Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Schrijfwedstrijd (opdracht 2)

Schrijfwedstrijd (opdracht 2)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 jan 2014 - 20:21:
Yes, me ladies, we gaan het weer proberen! Dit wordt mijn eerste keer als host, maar ik ben van vol vertrouwen dat het allemaal wel goed komt. Hieronder zal ik de nodige dingen op een rijtje zetten:

Wie mag er meedoen?
Iedereen met een account op FanFic.nl mag meedoen.

Hoe doe je mee?
Ik doe het anders dan de meesten van jullie gewend zijn: je inschrijving is meteen je eerste inzending. Dus als je mee wilt doen, lever je opdracht 1 (vóór de deadline) in, en dan ben je ingeschreven.

Hoe lever je in?
Maak een fanfictie aan met de naam “Schrijfwedstrijd”. Je post elke opdracht daarin als een nieuw hoofdstuk. De link naar de geüploade opdracht plaats je hier, zodat ik weet dat je hem hebt gemaakt en hebt ingeleverd.
Let op: als je je opdracht aanpast, kan ik dit zien via de datum die erboven staat. Zorg dat je ná de deadline geen aanpassingen meer maakt, want dan geldt je hele opdracht als te laat ingeleverd.

Waarop word je beoordeeld?
Je wordt voornamelijk beoordeeld op originaliteit, uitvoer van de opdracht, stijl, geloofwaardigheid, personages, verhaallijn en dergelijke. Met andere woorden: is je verhaal goed of niet? Hiervoor krijg je een totaalcijfer van tussen de 0 en 10. Voor elke spelfout die je maakt, krijg je 0,1 aftrek. Voor grammaticale fouten geldt hetzelfde. Lees je werk dus goed na voor je het inlevert, anders gooi je punten weg.
Tip: ik zie de titel ook als onderdeel van je verhaal. Geen titel is 0,5 aftrek!
Als je het minimum aantal woorden niet haalt of het maximum overschrijdt, krijg je overigens ook 0,1 punt aftrek per afwijkend woord.

Hoe verloopt de wedstrijd?
Voor elke opdracht krijg je een cijfer. Al deze cijfers samen, vormen je gemiddelde. Elk cijfer telt even zwaar mee.
Het is een afvalrace: elke ronde valt er iemand af. Als je niets inlevert (dit is dus pas vanaf ronde twee van toepassing), lig je eruit. Als iedereen inlevert, ligt degene eruit die op dat moment het laagste gemiddelde heeft.
De finale doen we met de drie schrijfsters die het langst overblijven. De winnaar is degene die de finale uitkomt met het hoogste gemiddelde cijfer.

Oneens met mijn beoordeling?
Probeer dit eerst met mij te regelen: misschien heb ik een fout gemaakt of iets verkeerd geïnterpreteerd. Als je dan nog steeds vindt dat ik onredelijk ben geweest, kun je contact opnemen met Eliros, onze mod. Maar ik ga ervanuit dat dit niet nodig zal zijn.

Deelneemsters:
1. Krewella [7,9][8,4][8,4]
2. 1Dzayn [7,5][7,4][6,6]
3. xEmma [8,6][[9,2][8,9]
4. Rukia [6,7][5,4]
5. narcissa [5,6]
6. KolaLollie [9,5]
7. xDevilBitch [9,5][9,3][8,6]
8. MariTom [8,7][8,3][7,8]
9. YarahartBill [6,7]
10. Chayenne [7,7][6,3][5,9]
11. missxangel [7,0][6,8]
12. Rebella [7,3]
13. Pline [8,6][8,5]
14. realMe [7,1][7,1][7,8]
15. Vespertine [9,0][8,8]
16. MyReflection [7,0][7,1][6,9]
17. Letra [7,6][6,9][5,8]
18. CosmicPurple [9,5][10,0][9,3]
19. NaNaa [8,9]
Inschrijvingen zijn gesloten.

