Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Forumregels

Forumregels

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 maart 2014 - 18:49:
Omdat onze forumregels een beetje gedateerd waren (lees: prehistorisch), hebben we ze herschreven en aangepast waar nodig. Zo is het vanaf nu voor iedereen duidelijk.
With love,

Bodine, Do, Elise en Kayley.

-----------------------------------


F O R U M R E G E L S


• Het is verboden om de titel van je topic volledig in hoofdletters te zetten. Wanneer een titel toch volledig in hoofdletters wordt geschreven, zullen de mods hem aanpassen.

• Wie zich herhaaldelijk misdraagt op het forum, krijgt een officiële waarschuwing. Na drie waarschuwingen volgt een forumban. De duur van de ban hangt af van de overtredingen en wordt vastgesteld door de moderators.
Bij ernstige overtredingen (pesten, schelden, ruzie zoeken...) volgt meteen een algemene ban, zonder waarschuwingen.

• Een beetje kleurrijk taalgebruik is toegelaten, maar bij overdreven vloeken of schelden of grof taalgebruik volgt een waarschuwing.

• Reclame maken voor je verhalen is op het forum enkel toegestaan in het subforum 'FanFiction promoten'.

• Verboden Topics:
- Plaats een reactie op... (dit mag enkel in het subforum Fanfictie promoten)
- Ik verveel me (dit kan geplaatst worden in het offtopic)
- Dubbele topics (dit is onnodig en maakt het forum onoverzichtelijk)
- Reclame voor andere sites (dit is niet de bedoeling van FanFic en na herhalend gedrag kan een reclamestraf volgen)
- Topics aan een bepaald persoon gericht (hier zijn gastenboeken prima voor)
- Persoonlijke topics bv: Hoi, ik ben nieuw (het forum zou te onoverzichtelijk worden, dit kan prima in het offtopic of gooi-het-eruittopic)

• Overige regels:
- Niet spammen
- Geen dubbelpost
- Topics die lang niet actief zijn geweest niet nodeloos omhoog duwen
- Blijf on-topic

• Mods hebben ten allen tijde het recht om ongepaste posts of topics te sluiten, aan te passen of te verwijderen. Bij onenigheid hebben de mods het laatste woord.




(bericht aangepast door een moderator)