Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Bunkertje stelen

Bunkertje stelen

1 2 3
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2014 - 16:00:
Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.

Enkele regels.
- geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
- geen teams.
- keep it friendly, guys.

Een aantal voorbeelden.
- Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
- Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker.

Er is geen limiet aan woorden. Hoe gekker je post, hoe beter. Go nuts, darlings.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 maart 2014 - 17:25:
Helend van mijn wonden lig ik op de grond, terwijl in de verte de muziek van Justin Bieber speelt. Met een zuur gezicht luister ik ernaar, totdat het plotsklaps stopt. Meteen ga ik rechtop zitten en spits mijn oren. De gefrustreerde gil van de nu ex-eigenaar is duidelijk te horen en ik grijns. Met mijn ondertussen getemde eenhoorn (gestolen van de allerliefste Bo) rij ik naar de plek van de bunker en roep met een manicale dans de regengoden op. Zij laten het regenen in de bunker, waardoor de eigenaresse wordt verjaagd. Samen met mijn eenhoorn loop ik de bunker in en grijns. Mijn bunker

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 maart 2014 - 17:27:
Huh? Mijn eenhoorn was nog gewoon in de bunker, want die hadden jullie niet mee-verjaagd. (;

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 maart 2014 - 17:28:
Weet ik, maar ik heb magische krachten

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2014 - 20:42:
De eenhoorn was makkelijk de bunker uit te krijgen, ik had nog een zakje met regenboogjes liggen en zodra ik ermee begon te strooien, ontsnapte het beest de bunker uit.
Ivana was een ander verhaal. Ik wist dat ze een zwak had voor chocola, dus maakte ik gebruik van die kennis. Alles binnen een straal van vijf meter van de bunker liet ik onaangeraakt, verder veranderde ik de hele omgeving in chocola. Toen Ivana het eenmaal doorhad, zwichtte ze meteen voor het zoete voedsel en verliet ze haar bunker. Ik nam haar plek in. Mijn bunker.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 maart 2014 - 20:55:
oh oh oh emms that's mean
Helaas wist ik dat het Emma's grootste wens was om een chocoladefontijnfeestje te geven en dus trof ik de benodigde voorbereidingen. Al snel was het feestje opgezet en vollop bezig en Emma kwam blij naar buiten. Terwijl zij zich op de chocolade stortte, glipte Ivana met haar chocolade voorraad de bunker in. Mijn bunker

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 maart 2014 - 20:01:
Vanop een afstandje sloeg ik alles gade en wachtte op mijn kans. Toen Ivana zich in de bunker opsloot met haar chocolade, liet ik mijn leger getrainde mieren los. Door de kleinste kiertjes werkten ze zich naar binnen en verslonden de hele chocoladevoorraad in luttele seconden.
Ik wist dat Ivana het niet lang zou uithouden zonder chocolade. Na precies dertien minuten kwam ze naar buiten rennen om deel te nemen aan Emma's chocoladefeestje. Ik sloot de deur van mijn mierenbunker en ging tevreden op de grond zitten. Mijn bunker.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 maart 2014 - 20:10:
Het chocoladefeestje was een succes. Ik at zoveel chocola en werd daar zo dik van, dat ik bolvormig werd. De wind gaf me een zetje en ook vrouwe Fortuna leek een handje te helpen, want ik rolde richting de bunker. De vorige eigenares was zo bang dat ze met bunker en al verpletterd zou worden, dat ze vluchtte. Ik wist echter af te remmen door een laaghangende tak vast te pakken. Eerst paste ik niet in de bunker, maar na vijf dagen niets gegeten te hebben, lukte het me om naar binnen te gaan. Mijn bunker.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 11 maart 2014 - 22:07:
Vanop een grote afstand zat ik te kijken hoe die luttele mensjes aan het vechten waren om een bunker en begon toch wel nieuwsgierig te worden. Wat was er zo speciaal aan die bunker dat ze steeds de anderen wilden verjagen?
Na te zien hoe creatief de anderen waren moest ik wel met een geniaal plan komen, maar wat?
Na nog wat wachten kreeg ik een eerste ideetje.
Ik ging naar de bunker en klopte op de deur. Natuurlijk was de eigenaar van de bunker voorzichtig, ze had die nu eenmaal net zelf weer te pakken gekregen.
Ik zag haar door het kijkgaatje in de deur naar buiten gluren maar doordat ze mij niet kende deed ze toch maar de deur open.
"Tikkie jij ben 'm!" riep ik en in begon weg te rennen. Emma kon de drang niet weerstaan om me terug te tikken, het moest gewoon.
Ik rende snel de bunker in en deed de deur voor haar ogen op slot.
Mijn bunker.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 maart 2014 - 20:58:
Zachtjes klim ik uit de zak van de niets vermoedende eigenaar. Met een alice in wonderland achtig drankje maak ik mezelf weer mijn normale lengte en verstop me snel in de schaduwen. Geduldig wacht ik totdat de eigenaresse slaapt en zet haar dan zachtjes buiten de bunker, waarna ik de deur met een klap sluit en glimlach. Mijn bunker