Vragen kun je me altijd stellen – in dit topic, in PB of in GB.

Opdracht 1
Ik houd deze simpel, omdat het de inschrijfopdracht is. Also: schrijf een brief. Het maakt niet uit aan wie, waarom, wanneer, etc. Het hoeft dus niet per se een fanfictie te zijn, maar het mag wel. Als het maar een brief is.
Minimum aantal woorden: 0
Maximum aantal woorden: 1000
Deadline: 6 januari 2014 om 20:00

Opdracht 2
Deze opdracht gaat iets anders dan de vorige. Jullie krijgen allemaal een videoclip en daarover gaan jullie je stukje schrijven. Je schrijft dus over hetgeen de clip vertelt, niet over het liedje! Verder ben je vrij in je uitwerking. Je mag het verhaal van de clip gebruiken door een fanfictie te schrijven met de personen die daadwerkelijk in je clip zitten, je mag de rollen ook door andere personages vervuld laten worden (het mag dus ook met OCs geschreven worden). Als het verháál maar overeenkomt met het verhaal van de clip.
Je mag de titel van het liedje niet gebruiken in je stuk (ook niet in je titel!).

Omdat ik een aardige bui heb, mogen jullie allemaal zelf kiezen uit de onderstaande lijst. Als je gekozen hebt, geef dat dan even door. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt: elke optie mag maar door één iemand gekozen worden. Je keuze telt alleen als je haar doorgeeft in dit topic (dus keuzes via PB/GB o.i.d. tellen niet mee). De keuzes zijn als volgt:
1. The A Team (Ed Sheeran) 1Dzayn
2. Best Song Ever (One Direction)
3. Blow Me (One Last Kiss) (Pink)
4. Everybody’s Fool (Evanescence)
5. F*cking Perfect (Pink) Rebella
6. Frozen (Within Temptation) MariTom
7. The Ghost of You (My Chemical Romance)
8. It’s Not Over (Daughtry)
9. Lego House (Ed Sheeran) Letra
10. Lullaby (Nickelback) YarahartBill
11. Man Down (Rihanna) realMe
12. Nobody’s Home (Avril Lavigne)
13. Of The Night (Bastille) Rukia
14. Pompeii (Bastille) Chayenne
15. Savin’ Me (Nickelback) Vespertine
16. See Me In Shadow (Delain)
17. Stan (Eminem)
18. Tired of Being Sorry (Enrique Iglesias) MyReflection
19. What Hurts The Most (Rascal Flatts) missxangel

Voor de ambitieuzen onder ons heb ik zes extra keuzes beschikbaar gesteld. Kies je er één uit deze lijst, krijg je 0,5 punt bonus (deze clips zijn dan ook moeilijker om mee te werken).
1. From Yesterday (30 Seconds To Mars) Pline
2. Hurricane (30 Seconds To Mars) KolaLollie
3. The Kill (30 Seconds To Mars) Krewella
4. Madness (Muse) xEmma
5. Na Na Na (My Chemical Romance) xDevilbitch
6. Walking On Air (Kerli) CosmicPurple

Naderhand je keuze aanpassen mag, maar alleen als je nieuwe keuze nog beschikbaar is.

Minimum aantal woorden: 600
Maximum aantal woorden: 2000
Deadline: zondag 2 februari 20:00

