Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hoe oud is hier iedereen eigenlijk?

Hoe oud is hier iedereen eigenlijk?

1 2 3 4 5 6
JustaStory
JustaStory

JustaStory is offline

[35]
JustaStory zei op 15 feb 2014 - 16:50:
Hier ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Welke leeftijden zijn jullie?
En vanaf hoe oud schrijf je al?

Zelf ben ik 22 en schrijf ik al zo'n 7 jaar.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 feb 2014 - 17:59:
(even tussendoor)

Ik ben achttien jaar en schrijf sinds mijn dertiende, ongeveer. Het eerste stukje fanfictie dat ik ooit gelezen heb, was van een vriendinnetje (@ Marit: Dat meisje van die ene HP-site met school en alles schreef ook) en het ging over Voldemort die met behulp van de Steen van Wederkeer terug kwam. Ik heb alleen maar een heeeeeel klein stukje gelezen, want meer liet ze me niet lezen, maar het was wel genoeg om zelf te beginnen met schrijven.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 23 feb 2014 - 0:30:
Ik ben 21 en schrijf al heel lang. Ik geef de voorkeur aan pen en papier, maar ik heb de laatste tijd niet meer geschreven. Geen inspiratie en fut om te schrijven. Ik denk dat ik maar weer eens met shots ga beginnen en kijken wat er van mijn schrijven is overgebleven.

Eerste gelezen verhaal, geen idee, vast van Do, kan niet anders!!

MidnightLuna
MidnightLuna

MidnightLuna is offline

[39]
MidnightLuna zei op 26 feb 2014 - 19:23:
Ik ben 20, bijna 21, en ik schrijf al ongeveer sinds mijn veertiende of zo. Precies weet ik het niet meer, maar ik was er vroeg mee begonnen. Zelf schrijf ik het liefst met pen en papier, maar op de laptop schrijf ik ook echt een boel. Nu is het eigenlijk meer RPG's dan echt verhalen schrijven. Op de een of andere manier krijg ik geen enkele verhaal afgeschreven.



1 2 3 4 5 6