen gelynch. *fail*

Edit; het heet toch gelynch ofzo? Als je gaat stemmen. (Idk xd )

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 jan 2014 - 12:53:
Het enige waar ik echt slecht in ben is geliefde zijn. Zo heb ik een keer m'n eigen geliefde vermoord, bijvoorbeeld.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 jan 2014 - 12:58:
Komt jij weer aan, Bo.
Ik vind geliefdes eigenlijk heel leuk. Vooral als één van de twee een wolf is.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 jan 2014 - 13:06:
(Een andere keer was mijn geliefde wolf, dat was al helemaal niet leuk. Want hij maakte er een hobby van om mij er altijd als eerste uit te werken en het lukte 'm elke keer, en toen waren we eindelijk geliefden, wist ik dat hij wolf was (hij lag naast me en was niet heel subtiel in "wakker worden") maar kon ik 'm d'r nog niet uitwerken. En toen waren we bijna aan het winnen, zegt de spelleidster: "En nu mag ... wakker worden." Met z'n fucking naam.
En nog een andere keer kan ik me niet meer herinneren, alleen dat 'ie me een soort van overeind moest houden de hele tijd.
En ik heb één keer gewonnen met m'n geliefde, dat was leuk! Toen was ik aan 't winnen met m'n mede-wolf en vermoordde ik haar in de laatste ronde. Her face, ha-ha.)

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 12 jan 2014 - 17:45:
Wat houdt geliefdes precies in? Of bedoelen jullie buiten het spel?

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 12 jan 2014 - 17:47:
@Cynthia; Dat heb ik ook al gevraagd tegen Daan, dit is haar antwoord; Het werkt eigenlijk net zoals Joel en Ellie in het volgende potje: Cupido heeft twee pijlen en schiet die in de eerste nacht op twee mensen. Die mensen krijgen dan elkaars rollen te horen en mogen ook communiceren. Als één van de geliefden sterft, sterft de ander ook en hun doel is dus samen in leven te blijven.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 jan 2014 - 17:53:
Soms zijn geliefden geheim tho, zodat je per ongeluk je geliefde luncht en dan zelf dood gaat. Hangt gewoon af van de host.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 12 jan 2014 - 17:56:
Maar kay, JIJ bent de host. Wat gebeurd er dan met een geliefde in de volgende potje?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 jan 2014 - 17:58:
Er is een aangepastte versie van geliefden in dit spel en het staat uitgelegd bij Joel en Ellie. ^-^



1 2 3 4