Opdracht 3
Omdat het kiezen vorige keer goed ging, gaan we het nog een keer doen. Het werkt hetzelfde als de vorige keer: hieronder staat een lijst met opties waaruit jullie mogen kiezen. Als je gekozen hebt, geef dat dan even door. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt: elke optie mag maar door één iemand gekozen worden. Je keuze telt alleen mee als je haar doorgeeft in dit topic (dus keuzes via PB/GB o.i.d. tellen niet mee).
Goed, dan nu de opdracht. Jullie kiezen allemaal een liedje met in de titel een personennaam. Die naam is jullie hoofdpersonage. Jullie moeten het liedje verder gebruiken als inspiratie voor je stuk (en dan wel zodanig dat het liedje herkenbaar is als inspiratiebron), maar de lyrics mogen niet letterlijk in je stuk voorkomen – ook niet in de titel. Verder zijn jullie vrij in de uitwerking.
1. Adia (Sarah McLachlan)
2. Anna Sun (Walk The Moon) xDevilBitch
3. Annie (Vanessa Carlton) missxangel
4. Buddha For Mary (30 Seconds To Mars) xEmma
5. Dear Prudence (The Beatles) Letra
6. Delilah (Queen)
7. Diana (One Direction) Chayenne
8. Grace Kelly (Mika) 1Dzayn
9. Harlow’s Song (Good Charlotte)
10. Helena (My Chemical Romance)
11. Hey there Delilah (Plain White T’s) MariTom
12. Howard’s Tale (Sick Puppies) Pline
13. If You See Kay (The Script) realMe
14. Jillian (I’d Give My Heart) (Within Temptation) MyReflection
15. Laura Palmer (Bastille)
16. Polly (Nirvana) CosmicPurple
17. Ruby (Kaiser Chiefs)
18. Sally’s Song (Amy Lee) Rukia
19. Sarah Yellin’ (3 Doors Down)
20. Stan (Eminem) Krewella

Je mag naderhand van keuze aanpassen, maar alleen als je nieuwe keuze nog beschikbaar is.

Minimum aantal woorden: 500
Maximum aantal woorden: 1800
Deadline: donderdag 20 februari 2014 20:00

Het eerste topic vind je hier.

Opdracht 4
Terug naar opdracht 1! Daar hebben jullie allemaal een brief geschreven en het zou natuurlijk eeuwig zonde zijn als die onbeantwoord moesten blijven. Jullie raden het vast al: we gaan die brieven dus een tweede leven geven.
Hoe? Dat maakt eigenlijk helemaal niets uit. Je mag een brief terug schrijven, je mag schrijven over hoe de ontvanger reageert op de brief, je mag mij vertellen dat de brief nooit is aangekomen en omdat de postbode hem heeft gejat (en me dan zijn reactie geven), misschien is de brief wel nooit verstuurd en vindt de schrijver hem jaren later terug... Jullie zijn er deze keer echt 100% vrij in. Als het maar een vervolg is op de brief.
Klein addertje onder het gras: je gaat niet op je eigen brief verder. Hieronder staat een lijstje met links en rechts namen, dat je als volgt moet interpreteren: links staat je eigen naam, rechts staat de naam van degene wier brief je gaat gebruiken.
Krewella - xDevilbitch
1Dzayn - realMe
xEmma - MariTom
xDevilBitch - xEmma
MariTom - CosmicPurple
Chayenne - 1Dzayn
realMe - MyReflection
MyReflection - Letra
Letra - Chayenne
CosmicPurple - Krewella

Minimum aantal woorden: 250
Maximum aantal woorden: 1750
Deadline: dinsdag 25 maart 2014 20:00



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 maart 2014 - 12:49:
Ik ga proberen de inzending inderdaad wat eerder af te hebben dan normaal. De inleverdatum is mijn verjaardag () en helaas ook de inleverdatum van een poster en heb ik twee toetsen de week er na (terwijl ik er normaal maar een per blok heb, dus voor mijn doen is dat heel veel). Als ik te laat begin, weet ik niet of ik hem af ga krijgen. Ik ben nu al begonnen, dus ik hoop dat ik wat meer inspiratie krijg (want op dit moment gaat het helemaal nergens over) en het ruim op tijd in kan leveren.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 maart 2014 - 17:14:
Op Kirsten na heb ik alle beoordelingen klaarliggen. Maar ik ben haar inzending op de één of andere stomme manier vergeten te printen (volgende keer moet Daan 't maar weer voor me fixen), dus die doe ik strakjes nog even en dan heb ik vanavond hopelijk de uitslag.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 3 maart 2014 - 10:05:
Oh het is zo spannend. Ik heb namelijk geen flauw idee. ^^
Dat heb je trouwens best snel gedaan, Bo. Ik vind sowieso dat je heel snel bent met alles, wat echt heel fijn is. (vragen beantwoorden, opdrachten online zetten, nakijken etc.)

