Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Lily Luna Potter

Lily Luna Potter

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 13 jan 2014 - 8:59:
Heuii,
ik schrijf al een tijdje aan een verhaal genaamd Lily Luna Potter, hehe. Ik schrijf in de eerste hoofdstukken nog niet zo goed, nog steeds niet echt maar ik hoop dat dus wel dat je meeleest. Het is wel veel gevraagd, weet ik. Ik schrijf niet goed, maar lees a.u.b wel mee, hehe. Ik zal je een voorproefje geven:

Ik plof neer in de koude, vroege sneeuw. De bomen zijn bedekt met een pak wit poeder en de kleine weggetjes waren door Hagrid sneeuwvrij gemaakt. De sneeuw heeft de weggetjes alleen alweer voorzien van een wit tintje. Om me heen spelen veel kinderen sneeuwballengevecht, met of zonder stok. Hoe meer ik kijk, hoe meer ik zie. De bomen die dansen op de wind met hun witte jurken en de sneeuw, die als confetti neervalt, alsof er iemand jarig is. De lucht, bepakt met wolken, maar toch zo mooi blauw.

Ik hoop dat ik hierdoor meer lezers krijg, hehe. Kusje Vera



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 jan 2014 - 12:00:
Ik vind persoonlijk dat je heel wat beter schrijft dan mijn eerste pogingen, ik hou van de "witte jurken" want dat vind ik zo'n leuke metafoor. Ik ga 'm zeker eens lezen tijdens een van mijn pauzes.