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 16 maart 2014 - 15:21:
Ik storm op de bunker af. Het is midden in de nacht. Ik probeer zo min mogelijk lawaai te maken. Als ik voor de bunker sta, begin ik heel hard 'BRAND' te roepen. Livana schrikt wakker en rent zo snel als ze kan de bunker uit. Meteen glip ik erin en sluit de deur. Mijn bunker.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 april 2014 - 18:08:
Ik leen Harry Potters onzichtbaarheidsmantel en bonk tegen de bunker aan net zolang tot Josette komt kijken wat er aan de hand is. Als ze me nergens ziet, komt ze voorzichtig naar buiten. Ze houdt goed in de gaten dat niemand intussen haar bunker steelt, maar ja... mij kan ze niet zien. Ik sluip de bunker in en sluit hem voorzichtig, waardoor Josette pas doorheeft wat er gebeurt als ik al veilig en wel binnen ben. Mijn bunker.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 23 april 2014 - 17:58:
Dat was gemeen! roep ik heel hard. Gelukkig had ik de reservesleutel gevonden laatst. Ik wacht tot het dag is en dat Bodine slaapt van vermoeidheid. De sleutel kraakt in het gat. Bodine heeft pas door dat ik binnen ben als ik haar begin te kietelen. Proestend en lachend probeert ze onder me uit te komen. Als het haar lukt, rent ze naar buiten, de enige plek waar ze denkt veilig te zijn. Snel sluit ik de deur. Mijn bunker.

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 5 aug 2014 - 9:17:
Ik zie hoe mensen vechten om een bunker, zomaar een bunker! Hoezo? Er worden wel geniale plannen uitgevoerd, te geniaal voor mij. Toch besluit ik mee te doen. Het kan geen kwaad en ik wil die bunker eigenlijk wel… *awkward* Ik kijk toe hoe de eigenaar (zometeen ex-eigenaar) de deur sluit. Nu moet ik ook zo'n geniaal plan hebben;
Ik zet keihard Armin van Buuren op, waardoor Josette zich niet meer kan inhouden, naar buiten komt en begint te dansen. Dat is voor mij een kans om naar binnen te gaan. Ik sluit de deur. Misschien niet het geniaalste plan, maar ik zit er nu wel. Mijn bunker.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 aug 2014 - 12:09:
Ik wil de bunker terug, dus sla ik mijn kamp ernaast op en wacht ik net zo lang af tot 1Dlovez (hoe heet je?) geen eten meer heeft en nieuw komt halen. Ik glip de bunker in (met een tas vol eten natuurlijk) en sluit hem af. Mijn bunker.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 aug 2014 - 16:22:
Ik loop met mijn drie wasberen aan de hondenriem op de bunker af. Zodra ik dichtbij genoeg ben laat ik ze los en ze graven zich een weg de bunker in - op de geur van eten afgaand. Bo schrikt zich wild en de wasberen worden aggressief: er zit niets anders voor haar op dan de bunker te ontvluchten. Als ze ver genoeg weg is kruip ik de bunker in via de gegraven tunnel en roep ik mijn wasberen terug. Ze worden rustig: ik geef ze wat van het eten en ga zitten met een dekentje en thee. Zo, denk ik.
Mijn bunker.



1 2 3