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 4 maart 2014 - 21:57:
hoe ver ben je met de laatste?(a)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 maart 2014 - 17:21:
Oink. Susie's Inferno.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 maart 2014 - 21:39:
1Dzayn
Wat me vooral opvalt aan dit stuk, is dat het heel erg vanuit jouw mindset is geschreven (althans, dat neem ik aan). Maar er staan heel veel “algemene waarheden” in waar ik het niet mee eens ben, en daarom botst dit stuk nogal met mij. Ik bedoel – waarom zouden vrienden elkaar niet bellen om te vragen of ze kunnen praten? Ik doe dat persoonlijk vrij regelmatig en ik weet dat ik niet de enige ben. En nog zo eentje: als ze (ik neem aan dat Grace een vrouw is) Arion zo veel gaat missen, waarom moet ze dan per se de stuck up bitch uithangen en de vriendschap verbreken? Kan ze zich er niet gewoon bij neerleggen dat hij haar leuk vindt en gewoon vrienden blijven?
Nog een kleintje: heb jij ooit een mond met een plopgeluidje open horen vallen?
Dan heb ik nog twee tips voor je: 1) varieer je bijvoeglijk naamwoorden iets meer. Breid je woordenschat iets uit, eventueel (meer lezen, dat’s op zich niet echt een straf, toch? ^^).
2) gebruik enters in directe reden, dan blijft ’t overzichtelijk. Nu is ’t moeilijk te volgen.
Oh, en over directe reden gesproken: je hebt goed geprobeerd je dialoog aan te passen op ’t liedje, dat is zeker een pro. Maar hier en daar komt je dialoog niet helemaal over. Probeer het eens hardop na te spelen met jezelf (of vrienden, als die (mogen) weten dat je schrijft), dan merk je misschien wat ik bedoel.
Oh, en let op je interpunctie. Die is niet overal even zuiver.
Ik geef je een 6,9. Daar gaat 0,3 af voor fouten (enigste = enige; een flauw glimlach = een flauwe glimlach; iemand waarmee = iemand met wie). Totaal dus een 6,6.

xEmma
Je hebt ’t nummer echt heel grondig gebruikt. Heel veel details zoals de astronaut en de ruimte en nog wel meer – wat ik je niet hoef te vertellen, want je hebt het er zelf ingezet. Thumbs up!
Ook je interpretatie van het nummer vind ik echt heel gaaf. Die is totaal anders dan wat ik me er ooit bij voorgesteld heb en dat is gewoon heel erg tof.
Wat ik ook tof vind, is de onschuld waarmee je alles beschrijft. Alles blijft klein en lief en tussen de lijntjes. Alles blijft algemeen, ook, en toch zitten er heel veel details in. Ik snap oprecht niet hoe je dat voor elkaar krijgt.
Ook je beeldspraken vind ik heel tof. Ik heb daar stiekem een beetje een zwak voor.
Tenslotte: ik snap wel wat je bedoelt met dat je niet helemaal tevreden bent. Het is op zich een prima stuk, maar het mist net… iets. Ik kan m’n vinger er niet opleggen (buiten dat je zinsopbouw af en toe niet helemaal zuiver is), also.
Ik geef je een 9,0. Daar gaat 0,1 af wegens een foutje (hun mooiste kleding = haar mooiste kleding). Totaal dus een 8,9.

