Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Sick Puppies meeting

Sick Puppies meeting

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 feb 2014 - 16:00:
Wat?
Met hun nieuwste tour, The Connect Tour, haalt Sick Puppies ook Amsterdam aan. En ze brengen als voorprogramma "The Feud" mee, een dance-rock trio dat onlangs hun eerste plaat heeft uitgebracht. (Klik!)
Ze treden op 18 april 2014 in de Melkweg Sugar Factory op. (Lijnbaansgracht 238, met tram 2 vanaf Centraal Station tot op het Leidseplein en dan nog een wandelingetje van 150 meter.)
Tickets kosten €14,20 maar je moet ook nog lidmaatschap bij Melkweg hebben (en dat kost €4 extra).

De verkoop start morgen om tien uur 's ochtends. (Klik!)

Wie?
- Dorien V
- Emma
- Yara V
- Bodine V
- Mars
- Daan V
- Nadezh V
- Kol



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 april 2014 - 15:11:
Op 't kaartje staat 19u, volgens mij, maar dat bedoelde ik niet. Hoe laat zijn jullie er? Want ergens in het topic staat dat jullie van plan waren vroeg te komen & dat lukt mij niet & toen vroeg ik me af of ik jullie dan nog vind.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 april 2014 - 15:13:
Aha. Uhm ik ben er sowieso pas rond 5 a 6 uur. Omdat ik gewoon stage heb. Ik weet niet hoe het met de rest zit.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 april 2014 - 15:16:
Ach so, okay. Dan zien we 't wel. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 april 2014 - 16:47:
Vorige keer waren we er rond 10 uur volgens mij, en toen waren we tot een uur of vijf de enigen die er waren, en zelfs daarna druppelde het echt heel langzaam bij. Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. :3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 april 2014 - 18:32:
Dat was toen in Haarlem. Toen hebben wij echt veeeeeet lang voor de deur gezeten. Hahaa

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 april 2014 - 21:06:
Nee, in Haarlem waren we er pas rond vier uur. In de Melkweg waren we er al in de ochtend.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 april 2014 - 21:20:
Huh? Ik kan me herinneren dat we er ook al heel vroeg waren in Haarlem. We hebben nog vet lang voor de deur gezeten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 april 2014 - 22:02:
Pas vanaf vier uur haha want ik moest eerst een eindpresentatie doen. Dat weet ik nog, want toen was ik nog super onzeker en wilde ik tóch een kort broekje aan naar het concert dus deed ik die maar aan naar school en voelde ik me de hele dag ongemakkelijk.
Hard to imagine that now.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 april 2014 - 22:15:
Oke. Dan laat mijn geheugen mij nu wel even in de steek hahaa.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 april 2014 - 15:38:
Ik heb vrij, dus ik kan er best wel vroeg zijn en zo. Ik heb wel Het Lief beloofd dat hij uit kan slapen & wil er niet alleen zitten, maar verder is mijn dag wel vrij en zo.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 15 april 2014 - 13:30:
Heeeey ik ga mijn kaartje kopen vandaag! En ik eh, kan er zijn wanneer jullie willen. Ben om één ofzo klaar met school en dan kan ik gewoon op de fiets. Er is een vet leuk café trouwens, ze verkopen speciaalbier en ze hebben een kat, ik ken het net pas, misschien is dat wel leuk. Voor ervoor. Of erna. Of zoiets. Maar tot vrijdag in ieder geval!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 april 2014 - 17:21:
Ik kan de hele dag, dus jullie roepen maar hoe laat jullie er willen zijn. Ik wil wel graag op een station afspreken als het kan, want alleen met de tram is zo bleh.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 15 april 2014 - 20:29:
Ik kan mensen ook wel van het station halen met mijn fiets!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 april 2014 - 22:19:
Ik kom waarschijnlijk vanuit Castricum.
Zullen we zeggen tussen twaalf en één bij de Melkweg?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 april 2014 - 17:27:
Waarom kom jij vanuit ccum? Ben jij dan in ccum? Waarom weet ik dat niet? Ik ben je Huss! Ik hoor dit soort dingen te weten!



1 2 3 4 5 6 7 8 9