Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Return of the Consulting Criminal

Dark Age: The Return of the Consulting Criminal

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 feb 2014 - 19:42:
“Fucking little Irish bastard.”
De whiskyfles spatte kapot tegen het televisiescherm. Drank stroomde over het beeld, maar wist de man die daar verschenen was niet het zwijgen op te leggen. Hoewel de stem verdraaid was, wist hij al wie hem hij aan zou treffen voor hij een blik op het scherm had geworpen. Toch kwam het als een schok.
“Did you miss me?”
Dat had hij zeker. Drie jaar! Het was drie jaar geleden sinds die klootzak een kogel door zijn eigen kop had gejaagd. Drie jaar, en hij miste hem nog iedere dag.
Woest stond James Moran op. Drie jaar en de klootzak had niet eens de moeite genomen hem op te zoeken. Alsof hij niets was. Alsof zij niets waren geweest. Jammer dan, hij zou hem zelf wel vinden.

Ondertussen schrok Mycroft op uit zijn gedachtes. “Did you miss me?” klonk er uit de autoradio.
“Kinderachtig, broertje,” mompelde hij, maar een splitseconde later realiseerde hij dat er iets niet klopte. Ten eerste had Sherlock te weinig kennis van hacken om in te kunnen breken in de radio van zijn beveiligde auto en ten tweede zou de jongste Holmes broer zijn stem niet verdraaid hebben. Het moest dus wel iets anders zijn.
Dat werd bevestigd toen hij op het scherm keek. Het geluid bleek een gezicht te hebben waarvan zijn maag samentrok. “Nog niet wegrijden,” beval hij terwijl hij zijn telefoon uit zijn jaszak viste. “Maak je maar klaar, broertje. Ik heb je hier nodig. Hij is terug.”
“Weg, terug – neem nou toch eens een besluit. En wie?”
“Moriarty.”


________________

Hallo en welkom bij het zeventiende potje Dark Age op dit forum! Weet je niet zo goed wat Dark Age is of wil je nog eens nakijken hoe het allemaal werkt? Check dan het regeltopic.

Dit potje bevat één nieuwe rol en een aangepaste versie van een rol. Te weten:

Schrödinger's cat - Een goodsider. Schrödinger's cat kan niet gelyncht/geluncht worden (want je weet niet zeker of 'ie leeft, dus kun je 'm ook niet doden), maar zodra de ziener 'm scant, is 'ie dood.
Militair arts - Een goodsider. Zijn rol lijkt een beetje op die van de jager en de heks. Voor elke lunch kiest hij iemand die hij zal beschermen. Als de wolven proberen deze persoon te lunchen, krijgt hij de keuze deze persoon te beschermen. Dan moet hij iemand neerschieten, maar blijft de persoon in leven. Dit kan maar één keer. Daarnaast heeft hij een tweede kogel, die hij kan afvuren als hij sterft.

Ik heb minimaal acht spelers nodig, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Inschrijven kan door een berichtje te plaatsen in dit topic.

Inschrijvingen:
1. Kayley
2. Pline
3. Bodine
4. Bella01
5. williewortel
6. nellekeheems
7. missxangel
8. Krewella
9. realMe
10. xEmma

Ik wil het spel op vrijdag 21/02 laten beginnen, tenzij er mensen zijn die een andere startdatum beter uitkomt. De inschrijving zal dan sluiten op donderdag 20/02 om 20.30. De rollen worden daarna per privébericht verstuurd.
Lynch en lunch vinden om de dag om 21.00 plaats.

Heb je nog vragen? Dan mag je ze natuurlijk in dit topic plaatsen.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 feb 2014 - 19:59:
Me.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 15 feb 2014 - 22:31:
I'm in!! I love Sherlock!!!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 feb 2014 - 0:32:
Me!

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 16 feb 2014 - 18:59:
Mij! ^-^

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 17 feb 2014 - 19:51:
Me!

nellekeheems
nellekeheems

nellekeheems is offline

[40]
nellekeheems zei op 17 feb 2014 - 19:52:
Me!

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 feb 2014 - 22:37:
Me!!!
Leuke fluff!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 18 feb 2014 - 10:36:
Oeh nice!
Ik wil graag meedoen, ik zal proberen zo actief mogelijk te zijn, wat w vooral s abonds wordt. Als dit een probleem is, dan hoor ik her wel!

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 18 feb 2014 - 18:28:
Ik, ik wil ook graag meedoen....

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 feb 2014 - 10:20:
Ik wil heel graag meedoen door de nieuwe rollen, maar zoals altijd ga ik in het weekend niet heel actief kunnen zijn. Hoewel het deze keer misschien wel meevalt, vrijdag kan ik 's middags sowieso nog wat van me laten horen en zondag ga ik na de meeting terug naar Maastricht, dus als er dan internet in de trein is, kan ik voor de lynch nog bijlezen en praten. Maar op zaterdag wordt het waarschijnlijk lastig, want Het Lief. Maar ik wil het toch proberen (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 feb 2014 - 17:00:
Als begin volgende week beginnen jou beter uitkomt, kan dat wat mij betreft ook.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 feb 2014 - 17:14:
Het lijkt me een beetje overdreven om puur voor mij het te verplaatsen, maar ik voel me wel vereerd haha. Het is wel goed hoor als het morgen begint, want bij mij zijn de weekenden altijd een probleem. Stel het begint maandag en ik leef op vrijdag nog, dan word ik halverwege het spel opeens inactief. Morgen lijkt me het beste, ik geef het alleen even aan. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 feb 2014 - 10:19:
Nog even voor de duidelijkheid:
Is de militair arts verplicht elke lunch iemand te kiezen?
Werkt zijn Special voor of na de eerste lunch?
Kan hij zichzelf beschermen?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 feb 2014 - 12:12:
De inschrijvingen zijn gesloten. Ik ga nu de rollen verdelen en het topic openen.

@Emma, de militair arts krijgt de vraag of hij de lunch wil voorkomen. Zo ja, dan moet hij iemand neerschieten, zo nee, dan gebeurt er niets (maar het is wel fijn als ze in dat geval ook even reageert). Zijn special werkt na de eerste lunch en hij kan zichzelf niet beschermen, maar neemt wel iemand mee in zijn dood.