CosmicPurple
What to say, Do. Je begin is echt belachelijk sterk. It just made me go… fuck. Gewoon zo’n gevoel van – fuck, ze doet het weer. En fuck, wat moet ik hiermee. Het is echt heel mooi en echt heel sterk.
Overigens vind ik het ook echt heel knap dat jij steeds onderwerpen kiest die ik eigenlijk niet uit kan staan (eerst eetstoornis, nu automutilatie), en het dan zó neerzet dat je aan mij bewijst dat het wel heel mooi kan zijn en dat de rest van de wereld gewoon niets van het onderwerp bakt, terwijl het onderwerp op zich prima is. In jouw handen, althans.
Wat ik ook geweldig vind, is de manier waarop de manier waarop je de mentale instabiliteit van je personage neerzet, zonder het echt te zeggen. Daardoor wordt het heel geloofwaardig – als je snapt wat ik bedoel. Je merkt de symptomen, maar je personage weet zelf niet dat er iets mis is. “Ik ben toch niet gek.” – want op het moment dat ‘ie dat wel weet, is z’n mentale toestand alweer een totaal andere en het is heel knap dat je dat zo neer hebt kunnen zetten.
En toch… toch vind ik dat, zeker richting het einde, dit stuk gewoon minder is dan je vorige twee inzendingen. Don’t get me wrong, it’s still awesome. Maar wel een klein beetje minder.
Ik geef je een 9,3. Geen fouten, also.

Chayenne
Geen punten in titels. Ik trok er oorspronkelijk geen punten voor af, maar ik heb het al eerder gezegd, dus bij deze: je cijfer valt nu lager uit omdat je een punt in je titel hebt gezet.
Dan nog iets over de titel: waarom is ‘ie Engels? Je hele stuk is Nederlands, wat is nou precies de meerwaarde?
Let op je zinsbouw. Als je een onderschikkend voegwoord gebruikt, moet je daarna ook wel een ondergeschikte bijzin gebruiken – ook als die bijzin uit twee delen bestaat.
Oh, en schrijf getallen uit, alsjeblieft. Zeker getallen zoals 200.
Ik vind het idee van de stem best wel tof… maar je had het meer uit mogen werken. Waarschijnlijk had je stuk origineler geweest als je gefocust had op de stem, en de zelfmoord bijzaak had laten zijn – in plaats van andersom. Snap je wat ik bedoel?
Ik geef je een 7,0. Daar gaat 1,1 vanaf wegens fouten (die ze gebruiken = die ze gebruikte; stem is vrouwelijk, dus verwijzen doe je met ze in plaats van met het (5x); een bureau die = een bureau dat; een moeite = moeite; zei lachte = zij lachte; ‘Het spijt me.’ fluisterde ze = ‘Het spijt me,’ fluisterde ze (3x een dergelijke fout)), dus je komt uit op een 5,9.

Letra
Geen punten in titels.
Je stuk is… zo massief. Het is een beetje een brei aan herhaling. Snap je wat ik bedoel? Het is niet echt spannend (terwijl het dat zeker wel had kunnen zijn, want dat boek is best wel een eng ding), maar ook weer niet grappig of… het pakt me gewoon net niet. Ik denk dat je er een heel stuk meer uit gehaald zou kunnen hebben, als je het korter had gemaakt. Of als je in was gegaan op het einde van het boek, want het is zonde dat je daar nu niets over weet. Hetzelfde geldt voor de reden dat het boek zoveel op haar leven lijkt. Ik verwachtte eigenlijk één of ander duivels plot, maar dat bleef uit. En dat vond ik jammer.
Ik geef je een 7,0. Daar gaat 1,2 af wegens fouten (waaraan ze zich irriteerde = waaraan ze zich ergerde; briesje die = briesje dat; ze hielt = ze hield; benieuwt = benieuwd (2x); dit persoon = deze persoon; gekopt = geklop; vind het in haar handen = vangt het in haar handen; scene = scène; ‘… binnen?’ Schreeuwde hij = ‘… binnen?’ schreeuwde hij; het merendeel waren = het merendeel was; perfect blauw lucht = perfect blauwe lucht). Eindcijfer een 5,8.

