Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #212

Offtopic #212

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 feb 2014 - 20:37:
Ondat de andere alweer vol is

@Bo who knows who knows haha. Maar dit is wel heel gaaf



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 feb 2014 - 21:25:
Crazy cat lad extraordinaire.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 feb 2014 - 21:26:
Hahahahah de chewbacca-kat is geweldig.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 feb 2014 - 21:28:
Do tell @Dare?


Oké, ik heb geen idee of ik het zo snel kan uitleggen, maar I'll try.
Basically is het zo dat Will ergens in de zomer van 2012 ofzo opeens opdook. Le fans dachten dat hij voor Chris werkte, en aangezien ze een beetje op elkaar lijken was er ook een gedeelte dat dacht dat ze familie waren. Hij ging veel mee naar evenementen enz. en toen dacht iedereen opeens dat het zijn vriend was. Maar Chris en Will hebben het zelf nooit bevestigd, en ze gedragen zich nou niet bepaald koppel-achtig. Natuurlijk geen bewijs dat ze geen koppel zijn, maar aangezien er verder ook geen bewijs is van wel... Het levert nogal veel ship wars op en dat is niet leuk want it makes me sad :c

@ Ems

Jaaaaa, dat is Brian. De veel te zware kat. Die verschrikkelijk lief is. En vaak rare outfits aanheeft. Verder heb ik helemaal geen Brian tag op tumblr.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 feb 2014 - 21:29:
Oh well. Ik weet niet eens of ik nog wel oprecht in Larry geloof.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 feb 2014 - 21:30:
Hahaha. Same. Ik probeer in CrissColfer te geloven. Maar ja. Ik probeer eigenlijk gewoon nergens in te geloven, en alleen maar te hopen.
En stiekem hoop ik ook zwaar op Larry.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 feb 2014 - 21:30:
I believe in Harry's homosexuality and I will go down with that.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 feb 2014 - 21:31:
Ik ga met je mee ten onder Bo.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 feb 2014 - 21:33:
Maar Darren heeft toch een vriendin, of niet dan?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 feb 2014 - 21:34:
Nee, kijk. Ja, Harry en Louis zijn (well - waren) best wel couply. Maar hé, dat ben ik ook met heel veel mensen, dus op zich is dat geen argument.
Ja, management is involved. Maar of dat is omdat het daadwerkelijk zo is en het niet uit mag komen, of omdat het zo lijkt en dat niet de bedoeling is - dat weet ik ook niet.
Ergens in de relatie met Lou en El klopt ook iets niet. Ik ben er vrij zeker van dat management ook daar een vies spelletje speelt. Maar of ze alles aandikken/voort laten gaan nadat ze eigenlijk uit elkaar zijn/whatever, of dat ze El daadwerkelijk hebben "ingehuurd" that I don't know.
Wat ik wel zeker weet, is dat de fans té graag Larry-proof willen vinden en met de meest belachelijke theorieën komen.
En - well. Harry's gay. Nothing's going to convince me otherwise. Never. Just no.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 feb 2014 - 21:34:
Darren's vriendin; dat is eigenlijk hetzelfde verhaal. Nooit bevestigd, alleen geruchten. En aangezien dit is hoe ze 'gezellig' met elkaar omgaan, geloof ik daar ook niet in.

En het hele baard verhaal; ik ken het Bo. Dat gaat bij Dare ook verschrikkelijk rond. En aan de ene kant geloof ik het, maar aan de andere kant wíl ik het niet geloven want hoe erg is het dat dat nodig is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 feb 2014 - 21:36:
@ Marit: Sneu voor dat meisje ):
@ Bodine: Is het uit tussen Louis en dinges?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 feb 2014 - 21:37:
Nou, ja, maar op zich leunt ze op zijn succes, dus als het daadwerkelijk een baard is heeft ze 'm vast wel door. Ik weet niet, ik vind het niet zo'n leuk kind dus ja.

Maar maar. El en Lou gingen toch trouwen? of was dat een roddel? :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 feb 2014 - 21:37:
@Emms; nee? idk.
@Dare; het is een feit dat Modest! andere bands ook niet uit de kast heeft laten komen, dus ja. Maar ik snap niet dat Chris dan wel openly gay zou mogen zijn en Dare niet.

@trouwen; nee, toch? Volgens mij wordt dat steeds maar wat geroepen. Alleen Zaynsel is verloofd.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 feb 2014 - 21:38:
Ja, Modest! suckt gewoon.
Dare en Chris hebben allebei een heel ander management, en Chris was altijd al uit de kast.

Hahaha, oké, weet ik dat ook weer :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 feb 2014 - 21:39:
Nee, Modest! is juist fucking goed. Eerlijk - ja, het is zwaar voor de jongens, maar even serieus. Vergelijk het met hoe het rondom TH is gegaan en - mate, those guys weten goed hoe ze geld uit 't publiek moeten pompen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15