Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #213

Offtopic #213

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2014 - 23:37:
Padam paaam



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 maart 2014 - 0:49:
Ga je bijtijds weg van een verjaardag omdat je weet dat je lichaam tegen z'n grenzen aanzit, zit je vervolgens nog uren te appen met mensen. Zucht. Ik ga maar thee zetten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 maart 2014 - 9:19:
Mag ik meedoen met de snotterfeestjes? Ik ben verkouden en heb hoofdpijn en gisteren was mijn oog ontstoken. ):

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 maart 2014 - 10:48:
Ja tuurlijk!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 maart 2014 - 10:50:
Heeft iemand hier toevallig enig idee wat de halfwaardetijd is van penicilline of waar ik informatie erover kan vinden? Ik moet een verslag schrijven over penicilline - wat logisch is als je wiskunde studeert, en zo. Ja.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 maart 2014 - 10:51:
Gezellig! Ik zit nu met een theedoek over mijn kop boven een kom heet water met een groen capsuleding erin, in de hoop dat mijn luchtwegen weer open gaan.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 maart 2014 - 11:04:
@Huss; uuuum, staat dat niet in je Binas? En anders Google? Die weet het vast wel. C:
@Ems; ik lig in bed met Vicks en een slapende kat tegen mijn buik. Oooh en mijn lippen heb ik net ingesmeerd met Vaseline omdat ze zo droog waren dat ze bijna kapot sprongen iedere keer als ik wat wilde zeggen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 maart 2014 - 11:13:
Mijn lippen zijn ook compleet gebarsten. ):
maar de hoofd-onder-theedoek-truc werkt wel! Luchtwegen zijn bijna helemaal vriiiij.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 2 maart 2014 - 11:31:
Hoofd-onder-theedoek-truc ? explaaaaain please, want hier is iedereen verkouden.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 maart 2014 - 11:33:
Je pakt een kom met warm water. Doet daar een product in die de luchtwegen open maakt. Zoals Vicks. Hangt een theedoek over jou hoofd en de kom heen en gaan stomen. Het snot loopt zo uit de neus en maakt zo de luchtwegen schoon.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 maart 2014 - 11:37:
Jap, ik gebruik alleen Rhino-iets. Inhalatiecapsules, heten die dingen volgens mij

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 maart 2014 - 11:47:
Ik doe de theedoek-truc ook soms, en ik drink liters pepermuntthee. Mijn kamer ruikt als een kruidentuin.
En mijn lippen zijn zo droog dat ze bloeden als ze barsten! Ween ;(

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 maart 2014 - 11:50:
Ik zit nu in de tuin, even wat frisse lucht te happen. Dat werkt vaak ook wel, veel mensen worden in de winter ziek omdat ze te veel binnen zijn en dat is niet heel gezond. Ik zit er wel pas een kwartiertje en mijn handen zijn echt heel erg koud, dus ik ga zo denk ik weer naar binnen. Maar dan heb ik ten minste even weer wat minder muffe lucht geademd.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 maart 2014 - 13:12:
Eten met een verstopte neus. Hell to the no! Je kan gewoon niet eten zonder dat je naar adem moet snakken.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 maart 2014 - 13:16:
Ga ook met je hoofd onder een theedoek zitten! Hartstikke gezellig, zijn we hoofd-onder-theedoek-buddies. Wie wil dat nou niet zijn?

Hoe is jullie weekend? Ik ga zometeen naar mijn oma toe, ze is vandaag 86 jaar geworden. Zo oud.
Vanmorgen te horen gekregen dat een oudoom aan de andere kant van de familie is overleden. ): Al de derde in een jaar, er vindt een beetje een veldslag plaats tussen de oudjes.
But apart from that I'm okay. :3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 maart 2014 - 13:28:
Ik denk dat ik dat idd zo maar even ga doen. Het snot monster moet weg!

Mijn weekend is tot nu toe rustig. Me vader is bezig in de tuin en ik probeer te eten zonder te stikken. C:
Gefeliciteerd met je oma. En gecondoleerd met het verlies.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14