MariTom
Ik weet het niet. Ik vind het een prettig stuk. Gewoon, simpel. En ik vind het knap dat je het zo pril hebt weten te houden. Plus ik vind het tof hoe je het nummer tussen de lijntjes hebt gelaten, terwijl ’t op zich toch wel duidelijk is welk nummer het is. Ja. Je zinnen zijn helder, en zo. ‘k Heb eigenlijk niet op te merken.
Ik geef je een 8,4. Daar gaat 0,1 vanaf (iets dat = iets wat). En 0,5 aftrek omdat je te laat was. Dus je hebt een 7,8.

realMe
Ik gok dat dit jouw beste inzending is tot nu toe. Also. Je begin vind ‘k heel sterk en… eigenlijk je hele stuk. Ik ben onder de indruk, ja ja.
Twee kleine dingetjes: 1) je stukjes hadden niet in itallic gehoeven. Je praat wel over het verleden, maar vanuit het heden – dan heeft het vrij weinig nut om het schuin te drukken (normaal ben ik er ook niet echt fan van, maar nu is ’t best wel overbodig).
2) wat heeft dat kind met David te maken? Huh?
Ik geef je een 8,3. Daar gaat 0,5 af wegens fouten (haar ogen traande = haar ogen traanden; zouten druppels = zoute druppels; het houd = het hout; ze vermoede = ze vermoedde; ze voelde het al aankomen wat het ging zeggen = ze voelde al aankomen wat het ging zeggen). Eindcijfer 7,8.

Krewella
You’re on a roll, guuuuurl. Ik vond dit een heel prettig stuk – weer een sterk begin en eigenlijk houd je me gewoon de hele tijd vast, dus ja. Zeker weer één van je betere opties. Ook leuk dat je het liedje totaal anders hebt gebruikt dan hoe het eigenlijk is (in de clip, althans), maar dat het toch heel duidelijk is welk nummer het jouwe was. En je einde… fuck je einde, man! Waarom?! All the feels.
Dan nog iets: ik ben blij dat je dit keer goed je best hebt gedaan om je fouten eruit te halen.
Ik geef je een 9,3. Daar gaat 0,4 vanaf wegens fouten (je verwijst naar thee met het, maar thee is mannelijk en niet onzijdig; gebeurd = gebeurt (2x); omklemde hij het stevig staat twee keer in één zin). En 0,5 aftrek omdat je te laat was. Eindcijfer 8,4.

xDevilBitch
Er staat vrij letterlijk geen commentaar op jouw blaadje. ’t Is een fijn stuk, goed geschreven, voor jouw doen bijzonder foutloos, ’t is leuk en je zinsopbouw brengt je verhaal heel sterk over. Ik voel zijn wanhoop, ik ben je personage, ik voel zijn verwarring. Je hebt ’t goed neergezet, ik heb er weinig op aan te merken. Alleen je einde gaat mijn analyse-skills net even te boven. Ik heb het idee dat of jij het net niet goed op papier heb gekregen, of het bij mij net niet goed binnenkomt. Maar goed, dat’s alles.
Je krijgt een 9,3. Daar gaat 0,2 vanaf wegens fouten (opgeteld = opgesteld; waar alles maar zonnig en vrolijk moest zijn = waar alles maar zo vrolijk en zonnig moest zijn). Plus 0,5 aftrek omdat je te laat was. Dat maakt een 8,6.

