Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #41

Gooi-het-eruit-topic #41

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 jan 2014 - 19:17:
LEEG



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 feb 2014 - 15:57:
As per my mother's demand moet ik weer twee keer per maand naar mijn psycholoog. Ik dacht dat ik klaar was met zielenroersels voor de rest van mijn leven.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 feb 2014 - 15:58:
Heb jij het gevoel dat je er iets aan hebt?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 feb 2014 - 16:44:
Mwa, het maakt het thuis niet draaglijker. Mijn ouders moeten er één keer bij zitten, zoals vandaag, en ze behandelen mij nu als een mentaal gevaar in plaats van hun dochter.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 feb 2014 - 16:46:
Ja, maar heb jij er iets aan? Voel jij je beter als je kan praten met die persoon?
En heb jij ervoor gekozen om je ouders erbij te hebben? Want als je niet het gevoel hebt dat je een therapeut kan vertrouwen, dan heeft het geen nut?
En waarom doen je ouders überhaupt zo?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 feb 2014 - 16:49:
Mijn ouders besloten dat ik dit nodig had omdat ik hen buiten sluit en sowieso heel weinig praat thuis. Als mij dingen van het hart moeten dan heb ik daar mijn vrienden voor.
Het gesprek was wel half en half oke, maar ik hou er niet van om zoveel persoonlijke dingen te moeten zeggen tot het punt dat ik zit te janken als een klein kind. Zo vernederend.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 feb 2014 - 16:55:
Willen jouw ouders mij eens voor een weekje in huis hebben?
Srsly though, je moet praten met de mensen met wie je wil praten. Niemand kan je dwingen om meer prijs te geven dan je wilt, ouders of niet. En om je dan naar een therapeut te sleuren lijkt me niet de beste manier om een band op te bouwen.
'Je praat niet met ons? Dan ben je ziek en moet je met een dokter praten die dan met ons praat.' Juist ja.
En janken is niet erg, zeker niet bij een therapeut. Als het eruit moet, dan moet het eruit. Maar jij moet je vooral veilig genoeg voelen om eerlijk te zijn, daar gaat het om bij therapie. En gezien de situatie is het dan misschien niet aangewezen om je ouders in de ruimte te hebben.

And you always know where to find me, dear.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 feb 2014 - 16:59:
Moet er binnen twee weken terug naar toe want ze heeft mij de opdracht gegeven om een schema op te stellen samen met mijn ouders waarin schoolwerk, "alleentijd" en praten met mijn ouders een vast plekje moet krijgen, maar alleen als ik zelf de bovenhand heb in kiezen wanneer en voor hoe lang, en ze wilt weten hoe dat gaat.
Wordt gezellig.

You are a doll. Let me reward you with WW3.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 feb 2014 - 17:07:
Oh boy, dagschema's. Het enige wat ik daar ooit uit heb geleerd, is origami.
En wat als je eens echt niks te vertellen hebt? Wat met onvoorziene omstandigheden? Wat als je ziek bent? Dan is het schema om zeep! CHAOS WILL REIGN! RIVERS WILL RUN RED WITH BLOOD! NAZIS WILL RIDE ON DINOSAURS!
Maar zolang je zelf mag kiezen hoe je je meerderjarige leven indeelt... :3

Mission accomplished

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 feb 2014 - 17:11:
08-10: vodka breakfast.
10-13: nap.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 4 feb 2014 - 17:29:
Oh god, laten we niet over dagschema's beginnen ._.
Een soort van plannen is goed, maar zo'n heel freakin' schema... Één foutje en er is alleen nog maar meer stress omdat het HELE SCHEMA overhoopgehaald moet worden. Ieeeeeh.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 feb 2014 - 17:44:
Ik moest vroeger wekelijks naar de psycholoog. Ik moest telkens opdrachten doen die ik "vergat" en ging steeds eerder weg omdat ik anders écht écht écht te laat bij hockey zou komen, dus ik was altijd een kwartier te vroeg om te hockeyen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 feb 2014 - 18:30:
Mijn zusje is een cutie.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 4 feb 2014 - 19:59:
Mijn laatste psych was een klootzak. Hij zei bij de tweede sessie dat ik NLD had en dus zeker niet viool kon spelen. Ik heb hem puntsgewijs uitgelegd waarom die diagnose overhaast was, mijn viool gehaald, Panganini gespeeld en ben toen weggelopen. Heb hem godzijdank nooit meer gezien.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 4 feb 2014 - 20:19:
Aw, Kay, dat is echt lief :3 en ze kan beter tekenen dan ik, shh

Ik moest random mensen bellen en vragen hoe laat het was. Het voelde toen erg zinloos, maar achteraf gezien heb ik er best veel aan gehad.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 feb 2014 - 3:11:
Over vier uur loopt de wekker af.
I should not be here.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12