Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #214

Offtopic #214

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 maart 2014 - 16:42:



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 11 maart 2014 - 20:18:
Volgens mij wel, ja. 25 juli. En dat is zo fijn!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 maart 2014 - 20:20:
Ik zou het ook niet durven maar ik vond het wel een fijne video om naar te kijken. Het was echt schattig op een totaal onverwachtte manier?

Precies dit.
Ik zou het wel echt heel awkward vinden. Maar misschien als je eenmaal "bezig" bent dat je dan alles toch vergeet.

Hahaa, dat ene meisje: 'Do you wanna do that again?'

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 11 maart 2014 - 20:21:
Oeh, em, ging je trouwen op de datum dat ik achttien werd. Hoezo was je in Ghana trouwens? vakantie, stage?

Met mij en mijn vriend gaat het ook goed. Nog altijd planne om samen te gaan wonen rond de zomervakantie, in Utrecht. Is ook redelijk serieus tussen ons. Kan alles tegen hem kwijt ook echt gewoon van die meidendingen, al snap hij er dan helemaal niets van, eigenlijk best grappig.

Emma is toch goed als je je op je gemak voelt. Als het ongemakkelijk zou zijn, dan is het ook niet fijn om serieus bezig te zijn. Dat hou ik althans niet vol als ik me niet op me gemak voel.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 11 maart 2014 - 20:22:
(...)
Als het opgedroogd is, is het echt smerig! Ik heb het geproefd en het was echt heel vies


Oh, wel bedankt voor de waarschuwing.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 11 maart 2014 - 20:24:
Haha, dat van alles kwijt kunnen en dan ook van die meidendingen klinkt zo bekend. Maar wel zooo fijn dat ik echt letterlijk alles tegen hem kan zeggen. Ik voel me ook echt altijd compleet op mijn gemak als ik bij hem ben.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 11 maart 2014 - 20:30:
Ja, ik vind het ook echt fijn. Ik ben nogal iemand die alles opkropt en dat het er dan in een keer allemaal uitkomt. Hij doorziet dat meteen en dat geeft echt veel rust als je je ding meteen kwijt kunt, ondanks dat hij het bijna uit me moet trekken.
Morgen komt hij me ook helpen met me Engels mondeling. Ik durf alleen totaal geen engels te spreken. Dat wordt nog wat dan....

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 maart 2014 - 20:32:
@ Josette: Ik ben in 2012 twee maanden in Ghana geweest voor vrijwilligerswerk.

No but guys, ik ben like uitgenodigd voor de jaarlijkse familiedag van familie (insert Het Liefs achternaam hier) en daar komen zo'n vijftig mensen elke keer weer en ik snap niet waarom ik niet compleet aan het freaken ben.
Weet nog niet of ik ga though haha.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 maart 2014 - 20:38:
Nou, ik ben verloofd met Dare. En we zijn heel gelukkig. Onze hobby is stoelbal.

Maar awww haha, dat is toch leuk Ems? Als in - dan ben je wel echt in de familie geaccepteerd? :'D Hoewel ik 'm inderdaad wel vreselijk zou flippen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 11 maart 2014 - 20:50:
Als je beslist om te gaan zal het freaken wel beginnen. Was bij mij ook zo. Kon alleen moeilijk weigeren, gezien de familiedag bij hun thuis was.... Wad achteraf heel leuk en gezellig.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 maart 2014 - 20:50:
Yaaay stoelbal haha

Het is ook wel heel leuk en lief hoor, maar ik weet niet of ik wel moet gaan. Liefs vader zei ooit dat ik eigenlijk te jong was om mee te praten (want dat is iedereen onder de vijfentwintig, dus Het Lief ook) en als iedereen in de familie daar zo over denkt, wordt het nogal een stil etentje voor mij haha. Het Lief is de jongste van zijn generatie en hij is vier jaar ouder dan ik, dus het leeftijdsgat is wel een beetje aanwezig. Ze zijn in zijn familie echter ook al aan de nieuwe generatie begonnen, dus misschien kan ik me vermaken tussen de kleuters.

@ Josette: Hoe lang waren jullie samen toen je iedereen ontmoette?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 maart 2014 - 20:56:
Ah, dat maakt het wel even lastig inderdaad. Zeker als ze dat zo recht in je gezicht zeggen. Nou ja, gewoon rustig over nadenken, lijkt me? (:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 maart 2014 - 21:01:
Well, het is ruim een week uit met mijn vriendje en mijn craving naar chocolade wordt iets minder dus ik ga de goed kant op. Heb wel behoefte aan knuffels somehow, maar geen vriend die me dat kan geven (cause I need manhugs ya know yes I'm weird)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 maart 2014 - 21:04:
Ik zou je Het Lief wel tijdelijk uit willen lenen voor de manhugs, maar hij woont wel in Groningen en misschien vindt hij het raar.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 11 maart 2014 - 21:06:
Wij waren iets langer dan een jaar samen, maar kende nog niet echt iemand van zijn familie. Die wonen ongeveer over her hele land. De vriendin van zijn pa was er echter ook, en die kende elkaar net een jaar toen ongeveer.
Zo denkt trouwens vast niet de hele familie er over. Meeste zullen trouwens vast wel benieuwd naar je zijn als je ze nog niet kent.

Je kunt het ook als mij hebben. Paar maanden samen en dan al op de foto voor se kerstkaart die naar meer dan honderd man wordt gestuurd, ook de VS en Canada. Die mensen zal ik waarschijnlijk nooit ontmoeten, maar ja.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 maart 2014 - 21:07:
Stoelbal? Care to explain?

@Ems; dat is wel spannend maar wel echt heel goed dat je niet de zenuwen inschiet. Dat betekend dat je wel voor de volle 100% in deze relatie zit. C:
@Ivana; je bent niet weird. Heb je een beste vriend? Die mogelijk dat soort mannen hugs kan geven?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20