MyReflection
Prima stuk, op zich. Wat me voornamelijk opviel, is dat je extreem korte zinnen gebruikt. Dat is in principe niet fout, maar probeer het wel af te wisselen met wat langere zinnen. Dan loopt je verhaal net wat lekkerder.
Inhoudelijk: ik denk vooral dat je dit beter uit had kunnen werken in een langer verhaal dan in een one piece. Er zijn te veel dingen die op deze manier net niet geloofwaardig zijn: waarom kidnappen ze hun nieuwe leden/slachtoffers en laten ze ze trainen? Wat gebeurt er als ze de training weigeren? Wat voor beproevingen doorstonden ze precies in die ‘arena’? Heeft ze niet geprobeerd te ontsnappen zodra ze vrij werd gelaten? Zo niet – waarom niet? Hebben ze haar zodanig geïndoctrineerd dat ze dacht dat ze goed bezig was, of hebben ze haar bang gemaakt? Hoe dan? En als ze wel heeft geprobeerd te ontsnappen (of één van de anderen) – hoe hebben ze haar dan gestopt? Zo kan ik nog wel even doorgaan want ik ben natuurlijk een verschrikkelijk nieuwsgierig persoon, maar het gaat erom dat je te veel onbeantwoord hebt gelaten om het geheel geloofwaardig te laten zijn. Terwijl ik wél denk dat het een heel gaaf iets zou kunnen zijn als je ’t lekker uitwerkte.
Nog een klein dingetje: sluit vraagzinnen af met vraagtekens.
Je hebt ’t liedje prima gebruikt, trouwens.
Ik geef je een 7,8. Daar gaat 0,9 vanaf wegens fouten (‘Jason, ben je daar?’,’ fluister ik = ‘Jason, ben je daar?’ fluister ik; ‘opstaan’, bromt = ‘opstaan,’ bromt; wordt ik = word ik (2x); ik wordt = ik word; ‘waarvoor?,’ = ‘waarvoor?’; je overleefd = je overleeft (2x); ik kon me niet herinneren = [in deze context] ik kon me niets herinneren). Totaal dus een 6,9.


Hopelijk staan er niet al te veel fouten in, want ik heb morgen ook nog een deadline dus ik heb geen tijd om alles heel fanatiek na te lopen. Als er iets niet klopt: please let me know. En sorry sorry sorry dat het zo lang geduurd heeft.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 maart 2014 - 22:15:
Ooooh thank you so much! Het is altijd fijn om te horen dat het de goede kant op gaat. ^^ Schrijven met muziek is dan ook echt enorm chill.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 maart 2014 - 0:01:
Captain goes squeeeee!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 maart 2014 - 7:05:
Nou ik begin blijkbaar steeds slechter te schrijven. Zo positief is een 5,9 namelijk niet.
Maargoed. Zonder de fouten had ik een 7 gehad dus laat ik het daar maar op houden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 maart 2014 - 7:22:
Ja, je stuk op zich was prima. Alleen er zaten heel veel fouten in. Als je de volgende keer op hetzelfde niveau schrijft, alleen iets beter op je spelling let, komt het helemaal goed. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 maart 2014 - 7:32:
Het is best moeilijk om daar op te letten. Ik ben niet zo goed in nederlands op dat gebied xp
Maar ui zal er in verbolg beter op letten

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 maart 2014 - 8:46:
Oh. Nou ik ben blij genoeg. En met de fouten ga ik ook vooruit, maak er steeds minder

Edit: Ik lees btw al heel veel hehe. Ik denk niet dat ik meer aankan haha

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 6 maart 2014 - 10:56:
Dankeeeeeeee. :'D

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 maart 2014 - 15:45:
ik ben zo blij met mijn punt! en ik hem minder spelfouten gemaakt, maar ja, volgens mij was dit stuk ook wel het kortste tot nu toe dat ik heb geschreven. Nu maar snel aan de volgende beginnen. Wie weet heb ik hem nog in de vakantie af.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 maart 2014 - 19:08:
spelfouten blijven altijd lastig, al heb ik er deze keer gelukkig een stuk minder. beetje jammer dat ik te laat was.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20