Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: Valentine's tale (Inschrijftopic)

Dark Age: Valentine's tale (Inschrijftopic)

1 2 3
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 21 jan 2014 - 13:13:
Hij wist dat ze zouden komen, ooit zou het zover zijn. Vluchten zou hij niet. Hij was een man van zijn geloof, een man van het volk. Priesters horen niet zomaar te vluchten. Als dit zijn lot was dan zou hij het ondergaan.

Een tiental mannen kwam de ruimte binnengestormd, wapens in de aanslag. Hij was verrast dat er zoveel soldaten gestuurd waren. Hij was toch maar een gewone priester.

Valentijn werd gevangen genomen. De aanklacht? Hij was een christen. Honderden waren er al opgepakt en geëxecuteerd. Vaak slechts enkele dagen nadat ze opgepakt werden. Valentijn werd meegenomen naar de cellen in de gebouwen van de keizer.

Na enige tijd kwam er een man naar zijn cel. “Mijn naam is Asterius, ik ben de hoofdbewaker van de cellen hier. Probeer je maar niets in je hoofd te halen.” Zei hij. “De keizer wil je spreken.”

Het gesprek met de keizer was interessant en lang. De uitkomst van het gesprek kon in zijn voordeel zijn. Hij zou een vrij man zijn als hij het Christendom achter zich zou laten en het Romeins geloof zou volgen. Maar Valentijn is een man van zijn geloof, hij zou zich niet zomaar laten bekeren tot het heidens geloof. Hij sloeg het aanbod van de keizer af en werd terug naar zijn cel gebracht. Nu kon hij enkel nog wachten op zijn dood.


Dit is het inschrijftopic van ondertussen al het zestiende potje Dark Age!
Wie twijfelt of ze het spel nog kent of wie helemaal nieuw is kan altijd de regels nog eens nalezen.

In dit potje hebben we ook nog Cupido. De Cupido kan eenmaal in het spel iemand koppelen, dit mag pas nadat de eerste lunch gebeurd is, en mag eender wanneer ingestuurd worden, zolang het maar na de eerste lunch en voor eigen dood is. Ik zal dit aan de gekoppelde personen doorgeven. Zij moeten ervoor zorgen dat ze op het einde met hun twee over blijven, ook al is het 1 goodsider en 1 basider. Als de ene sterft zal de andere ook sterven van verdriet. Deze personen mogen buiten het spel om geen contact hebben en mogen ook niet weten welke de rol van de ander is. Verder blijft het spel hetzelfde.

Rollen:
Goodside
- Cupido: Valentijn
- Jager: Asterius
- Waarzegger: Julia
- Heks: Paus Galasius
- Beschermer: Paus Julius I
- Tovenaar: Vrouw Asterius, dochter Asterius, zoon Asterius, kokkin huis Asterius, butler huis Asterius (13 deelnemers), leraar zoon Asterius (15 deelnemers)
Badside
- Wolf: Keizer Claudius II, de beul, hulp van de beul (vanaf 14 deelnemers)
- Spion (vanaf 11 spelers): Bediende huis Asterius

Ik heb minstens 8 personen nodig maar hoe meer mensjes hoe beter natuurlijk.

Deelnemers:
1. Wilma (williewortel)
2. Bodine (Bodine)
3. Kayley (Kayley)
4. Josette (realMe)
5. Bella (Bella01)
6. Kirsten (MyReflection)
7. Cynthia (Krewella)
8. Angela (missxangel)
9. Nelleke (nellekeheems)
10. Elise (Eliros)
11. Daan (x DevilBitch)
12. Marieke (marieke01)
13. Emma (xEmma)

Inschrijvingen gesloten

Het spel begint woensdag 29 januari
Eerste lynch: 29/01 om 19.00u
Eerste lunch: 30/01 om 20.30u
Na de eerste lunch kunnen specials gebruikt worden.

Eventueel kan het spel vroeger beginnen als jullie het niet erg vinden dat er dinsdag 28/01 geen fluff gaat zijn. (en dan gaan de uren misschien ook wat veranderen voor woensdag)
Laat iets weten, jullie mogen kiezen.


Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.
Wie wil kan ook mijn privé nummer vragen om via sms (Belgisch nummer!), WhatsApp of Viber te stemmen. Eventueel kan je ook je stem via Facebook doorgeven, moet je ook maar even in een pbtje vragen.



williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 21 jan 2014 - 13:54:
Ik wil meedoen!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 jan 2014 - 13:55:
Meeeeeeee

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 jan 2014 - 14:07:
Me!

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 jan 2014 - 15:10:
Mee, ik ga activer zijn.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 21 jan 2014 - 15:19:
Me! ^^

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 21 jan 2014 - 17:11:
Ik wil meedoen, behalve als het spel eerder start. Nu begint het spel net als ik mijn laatste tentamen heb gemaakt.
Trouwens op dinsdag de eerste stemronde kan wel hoor. Want daarvoor begint het spel toch nog niet echt.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 21 jan 2014 - 17:17:
@Kirsten: voor mij maakt het niet uit wanneer we beginnen, ik wil wel wachten tot als je tentamens gedaan zijn

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 21 jan 2014 - 17:45:
Pick me!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 21 jan 2014 - 17:46:
Trouwens, ben ik gewoon blind of staan de rollen er niet? Of is het gewoon zoals altijd?

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 21 jan 2014 - 17:57:
@Cynthia: het is gewoon zoals altijd, ik heb enkel Cupido vernoemd omdat het een nieuwe rol is die (denk ik) nog niet zo vaak gebruikt is en zo weten jullie meteen dat die er ook in zit...
En zo blijven de andere rollen en hun personages ook nog een verrassing he

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 21 jan 2014 - 19:03:
Ja hoor ik doe mee!
Vooral vanwege je gastenboekberichtje!!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 21 jan 2014 - 22:55:
Okay!

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 22 jan 2014 - 11:19:
Ik moet wel even doorgeven dat ik van 7 tot 10 februari in Parijs zit en het dan.kan voorkpmen dat ik weinig zeg en vergeet te stemmen, maar als ik tot negen uur mag stemmen, komt het wel goed!

Edit; ik bedoel natuurlijk half negen!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 jan 2014 - 11:51:
Angela, niet vervelend bedoeld, maar wil je dan vóór je naar Parijs gaat proberen om wel actiever mee te doen dan de afgelopen potjes?

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 22 jan 2014 - 14:38:
Hee, nellekeheems wil ook meedoen



1 2 3