Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Verveeltips

Verveeltips

1 2
williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 23 jan 2014 - 19:09:
Hoi, iedereen verveelt zich weleens, plaats HIER jou verveeltips voor andereren zodat ze zich minder snel kunnen vervelen!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 jan 2014 - 15:45:
Twee nachten blijven slapen is geen probleem, dus dat scheelt wel iets, niet? Dan is de verhouding tussen reizen en blijven wat beter te doen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 jan 2014 - 15:45:
I'm in. Moet wel even kijken of ik wel of niet vakantie heb. Dus dat horen jullie wel ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 jan 2014 - 15:54:
Ik wil, als het lukt met school en stage (:

-maar nu moeten we hier misschien weer ontopic gaan-

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 27 jan 2014 - 16:19:
OMG moest dat niet zo ver zijn zou ik meteen meedoen!!

-nu braafjes terug ontopic gaan-

017: Ga met een vriend of vriendin de stad in en spreek random mensen aan, kijk nogal overstuur en zeg dat je jouw vriend(in) kwijt bent, geef dan een beschrijving van die vriend(in). De hele tijd staat die naast je of achter je of ergens anders in je buurt.
018: Begin met het maken van een bucket list.
019: Sleur een tafel en stoel mee naar een flatgebouw, plaats die in de lift en ga zitten. Iedere keer de deur open gaat en iemand binnen komt vraag je of ze een afspraak hebben.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 jan 2014 - 16:26:
@Pauline: hahahaa, 19 is echt awesome!

020: stap in een random bus of trein en blijf minimaal 5 haltes/stations zitten. Ga daarna de bus/trein uit en kijk wat voor leuke dingen je daar kan doen.
021: zoek op YouTube met een random woord een filmpje op en blijf net zolang filmpjes kijken tot je een katten filmpje tegen komt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 jan 2014 - 16:28:
022: ga naar random.org en genereer een random nummer (met nummer <= aantal CDs dat je bezit), tel je CDs net zolang je bij dat nummer uitkomt. Pak deze CD en genereer opnieuw een random nummer (met nummer <= aantal liedjes op de CD). Het nummer dat eruit komt, is het liedje waarop je nu een shot gaat schrijven.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 29 jan 2014 - 17:05:
@emma, lijkt me leuk, ik weet alleen niet zeker of het gaat lukken, denk wel

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 30 jan 2014 - 15:16:
023: vraag aan je vrienden wat de slechtste film is die ze ooit gezien hebben en ga die dan bekijken. Geef continu commentaar op wat gebeurt.
024: voor de meerderjarigen onder ons nodig wat vrienden uit, zoek op "sherlock drinking game" of "doctor who drinking game" en ga dan naar de gekozen serie kijken en speel het spelletje... nuchter blijven zal er niet inzitten dus voorzie emmers en slaapplaats
025: variant op het vorige maar dan met kinderchampagne of een andere non-alcoholische drank, doe dan gewoon alsof jullie teveel gedronken hebben, dubbele fun maar dan zonder emmers... slaapplaats voorzien blijft een aanrader, al is het maar om dan een super toffe nacht met vrienden te hebben.
026: kies een film die in de bioscoop speelt, zoek dan enkele toffe gestoorde vrienden die willen meegaan, verkleed jullie in personages uit de film en ga zo naar de bioscoop.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 1 feb 2014 - 22:07:
@emma, op welke dag zou je dat willen?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 feb 2014 - 20:49:
027: Typ op youtube in: *Favo gerne serie/movie* Trailer. Kijk trailers en laat je inspireren om te schrijven
028: Loop eens een rondje in je buurt en laat je inspireren door de dingen die je ziet.
Goh wat gaat dit over schrijven
029: Speel Flappy Bird

Dat Harry Potter idee is echt gaaf! Zou ik echt graag een keer willen doen! Helaas ben ik de enige Potterhead in mijn vrienden groep -.-
Dan word het een potterfeestje met mezelf

JustaStory
JustaStory

JustaStory is offline

[35]
JustaStory zei op 6 feb 2014 - 18:46:
Gaaf!

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 23 sep 2014 - 20:52:
030: Luister je favo liedje en bedenk er een dansje bij
031: Op een plein gaan staan als levend standbeeld (niet vergeten een hoed erbij te leggen)

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 7 okt 2014 - 13:05:
032: Ga picknicken met je vrienden en maak de hapjes en drankjes zelf!



1 2